*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Vandaag een rondje Zuid limburg gedaan

full


full
 
Op de achtergrond van de tweede foto kan je mijn huis zien. Het was inderdaad nog een mooie dag om te rijden vandaag. Jammer dat ik voor een verjaardag naar Rotterdam moest...
 
Vorig weekende ook nog een klein :] rondje gedaan , rondje haven van Antwerpen , lekker weer met mooi zonnetje 8-)

Kerk van Oosterweel , wat nog over is van het dorp van vroeger
360.jpg


Havenhuis , tjonge is dat effe groot om op je telefoon een foto te maken
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's.....vooral een mooie motor :}

Dank je, vind het zelf ook nog steeds een mooie motor om te zien :Y , voorlopig zal hij ook nog niet weg gaan , ben er nog zeeeeeeer tevreden over en hoop nog genoeg :] km te rijden
 
Dank je, vind het zelf ook nog steeds een mooie motor om te zien :Y , voorlopig zal hij ook nog niet weg gaan , ben er nog zeeeeeeer tevreden over en hoop nog genoeg :] km te rijden


:^ idd ik hoop mijn niner ook nog een hele tijd te kunnen rijden.
Ik ben hem nog lang niet beu. Hij ziet er nog erg goed uit en hij rijdt fantastisch 8-)
 
Van jullie zien de 9's er allebei verdacht goed uit ! Glimmen heel erg en zien er gewoon netjes uit (Y)

Andere pijp zou dan van Jean-pie wel goed naar mijn mening, verder lekker zolaten en meter s maken ;)
 
Van jullie zien de 9's er allebei verdacht goed uit ! Glimmen heel erg en zien er gewoon netjes uit (Y)

Andere pijp zou dan van Jean-pie wel goed naar mijn mening, verder lekker zolaten en meter s maken ;)

Dankjewel voor jouw compliment . Ze zien er beide nog heel erg netjes uit. Mijn niner wordt binnenkort 16 jaar oud.......maar wat bedoel je met "verdacht goed uitzien " whahaha
 
Dankjewel voor jouw compliment . Ze zien er beide nog heel erg netjes uit. Mijn niner wordt binnenkort 16 jaar oud.......maar wat bedoel je met "verdacht goed uitzien " whahaha


Hahaha sorry zo zeggen we dat wel eens op zn drents :)
Betekent iets in de trant van ; ziet er te goed uit voor zn leeftijd.

Krijg zelf ook vaak leuke reacties op de 9, vooral als ik vertel dat hij al uit 99 komt *D
Wat een beetje tijd en liefde al niet kan doen, vooral icm een poetshobby :+
 
Van jullie zien de 9's er allebei verdacht goed uit ! Glimmen heel erg en zien er gewoon netjes uit (Y)

Andere pijp zou dan van Jean-pie wel goed naar mijn mening, verder lekker zolaten en meter s maken ;)

Dank je voor het compliment , ik geef het eerlijk toe , ik poets hem zo nu en dan :Y , alleen mijn achterwiel is niet meer zo mooi , daar word het groen dun B| maar dat heb ik er al bij meer gezien , slechte lak vanuit kawasaki denk .
En heb er de originele uitlaat terug opgezet , rijd hij beter mee :Y en vind ook dat hij er beter mee staat , had eerst een laser duatone en die stond een beetje naar boven zeg maar , maar het geluid dat was wel geweldig, alleen bokte hij er mee als je wat rustig mee reed , ook na alles opnieuw af te laten stellen was het niet helemaal weg en met de originele heb ik daar geen last van .
 
Dank je voor het compliment , ik geef het eerlijk toe , ik poets hem zo nu en dan :Y , alleen mijn achterwiel is niet meer zo mooi , daar word het groen dun B| maar dat heb ik er al bij meer gezien , slechte lak vanuit kawasaki denk .
En heb er de originele uitlaat terug opgezet , rijd hij beter mee :Y en vind ook dat hij er beter mee staat , had eerst een laser duatone en die stond een beetje naar boven zeg maar , maar het geluid dat was wel geweldig, alleen bokte hij er mee als je wat rustig mee reed , ook na alles opnieuw af te laten stellen was het niet helemaal weg en met de originele heb ik daar geen last van .

Ik had een hotcam er onder maar geen last van bokken behalve met stapvoets rijden. En dat achterwiel gaf bij mij ook af. Heb je de kleen modificatie al gedaan? Rijd ie ook wat beter door.
 
Dank je voor het compliment , ik geef het eerlijk toe , ik poets hem zo nu en dan :Y , alleen mijn achterwiel is niet meer zo mooi , daar word het groen dun B| maar dat heb ik er al bij meer gezien , slechte lak vanuit kawasaki denk .

Velgen poetsen met WD40......dan blijft de lak wel zitten......
 
Ik had een hotcam er onder maar geen last van bokken behalve met stapvoets rijden. En dat achterwiel gaf bij mij ook af. Heb je de kleen modificatie al gedaan? Rijd ie ook wat beter door.

Ik heb er ook een laser hotcan onder liggen en mijn niner heeft helemaal geen last van bokken....wel van die gekke geit die er op zit :X
 
Hahaha sorry zo zeggen we dat wel eens op zn drents :)
Betekent iets in de trant van ; ziet er te goed uit voor zn leeftijd.

Krijg zelf ook vaak leuke reacties op de 9, vooral als ik vertel dat hij al uit 99 komt *D
Wat een beetje tijd en liefde al niet kan doen, vooral icm een poetshobby :+

Poetsen is niet mijn hobby maar het is een noodzakelijk kwaad omdat ik wel wil dat mijn motor er heel netjes bij moet staan })
 
Dank je voor het compliment , ik geef het eerlijk toe , ik poets hem zo nu en dan :Y , alleen mijn achterwiel is niet meer zo mooi , daar word het groen dun B| maar dat heb ik er al bij meer gezien , slechte lak vanuit kawasaki denk .
En heb er de originele uitlaat terug opgezet , rijd hij beter mee :Y en vind ook dat hij er beter mee staat , had eerst een laser duatone en die stond een beetje naar boven zeg maar , maar het geluid dat was wel geweldig, alleen bokte hij er mee als je wat rustig mee reed , ook na alles opnieuw af te laten stellen was het niet helemaal weg en met de originele heb ik daar geen last van .


Poetsen hoort er af en toe bij ! Heb mijn 9 voorzien van een (glas) coating, ideaal omdat hij altijd glimt en snel is schoon te maken met alleen maar water ;) Scheelt ook veel hechting van vet etc. aan het achterwiel.

Dat het groene dun is/ word klopt idd, is een bekend probleem.

Wat betreft je uitlaat ; Doe de Kleen air mod en laat de motor fiets goed afstellen, dan mag deze niet bokken !
Als je de originele natuurlijk mooi vind dan is het de beste optie om die te behouden ;)
 
Wat betreft de uitlaat ik vind zelf de originele qua lijn met de motor ook mooier staan dan de laser , die ging qua hoek meer omhoog , ook mooi , maar ik vind de originele mooier , ik ben er happy mee

met de laser
360.jpg


de originele
360.jpg
 
Wat betreft de uitlaat ik vind zelf de originele qua lijn met de motor ook mooier staan dan de laser , die ging qua hoek meer omhoog , ook mooi , maar ik vind de originele mooier , ik ben er happy mee

met de laser
[afbeelding]

de originele
[afbeelding]

Wat is het toch een mooie motor :} :} deze groene kleurstelling vind ik wel heel mooi.
Ik rijd al bijna 30 jaar kawasaki en ik heb nog nooit een groene Kawasaki gehad :$

Ik heb ook een laser uitlaat maar die heeft niet zo'n rare hoek

full
 
Laatst bewerkt:
Wat een potje zelfbevlekking hier!

Vindt je ? }) Jaloers })

We willen alleen maar laten zien hoe de uitlaten op de motor zitten.......en dat zie je op een plaatje beter dan je met woorden kunt beschrijven, nietwaar?
 
Laatst bewerkt:
full

full



Dit is ook een mooie maar veels te veel herrie 😒 oja in de beste kleur grrrrr😁
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]


Dit is ook een mooie maar veels te veel herrie 😒 oja in de beste kleur grrrrr😁

Jazeker doe er nog maar een schepje bovenop _O-

Ook dit is idd een mooie motor, maar zoals eerder vemeld ik heb niets met groen....tot nu toe...wel al bijna 30 jaar Kawasaki :9~

Die uitlaat van jou is een Sebring twister carbon, toch ? Ik had die op mijn ZX6R, echt een geweldig geluid....ik had wel de straat verie en niet de race versie

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan