*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ben ik ook weer!!
Heb niet veel gemist in die weken dat ik niet heb gekeken!!

Jammer dat het weer steeds minder word ... had nog wel een paar leuke ritjes willen doen, maar helaas, maar verplaatsen naar volgend jaar denk ik.
 
Zo ben ik ook weer!!
Heb niet veel gemist in die weken dat ik niet heb gekeken!!

Jammer dat het weer steeds minder word ... had nog wel een paar leuke ritjes willen doen, maar helaas, maar verplaatsen naar volgend jaar denk ik.


Waarom jammer......misschien hebben we wel net zo'n mooi najaar als vorig jaar.
Ik heb vorig jaar in september nog twee grote ritten gemaakt, 1 in de Eifel 500 km en 1 in de Ardennen 600 km. Op 23 oktober 2011 heb ik zelfs nog een tocht van 550 km gereden in de Ardennen :9 Dus wie weet ........ik wil dit jaar nog een dag naar de Ardennen of naar de Eifel :Y Heel misschien ga ik aanstaande zondag :] De voorspellingen zijn prima *O*
 
Knap hoor :} Dit doen niet veel mensen je na :N


Hahaha, valt mee hoor. Hij is nog niet op de helft hoorde ik }) ................
nog 60 kilootjes te gaan toch :? ...................................
















:+

Geintje ...............Respect Robert.........respect :Y :Y :Y

full
 
Waarom jammer......misschien hebben we wel net zo'n mooi najaar als vorig jaar.
Ik heb vorig jaar in september nog twee grote ritten gemaakt, 1 in de Eifel 500 km en 1 in de Ardennen 600 km. Op 23 oktober 2011 heb ik zelfs nog een tocht van 550 km gereden in de Ardennen :9 Dus wie weet ........ik wil dit jaar nog een dag naar de Ardennen of naar de Eifel :Y Heel misschien ga ik aanstaande zondag :] De voorspellingen zijn prima *O*



Nou ik ben het weekend te vinden in Duitsland
Beetje rond rijden aan de moezel :]
Het weer is nog top :Y

Vorig jaar hadden we ook een mooi najaar
Zeker tot in oktober veel mooie dagen
Dus Luxemburg ??????????? *O* Kan nog dit jaar
 
Nou ik ben het weekend te vinden in Duitsland
Beetje rond rijden aan de moezel :]
Het weer is nog top :Y

Vorig jaar hadden we ook een mooi najaar
Zeker tot in oktober veel mooie dagen
Dus Luxemburg ??????????? *O* Kan nog dit jaar

Zekers....alles kan.....we zullen zien...zal wel een last minute actie worden verwacht ik
 
Knap hoor :} Dit doen niet veel mensen je na :N


Thanx, 't is me eigenlijk best mee gevallen, en we gaan nog een beetje door hé. Ik zal m'n eetpatroon aangepast moeten houden(met uitzondering van bbq's feestjes ed., maar dat deed ik toch al gewoon méé) maar dat gaat helemaal goedkomen. Op vakantie op Kos, zaten we all inclusive(ook de coctail's :P ) en in die 10 dagen heb ik aardig gegeten en gedronken O-) O-) maar geen kilootje er bij hoor *O* *O* *O*
 
Waar blijven al die jaloersmakende foto's en filmpjes, die de werkzoekende Zeeuwen maken als de zon schijnt, terwijl andere mensen aan het werk zijn... :]

Of wordt er niet meer gereden...? :z

Als alles mee zit krijg ik mijne zaterdag weer terug na grote beurt en een nieuwe NAKS en K&N filtertje. Kan ik hopelijk nog wat kilometers maken voordat ik met vakantie ga. Daarna is bijna november en zal van rijden niet veel meer terecht komen...
 
Waar blijven al die jaloersmakende foto's en filmpjes, die de werkzoekende Zeeuwen maken als de zon schijnt, terwijl andere mensen aan het werk zijn... :]

Of wordt er niet meer gereden...? :z

Als alles mee zit krijg ik mijne zaterdag weer terug na grote beurt en een nieuwe NAKS en K&N filtertje. Kan ik hopelijk nog wat kilometers maken voordat ik met vakantie ga. Daarna is bijna november en zal van rijden niet veel meer terecht komen...


We gaan het "werk" van blauw hier niet nog makkelijker maken hoor :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
Waar blijven al die jaloersmakende foto's en filmpjes, die de werkzoekende Zeeuwen maken als de zon schijnt, terwijl andere mensen aan het werk zijn... :]

Of wordt er niet meer gereden...? :z

Als alles mee zit krijg ik mijne zaterdag weer terug na grote beurt en een nieuwe NAKS en K&N filtertje. Kan ik hopelijk nog wat kilometers maken voordat ik met vakantie ga. Daarna is bijna november en zal van rijden niet veel meer terecht komen...

Jazeker, ik heb vandaag nog 400 km gereden waarvan 250 km in de Belgische Ardennen :]
 
Heb net even de km stand bekeken..........
Ik heb dit jaar toch weer 7000 km gereden op mijn ZX9R *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan