Het ZX9R topic part 16: Bier zonder alcohol is als een beha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren, wanneer was trouwens de laatste ZX9R meeting ? Zijn er ook nog foto's of filmpjes van ?
 
Was in 2005 kijk hier maar even was een geweldige dag




:N :N ....Echt niet .. :N :N

Het was op 6 juli 2009 om precies te zijn(was op de verjaardag van m'n dochter, vandaar dat ik het nog weet :') )
De beroemde en beruchte " Bolusrit" . met overheerlijke verse bolussen van Wessel :9
Is ook halverwege ingekort vanwege de oplopende kosten |( |(
full

full
 


Sta gewoon allebei de keren met m'n handen over elkaar op beide foto's (blijven mooie overzichtfoto's trouwens), wtf? :? :+

Was leuk ritje ja, todat iemand het asfalt tegenkwam en de boel tot stilstand kwam. Eerste wat die knakker van die Fireblade tegen me zei was "Je bent net geflitst". Bleek ik uiteindelijk een van de gelukkigen te zijn die ze niet hadden kunnen meten. Ik vernam later dat die wout het allemaal keurig kon laten zien op 'n apparaatje (waren er een stuk acht geloof ik, 60 mocht je op dat stuk), dat gedoe met Paco even later, die jongen uit Heemskerk die zich net op het topic had aangemeld en z'n papiertje mocht inleveren, en niet te vergeten de primeur van een bolus voor mij :9 , wat een dag was dat. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren naar Alter Bridge geweest in Eindhoven.......damn wat zijn die gasten goed :}
 
Net terug van een weekje vakantie op Lanzarote...

@Jopiejo9R: Gefeliciteerd!

@Alle andere: Als er een Niner-dag georganiseerd wordt, ga ik zeker proberen om daar bij te zijn...
 
1

Jopie van harte!!! *O*

Er is zojuist een wereld voor je dicht gegaan ;)

Maar ook eentje open, eentje die zeker de moeite waard zal zijn.

Veel plezier en succes met alles wat er nu komt kijken. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan