*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Nadat ik in 2010 een ongeluk had gehad met mijn zx9r 1997 ben ik niet meer actief geweest in dit topic -O-

[afbeelding]

M'n zx9r 1997 werd toen total loss verklaard.

Nu heb ik vorig jaar augustus een zx9r 2000 gekocht. En wou me nu graag weer aanmelden bij dit topic. Ik zal me ff voorstellen ik ben Rudi 24 jaar en woon nu in Amsterdam.

Zo zag de zx9r eruit toen ik hem kocht

[afbeelding]

Inmiddels heeft m'n zx9r wat updates gekregen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook ben ik er mee op circuit Assen geweest.
[afbeelding]

Graag kom ik in de OP met de volgende foto
http://s126.photobucket.com/albums/p116/RudiGw/Me nieuwe motor/?action=view¤t=DSC_0255.jpg

De volgende opties:
- Carbon Arrow exhaust
- Donker kuipruitje
- Seatcover
- Carbon Hugger
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Kleine knipperlichten voor
- Monster stickers
- Zx9r carbon kroonplaat sticker

Nou denk ik wel weer genoeg gespamd te hebben :+


Ziet er goed uit Rudi :} :}
 
Hey Rudi, welkom en mooie 9.
Mijne had ook die kleurstelling, totdat ik een ongelukje kreeg ....

Wat een weer v/h weekend idd, heb ook weer wat kilometers gemaakt en tourist in eigen omgeving gespeeld, volendam, marken, edam etc bezocht :-)
 
Hey Froggy, dat is lang geleden...
Hoe gaat het met de kids? Heb je alweer tijd voor een andere motor?

Ja, zit niet meer zo vaak op internet.
Weinig tijd. Ben bij een andere baas begonnen. Ook autoschade.
Ik werk nu in Venlo, is wat verder rijden.
Moet daar wat meer overwerken.
Met de kids en vrouw gaat het goed.

Nog steeds tevreden met je motor :?
 
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel aan het lessen op een zware motor (Honda cb500), wat ik een erg fijne motor vind die naar mijn idee toch behoorlijk snel optrekt. Maar, nu merk ik toch echt dat er op de snelweg niet veel meer gebeurd hetgeen ik minder prettig v ind, omdat extra ruimte om te accelereren ook je leven kan redden.

Nu staat er bij mijn rijschool ook een kawasaki ZX-9R te koop uit 1995 met ongeveer 60 a 70 duizend kilometer op de teller voor 1250 euro. De motor is motorisch en technische in orde, maar de lak niet en heeft hier en daar wat pekelvorming.

Ik houd van snel rijden, maar ik probeer dit ook zoveel mogelijk met een gezond verstand te doen en weet dan ook dat deze motor rond de 130 a 140 pk heeft, wat voor een beginnend motor rijder naar mijn idee veel is.

Mijn vraag is dan ook, of dit een verstandige aankoop zou zijn; ik moet er wel bij zeggen dat ik de motor voornamelijk wil gaan gebruiken bij woon werk verkeer.

Ook vroeg ik mij af, hoeveel deze motor ongeveer zou verbruiken bij rustig gebruik? (en daarmee bedoel ik dus overal niet veel harder dan de maximum snelheid en snel doorschakelen naar de hoogste gepaste versnelling).
 
Heren,
Ik heb een vraag.
Ik ben opzoek naar een tja nu word het lastig.....
De zx9r heeft het ijzeren frame rondom het stuur waar de topkuip aan zit zeg maar....
Men neme het stangetje wat voor je stuur langs loopt zeg maar, en om dat stangetje zou ik graag een schuimrubberen ding met kawa of zx9r willen.
Hopelijk begrijpen jullie er iets van....
Zo ja iemand enig idee waar dit te vinden is!
ps bij de bmw gs1200 adventure zie je het ook vaak!
Bedankt alvast

Wordt 1 op Marktplaats aangeboden zag ik net.

http://motoren.marktplaats.nl/onder...==&fta_ind=14&fs=1&thumb_click=1#photoGallery
 
Hey 18piet18

Hier een berichtje wat ik eerder getypt heb voor iemand:
Hey Enforcer....

Welkom! Het was voor mij ook m'n eerste motor. Ondanks dat het een beetje log apparaat is, is hij wel erg goed te berijden. Hij heeft door de carburateurs een soepele vermogensafgifte en het rijgedeelte zorgt voor een stabiele wegligging bij lange bochten. Bij korte bochten gaat het gewicht wat meer tellen.

Piepende remmen zouden met een beetje kopervet en nieuwe blokken te verhelpen moeten zijn. Het versnellingsbak-verhaal is wel een beetje vreemd. Daar kan ik weinig van maken. Maar bedenk je wel dat deze motoren ondertussen een aardige leeftijd beginnen te krijgen. Mankementen liggen dan natuurlijk op de loer...

Behalve natuurlijk bij die van mij. O-)
Daar is nu iemand anders heel gelukkig mee zo te zien... 8-)

[afbeelding]

Qua verbruik denk ik dat je ongeveer aan 1 op 17 moet denken...
 
Ja, zit niet meer zo vaak op internet.
Weinig tijd. Ben bij een andere baas begonnen. Ook autoschade.
Ik werk nu in Venlo, is wat verder rijden.
Moet daar wat meer overwerken.
Met de kids en vrouw gaat het goed.

Nog steeds tevreden met je motor :?


oh... gestopt in venray??
 
Hey Rudi, welkom en mooie 9.
Mijne had ook die kleurstelling, totdat ik een ongelukje kreeg ....

Wat een weer v/h weekend idd, heb ook weer wat kilometers gemaakt en tourist in eigen omgeving gespeeld, volendam, marken, edam etc bezocht :-)

Thx, Ik vind dit een hele mooie kleurstelling daarom heb ik hem natuurlijk ook *D Maar helemaal in het zwart is ook mooi, ninja's horen eigenlijk toch zwart gekleed te zijn ;)

Thx for the compliment 8-)

Wat is het trouwens rustig in dit topic :P
 
:] goedenavond. :W

ik ga van t weekend kijken voor een 2001 zx9r.(blauw)
nu is mijn vraag,zijn er punten waar ik extra op moet letten?
en rijdt deze fiets heel anders als een 2003 r1?
klopt t dat de 9 144pk heeft?2001 model dan.
 
:] goedenavond. :W

ik ga van t weekend kijken voor een 2001 zx9r.(blauw)
nu is mijn vraag,zijn er punten waar ik extra op moet letten?
en rijdt deze fiets heel anders als een 2003 r1?
klopt t dat de 9 144pk heeft?2001 model dan.



Probeer of je de historie kan achterhalen of die regelmatig zijn beurten heeft gehad en voor de rest de normale punten en hoe die er uit ziet
Rijd echt heel anders als een R1 ze zijn zeker net zo snel of sneller als zo,n Yama,sturen wel niet zo snel als de YAMA ze zijn heel comfortabel en goed betrouwbaar
Er zijn hier 9ers die ruim 140 pk op het ACHTERWIEL hebben dus dat is niet verkeerd.
Zou zeggen succes
 
Ik zou ook zeker in gedachte houden
Wat je gaat doen met die fiets
Ben je van plan heel veel maar vooral lange ritten te maken
Dan is een zx9r veel geschikter
Zo,n r1 doet al zeer aan je polsen als je er naar kijkt :9
Succes
 
thanks, daar heb ik wat aan. ;)
vooral sportief rijden,maar ook met mijn kinderen achterop.(toeren)
op de r1 zaten ze niet lekker achterop.
hoop dat t bij de 9 beter is. :]
 
nog even een vraag,
de zx9r komt uit 2001 maar er zitten zx9r stickers op de voorkuip.
dus niet op de onderkuip,is dit dan het 2000 model?
 
nog even een vraag,
de zx9r komt uit 2001 maar er zitten zx9r stickers op de voorkuip.
dus niet op de onderkuip,is dit dan het 2000 model?


Klopt hoor :Y zowel bij de 2000/2001 en de modellen daarvoor zitten er stickers op :Y


Dacht dat er bij de 2001 stickers op de onderkuip zaten
 
Laatst bewerkt:
Ja, zit niet meer zo vaak op internet.
Weinig tijd. Ben bij een andere baas begonnen. Ook autoschade.
Ik werk nu in Venlo, is wat verder rijden.
Moet daar wat meer overwerken.
Met de kids en vrouw gaat het goed.

Nog steeds tevreden met je motor :?


Succes met je nieuwe baan.

Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn ZX9R. Ik heb dit jaar 7000 km gereden :9
Ik heb veel complimenten gekregen over het spuitwerk van jou :} Thanks again...
 
Probeer of je de historie kan achterhalen of die regelmatig zijn beurten heeft gehad en voor de rest de normale punten en hoe die er uit ziet
Rijd echt heel anders als een R1 ze zijn zeker net zo snel of sneller als zo,n Yama,sturen wel niet zo snel als de YAMA ze zijn heel comfortabel en goed betrouwbaar
Er zijn hier 9ers die ruim 140 pk op het ACHTERWIEL hebben dus dat is niet verkeerd.
Zou zeggen succes

Hoho niet zo afkraken he de R1
voorlopig was er niemand die me bij kon houden.
Wat wil je met bijna180pk.
Nou dit seizoen is er niets van gekomen om een andere R1 te kopen.
Veel te druk met werk, maar goed volgend seizoen beter zal ik maar zeggen.
Desalniettemin de niners zijn snelle monstertjes.
 
Hoho niet zo afkraken he de R1
voorlopig was er niemand die me bij kon houden.
Wat wil je met bijna180pk.
Nou dit seizoen is er niets van gekomen om een andere R1 te kopen.
Veel te druk met werk, maar goed volgend seizoen beter zal ik maar zeggen.
Desalniettemin de niners zijn snelle monstertjes.


Haha jij werd nog het snot voor je neus gereden door een zx636r _O- _O- _O- _O- _O-



voorlopig was er niemand die me bij kon houden.

Luxemburg Ruud :W :W
 
Hoho niet zo afkraken he de R1
voorlopig was er niemand die me bij kon houden.
Wat wil je met bijna180pk.
Nou dit seizoen is er niets van gekomen om een andere R1 te kopen.
Veel te druk met werk, maar goed volgend seizoen beter zal ik maar zeggen.
Desalniettemin de niners zijn snelle monstertjes.

:(
Er was ook niemand die jou in Luxemburg bij wilde houden, toen je 10 meter naar beneden duikelde, na het raken van een rotswand en een vangrail, omdat je zo nodig jezelf moest bewijzen.
Jammer dat we hierna onze rondrit daar moesten verbreken, om jouw papieren op te halen in het ziekenhuis in Luxemburg stad, en weer zo,n 60 km terug moesten rijden (in de stromende regen) om ze te tonen aan de regionale politie daar waar jij je R1 aan gort reed.
Van dat plaatsje daar (ben er ff de naam van kwijt) zijn wij continu in de stromende regen naar Vlissingen gereden.
Als jij normaal had gereden hadden we allemaal een schitterend en gezellig weekend gehad, en waren we allemaal (waarschijnlijk)droog en heelhuids thuis gekomen, en had jij misschien nog op je (mooie Limited Edition) R1 gereden.

Zo...............dat wilde ik ff kwijt :/
 
Haha jij werd nog het snot voor je neus gereden door een zx636r _O- _O- _O- _O- _O-



voorlopig was er niemand die me bij kon houden.

Luxemburg Ruud :W :W




_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
full


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


:W
 
kan ik me ook aanmelden in dit topic aangezien ik ook een zx9r ninja heb :)

ik ben nanno 24 jaar woon in Alteveer ligt in prov. groningen, mijn hobby's zijn vooral rondrijden voor de lol ik deed dit heel veel met me auto (BMW) maar dat verbruikte toch wel behoorlijk wat, en heb toen besloten om me motorrijbewijs te halen en dat heb ik dus ook gehaald. ik ben een aardige jongen altijd wel in voor een lolletje maar laat me absoluut door niets en niemand opjagen. ik ben dan ook niet iemand die wheelys ofzo probeert om te showen.

hier heb ik een foto van mijn zx9r in originele toestand, er zijn wat dingen aan verandert zoals de knipperlichten zijn veranderd maar een ge-update foto komt later nog wel eens.

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan