Het ZXR 400 Topic "Geluk zit bij de domme"

Status
Niet open voor verdere reacties.
staat nergens dat xter wat aant "proberen"was, kan net zo goed gebeurd zijn terijwl die hardstikke normaal aant rijden was. die dingen gebeuren nou eenmaal.

dat zeg ik ook niet maar ik denk wel dat er zo gedacht wordt..

en ik moet zeggen, zo denk ik er zelf ook wel een beetje over (en ik ben zelf ook iemand die veel probeert).. als ik me aan de snelheid houdt of aan de aanbevolen snelheid.. dan kom ik nergens met mijn stepje tegen de grond. En ik kan ook niet zeggen dat het niet zo is want ik heb nog niet elke bochtje in nederland gehad dusjah

edit:

Ik ben zoiemand.. dat als ik morgen lees dat je op 1 band NOG harder door de bochten kan.. dat ik dat zeker ga proberen om maar even iets te noemen.

Maar hoe dan ook onderuit gaan met 20/50/250.. maakt voor mij weinig verschil ik zou het zelf altijd kut vinden en daarom kan ik diegene ook alleen maar het beste wensen maar ikvind t vervelend als mensen zo reageren...
 
Laatst bewerkt:
:+


btw boer: ga jij morgen nog naar ajoc? naar de fmx show miss, of BZB ( :} ) ?

Heee, jah ik zou vanavond ook gaan, maar kan ik toch nergens me kaart meer vinden....iedereen afgebeld of ze nog een kaart hadden....helaas pindakaas...t was niet uitverkocht zag ik op de site...maar had geen zin om daar voor niks voor de kassa te staan...morgen weet ik nog niet....hoewel BZB wel verleidelijk is natuurlijk *D
 
jaah ik snap wat je bedoelt. Degenen met de grootste "bek" (om het zomaar even te neomen) dat zijn degenen die t minsten kunnen. Die wel maar met 50 door een bocht proberen te gaan ipv de max eruit te halen. En ik wil helemaal niet zeggen dat iedereen de max eruit moet halen. Want ieder heeft zijn eigen rijstijl en dat respecteer ik. Maar mensen afzeiken die het WEL proberen vind ik dan ook weer laag..


Noujah je weet wat ze zeggen

"De best stuurlui staan aan wal"

Ik denk dat je dat ook wel in deze context een beetje kan plaatsen

Kijk, ik wil hier niet al te ver op ingaan, maar als jij denkt dat ik als een oud wijf rij, prima joh even goede vrienden, ik zal er vanacht in ieder geval niet slechter door slapen :N
 
Heee, jah ik zou vanavond ook gaan, maar kan ik toch nergens me kaart meer vinden....iedereen afgebeld of ze nog een kaart hadden....helaas pindakaas...t was niet uitverkocht zag ik op de site...maar had geen zin om daar voor niks voor de kassa te staan...morgen weet ik nog niet....hoewel BZB wel verleidelijk is natuurlijk *D

hey schattebout..

opbouw?? :)
 
Heee, jah ik zou vanavond ook gaan, maar kan ik toch nergens me kaart meer vinden....iedereen afgebeld of ze nog een kaart hadden....helaas pindakaas...t was niet uitverkocht zag ik op de site...maar had geen zin om daar voor niks voor de kassa te staan...morgen weet ik nog niet....hoewel BZB wel verleidelijk is natuurlijk *D
geen kaarten via marktplaats bekeken? hier in Chillnis waren er nog wat af te halen geloof ik. zat zelf ook te twijfelen...maar morgen ga ik wel ;)
 
Kijk, ik wil hier niet al te ver op ingaan, maar als jij denkt dat ik als een oud wijf rij, prima joh even goede vrienden, ik zal er vanacht in ieder geval niet slechter door slapen :N


ik snap een beetje dat je het zo opvat.. want min of meer heb je gelijk het staat er ook wel in die zin. Ik probeer je alleen te behoeden (of hoe noem je dat) voordat jou zoiets overkomt. Want als je nou tegen iedereen zoiets gaat zeggen DENK ik dat z het bij jou ooit ook doen. En van mij zal het niet komen want ik heb respect voor iedereen ook voor jou hoor. Ik vind je verder ook een toffe gast want je hebt veel leuke reacties. Daar wil ik geen misverstand over laten bestaan ;). En ik heb het idee dat jij mij niet zo mag en ook dat vind ik niet erg want ik weet zelf ook wel dat ik het er een beetje naar heb gemaakt.
 
geen kaarten via marktplaats bekeken? hier in Chillnis waren er nog wat af te halen geloof ik. zat zelf ook te twijfelen...maar morgen ga ik wel ;)

Nee niet gekeken, meeste willen toch de hoofdprijs hebben, en die andere kaart had ik natuurlijk ook al betaald...dus om nou 40 euro totaal te gaan betalen vond ik ook wat ver gaan...
 
ik snap een beetje dat je het zo opvat.. want min of meer heb je gelijk het staat er ook wel in die zin. Ik probeer je alleen te behoeden (of hoe noem je dat) voordat jou zoiets overkomt. Want als je nou tegen iedereen zoiets gaat zeggen DENK ik dat z het bij jou ooit ook doen. En van mij zal het niet komen want ik heb respect voor iedereen ook voor jou hoor. Ik vind je verder ook een toffe gast want je hebt veel leuke reacties. Daar wil ik geen misverstand over laten bestaan ;). En ik heb het idee dat jij mij niet zo mag en ook dat vind ik niet erg want ik weet zelf ook wel dat ik het er een beetje naar heb gemaakt.

Nee dat valt wel mee hoor, vind je een beste gozer, alleen ga ik er net zoals jij er altijd vol op in :+
 
weltruste :W


@ mit stoorde ik jou? met mijn opmerkingen zeg het dan maar gewoon :) no hard feelings

je reactie op de mensen die zoiets zeggen is totaal logisch... maar geloof me... it's just the tip of the iceberg.. Zodra jij weer rijd houd iedereen er mee op dat te zeggen. Ik hoor het elke week wel een keer. En bij mij is het dan niet omdat er iets mis is gegaan, maar omdat ik aan suikerziekte leid.. En dat gaat al 6 of 7 jaar zo.. B| :( B|

7x52= 364x...
 
Laatst bewerkt:
ik had al mazzel dat mensen dat totaal niet aan mij hebben gevraagd ofzo van: zou je nu niet stoppen met rijden? maar kan zijn omdat ik niet al te hard op me bek ging ;) .

wat ik wel altijd heb is dat ze vragen of ik niet is me rbw b zou gaan halen vanwege de regen...watjes... B| zeg altijd maar dat het aan je kleding ligt hoe nat je wel of niet wordt :+
 
ik had al mazzel dat mensen dat totaal niet aan mij hebben gevraagd ofzo van: zou je nu niet stoppen met rijden? maar kan zijn omdat ik niet al te hard op me bek ging ;) .

wat ik wel altijd heb is dat ze vragen of ik niet is me rbw b zou gaan halen vanwege de regen...watjes... B| zeg altijd maar dat het aan je kleding ligt hoe nat je wel of niet wordt :+

He.........zou je niet is je rijbewijs B gaan halen..? Anders word je zo nat weet je... O-)
 
naja.. maakt niet uit.. het is in ieder geval nooit leuk om zo iets te moeten aanhoren..

btw super boer... mijn achterremblokjes nog gezien op die foto?? :Y
 
naja.. maakt niet uit.. het is in ieder geval nooit leuk om zo iets te moeten aanhoren..

btw super boer... mijn achterremblokjes nog gezien op die foto?? :Y

Hahha jah ik had ze gezien....ff helemaal vergeten om daarop te reageren...maaruh ik dacht dat de mijne dun waren, maar jij overtreft echt wel ff alles..!!! Zunnige hollander zeker..?! Blijft het gebruiken tot er echt niets meer van over is :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan