*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Kan ik hem ergens ophalen?
Ik woon in de kop van Noord holland

Ik ook een beetje, te weten Cheese City. Laat maar weten wanneer je kunt. Hoef er zeker niet de hoofdprijs voor, prijs komen we wel uit, wordt wel een zacht prijsje, zeker als mede-MF-er ;)
Bel me anders ff, 0611298613
 
Nou heren, heb afgelopen weekend de seizoensaflsuiter gereden.. zondag de boel schoongemaakt /gepoetst/ onderhouden zodat hij klaar is voor de winter.

Heb daar nu al paar keer spijt van gehad want het is hier elke dag nog 20 graden tot nu toe 🙈

20181014_142738.jpg

Er6n is van mn meisje trouwens.
 
seizoensaflsuiter !? :?
De files worden steeds langer; dus het seizoen begint nu pas echt *O*
Nou vooruit.. Zondag nog weer een toertocht rijden en dan gaat hij weer onder t kleed ;)
File s kennen we hier niet.. sterker nog ; ik hoef niet eens over de snelweg om te gaan werken :)

En moet er ook niet aan denken om voor die 10 min rijden mn pak en alles aan te moeten trekken ;)
Sterker nog.. Ik heb nog nooit in oktober motor gereden en dit jaar al 3 x
 
Nou vooruit.. Zondag nog weer een toertocht rijden en dan gaat hij weer onder t kleed ;)
File s kennen we hier niet.. sterker nog ; ik hoef niet eens over de snelweg om te gaan werken :)

En moet er ook niet aan denken om voor die 10 min rijden mn pak en alles aan te moeten trekken ;)
Sterker nog.. Ik heb nog nooit in oktober motor gereden en dit jaar al 3 x
Geen files B| je moest een weten hoeveel km ik afgelopen vrijdag tussen de auto's door heb gereden. Niet normaal.
Zondag was het trouwens nog mooi weer, hier nog veel motoren gezien.

Ik had vorige week nog een versterkte spijkerbroek gekocht voor op de motor. Die hoop ik dit jaar nog te gebruiken :P
 
Tsja ik hoop dat het ook allemaal lekker bij "jullie" blijft 😋

Zondag was nog wel een lekker dagje, jammer dat de zon er zo laat door kwam.

De 9 staat nu wel weer lekker in de garage en blijft daar voorlopig ook.
Upgrades en updates krijgt ie niet meer.. nieuwe olie en filtertje en dan moet ik keuzes gaan maken.... ik wil heel graag een 10 namelijk maar wil mn 9 ook niet missen ( voor weinig )
Dus zit al een tijdje in dubio, 9 als circuitfiets was eerst de bedoeling maar denk niet dat ik hem pak als er een 10 naast staat.

Dus heb nu bedacht dat ik hem bij mn pa zet volgend jaar en kan die oude man er nog een paar keer op rijden.

Maar dan moet ik nog wel een geschikte 10 tegenkomen en dat zal niet zo 1,2,3 gebeuren
 
@ sandberg
Hij zit er op. :)
Het is wel erg rood zo achterop, ik denk dat ik er het woord KAWASAKI op plak of zo'n zilveren streep als aan de onderkant.
 

Bijlagen

  • rood2.jpg
    rood2.jpg
    341,8 KB · Weergaven: 18
Het is wel erg rood zo achterop, ik denk dat ik er het woord KAWASAKI op plak of zo'n zilveren streep als aan de onderkant.
Voor mijn 10 heb ik ook een seatcover die ik er nooit op zet omdat het anders veel te groen wordt.
Ik zie trouwens wel wat roest :P

Hier de brommer in de kou gezet
PA280507C.jpg


En de andere brommers ernaast
P1270409C.jpg


De 7 staat trouwens nog steeds in de stalling bij Silverline. En de eigenaar van Silverline reageert niet meer op telefoon en e-mails. :X
 
Gelukkig :)
Klinkt niet zo fijn als een bedrijf niet bereikbaar is.. je hoort tegenwoordig wel veel nare dingen wat dat betreft, jammer genoeg.

Vandaar dat ik er, volgens mij, meer van schrok dan jij 🙈
 
Mooi rijtje kawa's 👍👍 de hoeveelste zx9 is dat?

Geen winterproject dit jaar?
 
Mooi rijtje kawa's de hoeveelste zx9 is dat?
Nummer 3 *D
Behalve de uitlaat; die komt nog van nummer 1. Het 2003 model heeft namelijk geen titanium uitlaat meer en daardoor behoorlijk zwaarder. Dus toch maar even omgewisseld O-)

Geen winterproject dit jaar?
:Y Het plan was de ZX-7R
Al weet ik niet of dat nog zinvol is. Probleem is ruimtegebrek, 3 motoren is eigenlijk wel max.
 
de
Nummer 3 *D
Behalve de uitlaat; die komt nog van nummer 1. Het 2003 model heeft namelijk geen titanium uitlaat meer en daardoor behoorlijk zwaarder. Dus toch maar even omgewisseld O-)


:Y Het plan was de ZX-7R
Al weet ik niet of dat nog zinvol is. Probleem is ruimtegebrek, 3 motoren is eigenlijk wel max.



de super-seven is een cult-bike , moet je dus zekers doen
 
@ sandberg
Hij zit er op. :)
Het is wel erg rood zo achterop, ik denk dat ik er het woord KAWASAKI op plak of zo'n zilveren streep als aan de onderkant.

Kun je doen, je kan ook even kijken of je eraan went. Ik vind t heel gaaf staan, toch redelijk mooi gespoten, goeie move geweest.
 
Ik heb nog een nieuwe spuitbus gehaald, de kleur is het toch niet helemaal maar nu is het te koud in mijn garage om te spuiten.;(
Voorremmen vandaag wél gereviseerd.
Links nieuwe rubbertjes erin. Vergeleken met de orginele rubbertjes gingen de zuigertjes er wel erg makkelijk in.....:?..
 
Ik neem aan dat je de zuigers gepolijst hebt en deze er daardoor beter in passen ?! Ook heb ik wel vaker gezien dat bij de zx9r klauwen de ringen een beetje worden "meegenomen" door de zuiger.
 
Ik heb de zuigertjes stuk voor stuk met de dremel met staalborsteltje erin schoon gemaakt.
Hij remt in ieder geval weer prima.
 
Ik ben helaas toch weer onderuit gegaan B|
Op een onoverzichtelijk punt kwam een auto vanuit een voorrangsweg mijn rijbaan op en blokkeerde de doorgang.
Ik schrok hier zo van dat ik veel te hard in de voorrem kneep. En omdat het asfalt glibberig was ging ik direct onderuit.
Wat blauwe plekken en een beschadigd pak. Helm heb ik inmiddels weggegooid.
Enige positieve aan dit verhaal is dat het een huurmotor was. :')
 
Gelukkig dat je er zo goed vanaf bent gekomen.

Zoveel eigen motoren en dan nog een huurmotor? Hopelijk geen hoog eigen risico...
 
Hoop dat je niet te veel last hebt van je valpartij, zodat je nog kan genieten van het rijden daar!
Inmiddels alweer terug. Dat ongeluk was gelijk de tweede dag, maar na een dag herstel gewoon weer gereden.
Vandaag ook weer door de kou en regen op de ZX-9R naar het werk. B|
Wel grappig als je na twee weken op een klassieke motor hebt gereden op de ZX-9R stapt; tjonge wat zitten die voetsteunen hoog.
En wat loopt het motorblok toch mooi, als een turbine :9
 
Vandaag post van Honda dealer Ten Kate:

PC110536C.jpg


Paddock stands van Valter Moto *D
Ik had al een setje maar die zijn in gebruik voor de 6. Nu kan ik aan twee bikes tegelijk werken O-)

Eigenlijk is het zonde om deze mooie 9 als bekelbrik te gebruiken. Daarom extra spuitbussen gekocht om de motor zoveel mogelijk te beschermen:

PC110539C.jpg


Dus ik moet aan het werk nu; de boel plat spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan