Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat hangt af van jouw referentie kader.
Als je auto's of klassieke motoren gewent bent dan is het een enorme rotklus. Omdat je eerst de halve motor uit elkaar moet halen voordat je erbij bent.
Als je andere race motoren gewent bent dan is het best makkelijk zelf te doen. Omdat de ZX-9R eigenlijk vrij simpel in elkaar zit.
Van het weekend nog even de rekening terug gezocht van de vorige keer dat ik de keerringen heb laten vervangen. Dat was 5 jaar en 7.000km geleden. Beetje spijtig dat ze nu dus alweer de geest hebben gegeven. Maar wat ik zo her en der lees kan je er af en toe gewoon pech mee hebben...
heb je er al een keerring schraper tussendoor gehaald , 2 op de 3 keer lekt ie dan niet meer , ik doe het gewoon met de vorken in de motor .
linkje : Risk Racing voorvork keerring cleaner
filmpje :
Als je het zelf doet heb je geen bewijs en als je het laat doen krijg je het geld nooit meer terug.En aangezien ik eigenlijk wil overstappen naar iets totaal anders, weet ik niet of het nog wel echt lonen
is omdat te investeren, vaak beur je het in de prijs niet meer terug.
Dat is interessant. Nooit eerder gezien maar inderdaad wel het proberen waard.heb je er al een keerring schraper tussendoor gehaald , 2 op de 3 keer lekt ie dan niet meer
Als je het zelf doet heb je geen bewijs en als je het laat doen krijg je het geld nooit meer terug.
Ik krijg sterk de indruk dat kopers in de lage prijs regionen echt uitsluitend naar de vraagprijs kijken en niet naar de daadwerkelijke dag waarde.
Met die niet-standaard kuip gaat het lastig worden nog een redelijk bedrag ervoor te krijgen.
Dus ik kan wel raden wat jij gaat doen.
Dat is interessant. Nooit eerder gezien maar inderdaad wel het proberen waard.
Dat zwart op de topkuip en onderkuip. Type 'kawasaki zx9r 2003' in google images en je ziet wat ik bedoel.Ik ga even rustig bekijken wat ik doe,maar wat bedoel je met niet standaard kuip?
WelkomHelaas heb ik vorige week een kleine schuiver gemaakt. En omdat ik informatie over onderdelen nodig had, zo op dit forum terecht gekomen. Geweldig om te zien hoe makkelijk ik aan de benodigde informatie ben gekomen. Wellicht zal ik mij binnenkort weer melden. Ben er namelijk nog niet uit of ik er een naked/streetfighter van zal maken of hem in ere zal herstellen.
Gisteren even een lekker rondje gemaakt! Afgelopen maanden wat tijd ingestoken en de Kawa rijdt weer als een nieuwe . Komend weekend ri Ardennen, alleen de voorspellingen zijn nog niet helemaal top.
Alleen nog een keertje poetsen zoals je ziet
- Klauwen vervangen voor 4 zuiger Nissins.
- Rem Pomp gereviseerd
- Nieuwe ketting/tandwielen
- Regulier onderhoud
Heb de 6 zuiger Tokico dus nog liggen. Met recente vervangen rubberwerk en goede brembo remblokken, wellicht als de zuigers wat aandacht krijgen nog iets van te maken. Dus als iemand daar iets mee kan, laat maar weten.
Bekijk bijlage 1411371
Bekijk bijlage 1411372
Bekijk bijlage 1411373
Én. merk je verschil met de andere remklauwen?Gisteren even een lekker rondje gemaakt! Afgelopen maanden wat tijd ingestoken en de Kawa rijdt weer als een nieuwe . Komend weekend ri Ardennen, alleen de voorspellingen zijn nog niet helemaal top.
Alleen nog een keertje poetsen zoals je ziet
- Klauwen vervangen voor 4 zuiger Nissins.
- Rem Pomp gereviseerd
- Nieuwe ketting/tandwielen
- Regulier onderhoud
Heb de 6 zuiger Tokico dus nog liggen. Met recente vervangen rubberwerk en goede brembo remblokken, wellicht als de zuigers wat aandacht krijgen nog iets van te maken. Dus als iemand daar iets mee kan, laat maar weten.
Bekijk bijlage 1411371
Bekijk bijlage 1411372
Bekijk bijlage 1411373
Én. merk je verschil met de andere remklauwen?
Ja dat is echt een wereld van verschil. Die Tokico waren erg sponzig, kneep met nieuwe blokken nog steeds bijna de hendel tegen het handvat. Nu is hij echt hard en kan ik gewoon weer met twee vingers remmen. Afgelopen weekend kunnen uittesten in de Ardennen en Luxemburg, als het allemaal een beetje warm is remt het echt perfect.
Je spreekt jezelf tegenHeb de 6 zuiger Tokico dus nog liggen. Met recente vervangen rubberwerk en goede brembo remblokken, wellicht als de zuigers wat aandacht krijgen nog iets van te maken.
Je spreekt jezelf tegen
Volgens mij valt het wel mee met die 6 zuiger remklauwen. Probleem is dat ze regelmatig onderhoud nodig hebben. Maar als je het een beetje aandacht geeft remmen deze gewoon goed.
Als bewijs had ik een topic hier over: Remmen niet goed afgesteld?
Nou ben ik geen expert of monteur, maar dit gebruik ik:Ben er toen wel mee bezig geweest, maar die zuigers kwamen nog steeds niet mooi soepel uit (kon ze ook niet soepel terugduwen).
Nou ben ik geen expert of monteur, maar dit gebruik ik:
Bekijk bijlage 1414266
En natuurlijk nieuwe rubbers van ebay.
Ik ben mn tubetje ATE vet kwijt. Vraag me af waar het gebleven is...Nou ben ik geen expert of monteur, maar dit gebruik ik:
Bekijk bijlage 1414266
En natuurlijk nieuwe rubbers van ebay.