Het ZXR 400 topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoppa.. vanaf vandaag druf ik me wel een motorrijder te noemen denk ik :P. Ik kan knee-downen met het gevoel ik denk dat ik dat wel in elke bocht kan ongeveer al :). En mijn schaamranden voor en achter zijn weg :)


Knee-down leren? Tip voor de menen omgeving Eindhoven/Best...

Flight Forum bij ehv airport. Wat een speelparadijs daar zeg.. allemaal 1 ricthings weg en mooie bocvhtjes (helaas alleen naar links maar ik weet voor mezelfhier in de buurt de beste "right-handers" te zitten)

Je hoef er ook niet hard.. dus voor te beginne wel fijn en ojah het asfalt is er goed :).

WEL oppassen voor automobilistern die niet snappen dat het 1 richting is want gvd ik zat bijna op de motorkap :P
 
Had nog een mooi momentje vandaag btw :).

Ik reed op het forum wat rond.. en reed wat rondejs.. op een gegeven moment zit er een bus voor mij een hoop kerels erin. Drenthse bla bla stond erop. En ik kwam volle speed uit de bocht en kwam achter die bus en t schoot ma nie op dus ik blijf achter die bus hangen.. en ik kijk omhoog zitten ammal die kerels te lachen en met zijn duim omhoog. Hehe dat is tuurlijk wel leuk dus ik laggen (kunnen zij niet zien maar alla) en steek mijn duim ook omhoog en volle gas "attackeer" ik de volgende bocht hehe :P
 
kom je dat van mij ook wassen daar zitten nog wat resten van het asfalt op verdeelt over de arm stukken en been stukke ?
 
Ojah ik heb vandaag ook meegemaakt wat ze denk ik hier "cuppen" noemen.. Ik ging plat door een bochtje..en was er bijna uit dus whoap t gas er al op om mooi hard uit te acceleren (moet ook wel want de maat van me met zijn volvermogen zzr 600 is veel sneller :P) en ineens begint mijn voorband een soort van stuiteren.. noujah niks aan het handje hoor gewoon ff van het gas af en meteen er weer volop :)
 
Laatst bewerkt:
euhh... dat was gister al hoor...

had toch al gezegd dat mijn pak "beschadigd" was..


snappie..


Oooow was dat daarvoor.... _O- _O- Zag vandaag hetzelfde pak als de jouwe hangen bij de motoport, zag er best mooi uit :Y
En op de terugweg zat er opeens een zwarte GSX bj 06 achter me, zwarte helm met helder vizier, een negert onder de helm, traningspakje aan, gympen en zonder handschoenen :X Dit soort gasten moeten ze meteen van de weg af halen... :Y
 
Foto-HXL6WL47.jpg

dit is van gisteren.. Nu is het wit dnek ik op sommige plaatsen al bijna weg.. zijn iig hele happen uit! Wanne gek zeg dus nu ga ik me eigen ff aanleren hoe plat te gaan zonder mijn knie uit te steken anders kan ik volgende week al nieuwe bestellen denk ik :S

Foto-6MNEESYY.jpg

ziet m blinken :) gewassen en gepoetst!! :)

Foto-4EHFQFUB.jpg

Foto-8NDLJSZP.jpg

En NOG een keer!! ZIXXER 400 SPAM POWER :P

Foto-GYVUC4CS.jpg

hey wies die rare jonge daar?

Foto-H3AZ7WXV.jpg

und binnen

Je bent pas een echte bikkel als je zonder helm rijdt!!
Foto-BGZJYOPF.jpg

niet zozeer omdat het "stoer" is ma omda je dan gvd uithoudingsvermogen hebt met als kdie kutvliegjes!!
 
Oooow was dat daarvoor.... _O- _O- Zag vandaag hetzelfde pak als de jouwe hangen bij de motoport, zag er best mooi uit :Y
En op de terugweg zat er opeens een zwarte GSX bj 06 achter me, zwarte helm met helder vizier, een negert onder de helm, traningspakje aan, gympen en zonder handschoenen :X Dit soort gasten moeten ze meteen van de weg af halen... :Y

Was daarvoor jaah ;)

Pff waar maak je je druk om die gasten halen zichzelf van de weg (I)

Jaah mijn pak is ook best mooi ;)
Jammer dat ik hem nu al heb he.. je kunt natuurlijk niet hetzelfde pak halen als het grootste kutjong van het forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Superboer..

wil je in de startpost voor mij 2 dingen veradneren?

De foto van mijn motor mag vervangen worden door deze
Foto-8NDLJSZP.jpg


en je mag bij mods neerzetten --> Custom Undertail

:) bij voorbaat dank ;)

edit:
ojah en wil je bij mods oo knog neerzetten

in kleur gespoten hugger
 
Laatst bewerkt:
Hey Superboer..

wil je in de startpost voor mij 2 dingen veradneren?

De foto van mijn motor mag vervangen worden door deze
[afbeelding]

en je mag bij mods neerzetten --> Custom Undertail

:) bij voorbaat dank ;)

edit:
ojah en wil je bij mods oo knog neerzetten

in kleur gespoten hugger

Gedaan :Y Zie ik daar ergens een zwembad vol met water staan *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan