*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Zeker:
1581320663178.png
 
Bijna de hele week met griep thuis gebleven, dus moest nog even uitzieken.
Anders had ik natuurlijk wel een rondje gereden O-)


Raar plaatje; ik dacht dat een circuit altijd met de klok mee wordt gereden.
Dus vreemd om het hek aan de rechter kant te zien :?

Dat betreft Laguna Seca, die loopt idd linksom. Met dit weer in NL rijd ik wel in Californië...

Maar ik stap toch liever echt op de motor :]
 
Slecht weer is altijd een goed excuus om te sleutelen. Omdat ik wat tijd tekort had is t allemaal iets langzamer gegaan, maar een kleine ipdate:
3AD5168A-D004-4394-8C25-58D3FBF5B09E.jpeg

T moge wel duidelijk zijn wat hier mis is.
 
Serieus wat mis ja , is een ander plek om de olie uit je motorblok te halen , waar zit dit plek ongeveer waar het gat is ingeslagen .
 
Slecht weer is altijd een goed excuus om te sleutelen. Omdat ik wat tijd tekort had is t allemaal iets langzamer gegaan, maar een kleine ipdate:

T moge wel duidelijk zijn wat hier mis is.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? :?
Ik neem aan dat je voor een donor blok gaat?
En nu ik het sub frame zie begrijp ik waarom het B model zo zwaar is.
 
Er was toch een model waar de cilinderbussen deden zakken , b of c model .
Hier zou ik geen moeite meer in steken in dit blok .
 
Er was toch een model waar de cilinderbussen deden zakken , b of c model .
Hier zou ik geen moeite meer in steken in dit blok .
Ja dat was de B (deze dus) maar daar is op nederlandse fora na niks verder over te vinden. Het blok dat er mu inhangt is oud ijzer, maar een nieuw blok doet soms wonderen;)
 
Precies ouderwetse pure power, waarbij de launch/traction en regenmodus nog in de rechterhand zitten😁😁
 
FB_IMG_1583701567494.jpg

Groen versus groen! Pas als die in Lime groen komt mag die in de berging!
 
Volgende week lijkt het prima weer te worden. Als brabander moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen en contact vermijden volgens de overheid. Lijkt me dus prima om besmetting te voorkomen door een helm op te zetten. Kan ik net zo goed gaan rijden in de frisse lucht. :]
 
Ik verwacht juist binnenkort minder te rijden; ik rij voornamelijk om langs de files te komen.
Maar nu met die corona-toestanden zijn ineens de files verdwenen, zelfs vandaag op donderdag tijdens de spits was de weg opvallend leeg.
Dus de ZX-9R blijft lekker onder zijn doekje.
 
Volgende week lijkt het prima weer te worden. Als brabander moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen en contact vermijden volgens de overheid. Lijkt me dus prima om besmetting te voorkomen door een helm op te zetten. Kan ik net zo goed gaan rijden in de frisse lucht. :]
Dat kan nu ook hoor :] door de 🌧 , je hoef echt niet tot volgende week te wachten om te kunnen :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan