Het ZX9R topic part 15: Mama woar is mien pils!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan stel ik me nog even voor hier op dit deel, dan komen de plaatjes bij deel 16.

Hallo allemaal, mijn naam is Theo en sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een zx9r in de enige juiste kleur.

Er zijn nog wat dingen die mooier kunnen aan de motor, o.a. een leukere einddemper (nu nog origineel, andere spiegels, xenon, hendels en nog wel een lijstje.

Verder zit ik nog boordevol vragen die ik graag wil stellen om de motor helemaal naar mijn zin te maken.

Foto's volgen in deel 16
Mijn naam is
 
idd bij mij ook alle plaatjes op zijn kop, dacht dat het aan mijn vaders computer lag :+

Das inderdaad een goeie turtle dat het puls is :)
gaan hem maar bestellen en dan gaan ik maar effe wat klooien denk.
 
idd bij mij ook alle plaatjes op zijn kop, dacht dat het aan mijn vaders computer lag :+

Das inderdaad een goeie turtle dat het puls is :)
gaan hem maar bestellen en dan gaan ik maar effe wat klooien denk.
Ik heb ergens nog foto's gemaakt van de installatie. En als ik ze niet meer heb, dan heeft Sjaaktrekhaak ze wel :Y. Altijd handig als referentie :).
 
Zo hé, das een beste verhoging. Is dat niet een beetje teveel van het goede :? . Heb bij mijn oude 9 en bij die van een maat van me 'de veer' ongeveer 10 mm omhoog gedraaid en dat vond ik al meer dan genoeg. De motor wordt best nerveus van nog meer omhoog zetten.

Die "maat van je" heeft gewoon een naam hoor :( en zwerft hier ook gewoon rond in dit topic en post weleens wat. :P ;) :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan