*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
uhm... nee??? De niner deed dat wel, dus heeft dat mogelijk meer te maken met de versnellingsbak van ieder type dan het stationair toerental. Ik zou het gewoon proberen...
 
Nou net ff inspectie gedaan aan mn 9 en de kappenset begint toch veel scheurtjes te vertonen.
Ophangpunt afgebroken van de topkuip linksboven, naast RAW scheurtje. zit vooraal allemaal in de topkuip ....

Ga denk ik toch maar originele kappen opkopen en deze spuiten, dit doe ik noooit meer zeg pffffff ik had toch al het advies moeten opvolgen van de verschillende forums.

iemand nog onderstaand liggen?
- topkuip
- zijkant rechts
- kontje

laat maar weten wat t moet kosten in een privé berichtje

ik heb iig weer wat te doen dit seizoen >.< |(
 
Laatst bewerkt:
Balen kerel... Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste...

Vandaag op de weg:
:N
Gelukkig zag ik deze al aankomen... B|
 
Laatst bewerkt:
Balen kerel... Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste...

Vandaag op de weg:
:N
Gelukkig zag ik deze al aankomen... B|

:)
Een fietser met "levensmoeheid" |( |(



Goed geanticipeerd
full
 
Nou net ff inspectie gedaan aan mn 9 en de kappenset begint toch veel scheurtjes te vertonen.
Ophangpunt afgebroken van de topkuip linksboven, naast RAW scheurtje. zit vooraal allemaal in de topkuip ....

Ga denk ik toch maar originele kappen opkopen en deze spuiten, dit doe ik noooit meer zeg pffffff ik had toch al het advies moeten opvolgen van de verschillende forums.

iemand nog onderstaand liggen?
- topkuip
- zijkant rechts
- kontje

laat maar weten wat t moet kosten in een privé berichtje

ik heb iig weer wat te doen dit seizoen >.< |(


Ik heb nog een kont liggen.
Klein scheurtje en niet mooi meer, is nog goed om over te spuiten....
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Breek even hier in omdat ik afscheid ga nemen van mijn zx9r(rij te weinig).
En heb dit topic in het verleden veel gevolgd, dus schoot me te binnen om hem hier ook maar eens onder de aandacht te brengen.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr


Groet Nick

Mooie fiets man 8-) , maarja als je er nie op rijd kun je er beter iemand anders blij mee maken. :Y
Geen geld eigenlijk voor zo'n fiets :N , succes met de verkoop! :W

(vraag me weleens voor welk bedrag ik de mijne te koop zou moeten zetten, mocht ik willen stoppen met motorrijden oid).
 
Nou net ff inspectie gedaan aan mn 9 en de kappenset begint toch veel scheurtjes te vertonen.
Ophangpunt afgebroken van de topkuip linksboven, naast RAW scheurtje. zit vooraal allemaal in de topkuip ....

Ga denk ik toch maar originele kappen opkopen en deze spuiten, dit doe ik noooit meer zeg pffffff ik had toch al het advies moeten opvolgen van de verschillende forums.

iemand nog onderstaand liggen?
- topkuip
- zijkant rechts
- kontje

laat maar weten wat t moet kosten in een privé berichtje

ik heb iig weer wat te doen dit seizoen >.< |(

Klotezooi man. -O-

Ik heb ook nog een extra ophangpuntje wat is uitgescheurd, dus nog maar eens een tiewrapje om de boel bij elkaar te houden. De lak houdt zich gelukkig nog goed :Y , ben benieuwd hoe die er na dit seizoen uitziet. We gaan 't zien. Succes met 't fixen van je bike!
 
De kou kan er inderdaad mee te maken hebben,hoe snel loopt die stationair moet iets van 1100 toeren /min zijn

Hij loopt vrij snel goed stationair, zeker nu het weer wat warmer begint te worden. Op de kortere ritjes had ik weinig problemen, enkel af en toe wat langere snelweg ritjes. Donderdag middag liep ie behoorlijk slecht, maar 's avonds en gisteravond weer best ok.
Even aankijken of ie nu weer redelijk tot goed blijft lopen en anders alsnog een keertje naar laten kijken.
 
wat heb je voor cam sjiefke?

Een 808 #16. Dat is zo'n chineese keychain camera, maar filmt wel een 720p HD. Hij zit nu met klittenband direct op de tankdop geplakt. Daarom zit die te laag. Ik moet ook nog een 12v aansluiting maken, want op de batterij gaat die maar 15min mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan