*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Mooi Rene maar jij heb ook een andere linkpijp waardoor je uitlaat veel mooier koopt :}
Klopt. Was op maat gemaakt en volgens mij ook dikker dan standaard. Uit mijn hoofd was dit een 60 mm linkpijp.
Ik blijf het een mooie fiets vinden, heb er ook aardig wat toerritjes mee gemaakt (paar keer Luxemburg) en op het circuit geweest. Fiets reed altijd goed, gaf nooit een klap verkeerd.
 
Klopt. Was op maat gemaakt en volgens mij ook dikker dan standaard. Uit mijn hoofd was dit een 60 mm linkpijp.
Ik blijf het een mooie fiets vinden, heb er ook aardig wat toerritjes mee gemaakt (paar keer Luxemburg) en op het circuit geweest. Fiets reed altijd goed, gaf nooit een klap verkeerd.
Ik ben het helemaal met je eens, ik vind een ZX9R een erg ondergewaardeerde motor.
Ik heb die van mij alweer 8 jaar en hij bevalt nog prima. Voorlopig nog geen andere mits geen grote reparaties, valpartijen of diefstal.
 
Jazeker doe er nog maar een schepje bovenop _O-

Ook dit is idd een mooie motor, maar zoals eerder vemeld ik heb niets met groen....tot nu toe...wel al bijna 30 jaar Kawasaki :9~

Die uitlaat van jou is een Sebring twister carbon, toch ? Ik had die op mijn ZX6R, echt een geweldig geluid....ik had wel de straat verie en niet de race versie

[afbeelding]
Geen idee welk type sebering wel eentje met veels te veel herrie en volgens mij is het een glaswol demper maar is dat al lang eruit. Wel vet geluid maarja wel beetje te
full

een groene zx6 was sneller😉😉😁
 
Een ZX9r is een waanzinnige moter, als een 10 en een Niner naast elkaar staan vind ik de Niner een Groffe Bodybuilder en de 10 een afgetrainde gymnast *O*
 
Zondag is het weer fantastisch weer in de Ardennen en de moto GP is vroeg klaar........ O-) 8-)
Waarschijnlijk zondag weer een rondje in de Ardennen...... :] *O*
 
Je hebt gelijk rense het ligt voor jou om de hoek. Kijk wel uit voor de blaadjes. Want voor dat je het weet lig je op je reet.
 
Zondag is het weer fantastisch weer in de Ardennen en de moto GP is vroeg klaar........ O-) 8-)
Waarschijnlijk zondag weer een rondje in de Ardennen...... :] *O*


Ik hoop het voor je ! Word denk ik 1 van de laatste kansen om dit jaar nog te rijden, helaas moet mn 9 nog steeds gerepareerd worden :r
 
Ben zelf geen fan van Bridgestone, ik vertrouw die band niet bij natte omstandigheden.
Ik rijd zelf al jaren met de MPP 2ct en daar ben ik zeer tevreden over. Maar zoals altijd zijn ook hier weer mensen die deze band niks vinden.
Gewoon een band proberen en kijken wat jou goed bevalt. Of misschien een MPR 2ct ?

Je kan ook eens naar een Metzeler M7RR kijken. Is bij een paar testen testwinnaar geworden bij de sportbanden. Zowel op de weg als op het circuit en onder natte omstandigheden veel grip. En duurzaam.
Heb zelf geen ervaring met deze banden, wel met de Racetec maar dat is een hele andere band.

De Michelin PP, tja, zoals Heavey al zegt, superband alleen waarschuwt niet als hij zijn grip dreigt te verliezen. En als je mij (ons) niet geloofd, moet je dit maar eens aan MSL vragen. Zij raden de MPP af als je op het circuit wil rijden, ook al is het maar een enkele keer.

Dank voor alle feedback! Ik zal ook eens gaan kijken wat het kost. Ik zal niet snel besparen op banden, maar ik ben volgens mij nog niet van het kaliber circuitrijder dat ik heel veel van een band vraag, dus eigenschappen op de openbare weg zijn nu het belangrijkst. Tegen de tijd dat het veranderd, ben ik al een paar banden verder wellicht :)

En dan nu gauw rijden want het is mooi weer :]
 
Laatst bewerkt:
Dank voor alle feedback! Ik zal ook eens gaan kijken wat het kost. Ik zal niet snel besparen op banden, maar ik ben volgens mij nog niet van het kaliber circuitrijder dat ik heel veel van een band vraag, dus eigenschappen op de openbare weg zijn nu het belangrijkst. Tegen de tijd dat het veranderd, ben ik al een paar banden verder wellicht :)

En dan nu gauw rijden want het is mooi weer :]

Ben je iemand die sportief rijd en wat meer aan de weg wil kleven. Dan is de pilot power wel een ok bandje. Ze zijn alleen wat sneller glad gereden. Ben je iemand die meer van het touren is zoals ik dan zou ik de road nemen die heeft een hardere compound en gaat langer mee. Ik heb alle 2 de setjes gereden met m'n 9. Op m'n huidige motor zitten hele verse pilot powers. Is niet m'n eigen keuze zaten er onder toen ik 'm kocht. Maar als ik ze volgend seizoen kaal heb komen er weer roads onder die hebben een langere levensduur en bevallen me goed en ze passen bij mijn manier van rijden. Ik rij toch alles vierkant :]
 
hallo ik ben Jelke ik kom uit Joure(FR)
na jaren meelezen op dit forum wil ik mij graag even voorstellen
veel mooie niners voorbij zien komen en wil ook graag mijn ZX9 laten zien
full

ZX9R 98
 
ik denk Custom paint ik heb deze kleurstelling ook niet bij Ali kunnen vinden
maar zeker weten doe ik het niet
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid :P mijn bak ook kapot van de zx9r en laat gewoon alles er nieuw inzetten.. als het dan weer dik 30k mee gaat ben ik tevreden.

Z1000 bak komt er bij mij niet onder want vind de z1000 een waardeloze fiets :P
 
Als iemand een supermooie ZX9R zoekt, staat te koop. KLIKK HIEROOO!
3e versnelling ligt eruit. Voor de rest geen minpunten. Netjes behandeld, netjes gereden. Dus voor de handige harry een mooie vangst. Wordt de kawa niet verkocht, dan maak ik er een winterproject van.

Motorforum prijs is €1200,-.


Mocht je hem in delen oid gaan verkopen heb ik veel belangstelling voor je topkuip en zijpaneel R
 
Heb zelf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid :P mijn bak ook kapot van de zx9r en laat gewoon alles er nieuw inzetten.. als het dan weer dik 30k mee gaat ben ik tevreden.

Z1000 bak komt er bij mij niet onder want vind de z1000 een waardeloze fiets :P


Laat er dan gelijk 1 van Bouwjaar 2000 inzetten die hebben dit probleem niet
 
Inmiddels weer verder gegaan met de ZX-9R. Nou waren de reacties op mijn posts hier nogal zurig.

En daarom gooi ik het maar in de groep; a of b?
a) Ja, post foto's enzo van je ZX-9R.
b) Nee, we hebben dat poetsen 10 jaar geleden al gelezen.
 
Lekker posten leuk hoor👍 had nog niet de tijd wegens o.a nieuwe baan om live te kieken
 
Terug
Bovenaan Onderaan