*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Ik heb zojuist deze hendels besteld, heeft iemand hier ervaring mee ?
In het groen natuurlijk ! ;)
1565348688649.png
 
Ja. Heb een setje op beide motoren...

Draai alle schroeven nog een aan voor je ze monteert, kijk goed welke busjes je eventueel van de originele hendel over moet zetten en zorg dat het pennetje van de remcilinder goed in de uitsparing van de hendel past...
 
Wat sjiefke zegt^^^
Setjes verkleuren ook wat en zijn nieuw al niet de juiste kleur.. vandaar dat ik later een setje zwarte hendels heb besteld en die zitten nu al 3 a 4 seizoenen op de 9
 
Ja. Heb een setje op beide motoren...

Draai alle schroeven nog een aan voor je ze monteert, kijk goed welke busjes je eventueel van de originele hendel over moet zetten en zorg dat het pennetje van de remcilinder goed in de uitsparing van de hendel past...
Thx voor de tips !
Ik heb ze vandaag ontvangen en ik ga ze morgen monteren.
Ben benieuwd...
 
Gisteren wou ik de aftermarket koppelingshendel gaan monteren (de remhendel zat er al op), past het niet !!! :(
Ik had al een Youtube film gedownload en ik denk dat doe ik even maar mijn situatie was natuurlijk weer anders…

Die gast op de film heeft een niet verstelbare hendel en ik heb dus een verstelbare hendel.

Het verschil is dus dat de vatting van mijn verstelbare situatie veel groter is dan de vatting als op de film.
Degene die ik gekregen heb is natuurlijk bedoeld voor de andere situatie !
20190319_122751.jpg

Dus de remhendel er ook maar weer af en de originele weer terug…
Het enige wat ik nog kan doen is een houder op het stuur van een niet verstelbare hendel zien te vinden maar ik weet niet of ik zo ver wil gaan.
Of iemand moet er nog 1 hebben liggen voor een ZX9R uit 2001 ?
 
Het verschil is dus dat de vatting van mijn verstelbare situatie veel groter is dan de vatting als op de film.
Degene die ik gekregen heb is natuurlijk bedoeld voor de andere situatie !
Heeft iemand ooit de koppeling van jouw motor vervangen voor een andere, of heb je misschien het verkeerde bouwjaar besteld? Zoiets veranderd toch niet binnen 1 bouwserie???

Afgelopen maandag heb ik me weer goed vermaakt op Zandvoort! Gelukkig hele dag droog gebleven. Fijne instructie en een goede groep die aan elkaar gewaagd was. :]
Lekker man! Ik ben ook aan het twijfelen of ik nog een keertje naar Zolder zou gaan dit jaar...
 
Heeft iemand ooit de koppeling van jouw motor vervangen voor een andere, of heb je misschien het verkeerde bouwjaar besteld? Zoiets veranderd toch niet binnen 1 bouwserie???

Tja zeg het maar, ik weet het niet.
Misschien heeft iemand van hier een ZX9R uit 2002 en kan die even zeggen of hij/zij een verstelbare koppelingshendel heeft ?
 
Gisteren wou ik de aftermarket koppelingshendel gaan monteren (de remhendel zat er al op), past het niet !!! :(
Ik had al een Youtube film gedownload en ik denk dat doe ik even maar mijn situatie was natuurlijk weer anders…

Die gast op de film heeft een niet verstelbare hendel en ik heb dus een verstelbare hendel.

Het verschil is dus dat de vatting van mijn verstelbare situatie veel groter is dan de vatting als op de film.
Degene die ik gekregen heb is natuurlijk bedoeld voor de andere situatie !
Bekijk bijlage 1418045
Dus de remhendel er ook maar weer af en de originele weer terug…
Het enige wat ik nog kan doen is een houder op het stuur van een niet verstelbare hendel zien te vinden maar ik weet niet of ik zo ver wil gaan.
Of iemand moet er nog 1 hebben liggen voor een ZX9R uit 2001 ?

Maar jou 9 is geen F-model , dus een 2002-2003 versie zeg maar , bij mij zaten ze er wel origineel op die lange zilveren verstelbare koppeling en voor rem , jij heb een E -model dus 2000-2001 , misschien toch ergens een verschil .
Ik vond die originele niet mooi , veel te lang vond ik ze daarom korte er op en bij mij werkte het perfect .
IMG_8323.JPG
 
Maar jou 9 is geen F-model , dus een 2002-2003 versie zeg maar , bij mij zaten ze er wel origineel op die lange zilveren verstelbare koppeling en voor rem , jij heb een E -model dus 2000-2001 , misschien toch ergens een verschil .
Ik vond die originele niet mooi , veel te lang vond ik ze daarom korte er op en bij mij werkte het perfect .
Bekijk bijlage 1420920
Dus het ZX9R F-model van 2002 - 2003 heeft wel standaard verstelbare rem- en koppelingshendel ?
Als dat zo is dan kan ik gewoon hendels voor dit type motor bestellen...
 
Wel gek, op de website van bijvoorbeeld Wish zeggen ze dat deze hendels op de ZX9r van 2000 - 2003 passen, dus daar hoef ik het niet te bestellen...
 
Die Chinezen geven standaard op dat alles past.. dus je moet zelf even goed kijken op de plaatjes is mijn ervaring.
Zo kan je namelijk ook seatcover voor de zx9r kopen vanaf 95 tot 03, past alleen op het laatste model ;)
Voor mn 10 met knippers aan de spiegel kan ik knippers voor in de kuip kopen etc etc etc.

Mijn gevoel blijft nog steeds dat er een andere hendel op zit
 
Als je op de plaatjes van de website kijkt zie ik in alle gevallen kleinere vattingen dan ik nodig heb...
Ik denk dat ik maar eens een houder voor een niet verstelbare hendel ga zoeken, ik heb nl geen zin om weer een setje verkeerde hendels te krijgen.
Bij mijn motor zit onder de houder wel een soort elektrisch schakelaartje waar een stekkertje in zit, is dat bij zo'n houder voor een niet verstelbare hendel ook zo ?
 
Hallo allemaal.
Ik kom me hier even melden want ik heb vandaag een nieuw projectje gekocht.
A40A0CFA-6734-4723-ACB5-3BB8B0BA47EF.jpeg

9CD49EBB-B54C-4244-BC19-15DD68B93A7D.jpeg


Het motorblok is oud ijzer, maar verder is het een topding. Dus rustig op zoek naar een vervangingsblok. Maar ik kom me eerst hier even hier melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan