*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Sjiefke

MF veteraan
28 mrt 2007
3.288
58
Zuid-Limburg
www.youtube.com
Welkom! Succes met sleutelen...

Ik heb vandaag weer een super dagje op Zolder gehad. Helaas m'n doelstelling qua rondetijd niet gehaald, maar wel m'n PR wat kunnen aanscherpen;

Let ook even op de inhaalactie @2:15. Het blijft jammer dat er altijd mensen die denken dat er wat te winnen valt...

• Like
Waarderingen: ZXRH88

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
4.015
451
30
Hoogeveen
Na afloop even vertellen dat jij je spullen en jezelf wel heel wilt houden.. en dat je een bocht sneller pakt van buiten naar binnen ipv andersom :P

Maar ergens lijkt het alsof hij een foute inschatting heeft gemaakt..

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
4.015
451
30
Hoogeveen
Als dat zo is dan is dat zeer netjes !
Als het een inschattingsfout was kan het gebeuren maar er zijn ook genoeg jongens die denken dat ze alleen op de wereld zijn

3 mrt 2015
13
0
Mogguh gasten,
Ik heb een E1 model, en ondanks dat ik de remleiding heb vervangen voor rvs en de klauwen heb gereviseerd, vind ik de voorrem toch nog matig te noemen. Weet iemand of de klauwen en master cilinder van een andere kawa passen op de 9r? het liefst met 4 zuigers. Thanks!

Kabouter Puntmuts

Blue Ninja
19 mei 2003
7.282
468
IJsselstein
Vandaag om 16:52
Mogguh gasten,
Ik heb een E1 model, en ondanks dat ik de remleiding heb vervangen voor rvs en de klauwen heb gereviseerd, vind ik de voorrem toch nog matig te noemen. Weet iemand of de klauwen en master cilinder van een andere kawa passen op de 9r? het liefst met 4 zuigers. Thanks!
Om 16:52 is het geen morgen meer :+
Anyway, ik weet het antwoord niet. Maar kan mij ook niet herinneren dat iemand ooit gedaan heeft.

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
4.015
451
30
Hoogeveen
Mogguh gasten,
Setje goeie blokken en remvloeistof doen wonderen ;) Heb de zx9r heel goed aan het remmen gekregen, zo goed zelfs dat de remmerij van de 2010 zx10r mij wat tegen viel in het begin.