*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Ik verwacht juist binnenkort minder te rijden; ik rij voornamelijk om langs de files te komen.
Maar nu met die corona-toestanden zijn ineens de files verdwenen, zelfs vandaag op donderdag tijdens de spits was de weg opvallend leeg.
Dus de ZX-9R blijft lekker onder zijn doekje.
Of je gaat nu lekker :] , vanaf volgen de week is het nog maar 100 overdag , dus nu kan je nog lekker knallen tegen over volgende week .
 
Nu is het zo rustig op de weg dat het extra riskant is om een boete te krijgen.
Dus ik blijf binnen :P

P3130031C.jpg
 
Niet zo doem denken ;)
Laat de temperatuur nog maar even iets stijgen dan ga ik ook weer eens een rondje, wou dat we hier ook dijken hadden ;)
 
Op slot , tja eigenlijk is het al op slot vind ik .
Als wij een rondje / dagje gaan rijden stoppen we meestal wel 1 a 2 keer om lekker te drinken of te eten ergens , maar aangezien alle terrasjes , restaurantjes dicht zijn val dit al af , dus alleen rijden vind ik wel lekker maar ergens stoppen om even te eten of wat drinken vind ik er ook wel bij horen .
Maar dit is ieder zijn ding , dus voor mij is het al aardig op slot op deze manier .
 
En je kan niet eens de grens over voor wat leukere wegen op te zoeken...

Maargoed dat is nog altijd beter dan complete lockdown, waar je niet eens een rondje om de kerk mag maken.

Iemand trouwens nog advies voor goede/betaalbare remschijven? Die van mij trillen heel erg, zal even kijken of die busjes los zitten, anders denk ik dat de schij(f)(ven) krom zijn.
 
Hmmmm, daar kan wel eens een lange levertijd op zitten idd... Hoop eigenlijk dat de bus vastzit, want de dikte van de schijf is nog goed. Beetje vreemd dat ze opeens zijn begonnen met trillen, leek ook uit het niets te komen.

Thx voor de tip!
 
Ikzelf en @Kabouter Puntmuts hebben met succes "Braking" remschijven gekocht bij Omnio Racing in Italië; Braking Wave Floating Sk2 Discs Couple 296 X 58 for Kawasaki Zx9r Ninja 1998 1999 - Wk031l-wk031r

Zijn Italiaanse schijven van een gerenommeerd merk. Ik heb ze in Nederland niet voor een soortgelijke prijs kunnen vinden. Ik denk alleen dat het nu een beetje moeilijk wordt met bestellen... O-)
Knappe schijven voor een knappe prijs :Y. Als ze net zo goed remmen als dat ze er uit zien, dan hebben jullie een goede koop gedaan.
 
En je kan niet eens de grens over voor wat leukere wegen op te zoeken...

Maargoed dat is nog altijd beter dan complete lockdown, waar je niet eens een rondje om de kerk mag maken.
En als je op/aan de grens woont mag je er niet eens overheen , word op gecontroleerd , ook niet even tanken waar ik normaal ga , 1,14 euro de liter voor Esso Supteme+ 98 .
Ze geven nu nog een waarschuwing aan de Nederlanders maar het worden boetes van 4000 euro 😱 , zijn ze daar effe koekoek in België, dus ik neem die gok niet , je zul maar net effe dat prentje krijgen 😭.
Dan maar effe in ons afzetters / belastingparadijs land tanken .
 
Jep , vind het ook krom , boetes zijn al uitgedeeld van 4000 euro vandaag en ook 1500 euro omdat deze persoon boodschappen ging doen in stabroek , ook net over de grens .
Maar wel zo krom vind ik , wij mogen België niet in maar veeeeeeel Belgen komen bij ons boodschappen doen iedere dag dan moeten die flikken de Belgen die terug van uit ons land komen hun ook beboeten , is hun land op slot dan moeten ze er ook niet uit kunnen en dan weer terug .
 
Toch maar begonnen de ZX-9R schoon te maken en alle pekel bescherming eraf te poetsen.
Nu de auto fabrieken in Europa sluiten verwacht ik dat ik niet dat ik volgende herfst/winter nog werkzaam ben bij mijn huidige opdrachtgever.

P3220059C.jpg
 
Toch maar begonnen de ZX-9R schoon te maken en alle pekel bescherming eraf te poetsen.
Nu de auto fabrieken in Europa sluiten verwacht ik dat ik niet dat ik volgende herfst/winter nog werkzaam ben bij mijn huidige opdrachtgever.

Bekijk bijlage 1476721
De 9 is op de foto al gepoetst zeker , zo netjes .
Zo lang zal de sluiting niet duren zeker van de fabrieken , er zal ook weer een inhaal slag moeten gaan komen .
 
Jep , vind het ook krom , boetes zijn al uitgedeeld van 4000 euro vandaag en ook 1500 euro omdat deze persoon boodschappen ging doen in stabroek , ook net over de grens .
Maar wel zo krom vind ik , wij mogen België niet in maar veeeeeeel Belgen komen bij ons boodschappen doen iedere dag dan moeten die flikken de Belgen die terug van uit ons land komen hun ook beboeten , is hun land op slot dan moeten ze er ook niet uit kunnen en dan weer terug .


wij belgen worden ook beboet door de belgische politie als we de grens overgaan naar nederland . De belgen die nu nog in nederland geraken doen dit via de honderde kleine sluikweggetjes maar die zijn ze nu ook met containers en betonblokken aan het dicht zetten
 
wij belgen worden ook beboet door de belgische politie als we de grens overgaan naar nederland . De belgen die nu nog in nederland geraken doen dit via de honderde kleine sluikweggetjes maar die zijn ze nu ook met containers en betonblokken aan het dicht zetten
Heb het gezien ook bij ons staan er vuil / stort containers dwars op de weg , ene kant makkelijk kunnen we daar gelijk het grof vuil in dumpen .
Worden ze niet voor niets weg gezet .
 
  • Leuk
Waarderingen: pivo
wij belgen worden ook beboet door de belgische politie als we de grens overgaan naar nederland . De belgen die nu nog in nederland geraken doen dit via de honderde kleine sluikweggetjes maar die zijn ze nu ook met containers en betonblokken aan het dicht zetten

En terecht toch..... de burgemeesters liggen wel te schelden op "ons" hollanders maar heeft het er niet over dat belgen ook massaal de grens over gaan om te komen shoppen....... Hopen maar dat deze ellende snel is afgelopen..
 
De 9 is op de foto al gepoetst zeker , zo netjes .
Zo lang zal de sluiting niet duren zeker van de fabrieken , er zal ook weer een inhaal slag moeten gaan komen .
Je kent toch de 80/20 regel; je doet 80% van het werk in 20% van de tijd, en het resterende werk kost je 80% van de tijd.
Dit was na de eerste 20% van de tijd :P

Bekijk bijlage 1476978

Gisteren de 9 ook even vertroeteld.

Blijft toch echt een tijdloos model
Niet handig dat je dit als bijlage post.

En ik ben het niet eens dat het een tijdloos model is. Mooi zeker wel, maar je ziet toch echt wel dat het geen moderne motor is.
 
Ik deed gewoon afbeelding invoegen en dan word het opeens een bijlage ?

Nee, het lijkt idd geen 2020 fiets maar he zal toch niet zeggen dat het ontwerp uit de begin jaren 90 komt ?!
 
Hmmmm, daar kan wel eens een lange levertijd op zitten idd... Hoop eigenlijk dat de bus vastzit, want de dikte van de schijf is nog goed. Beetje vreemd dat ze opeens zijn begonnen met trillen, leek ook uit het niets te komen.

Thx voor de tip!
Alternatief,
 
Terug
Bovenaan Onderaan