Het ZXR750 topic

Favoriete type ZXR750 ?

  • H 1989-1990

    Stemmen: 22 26,2%
  • J 1991-1992

    Stemmen: 16 19,0%
  • K 1991-1992

    Stemmen: 11 13,1%
  • L 1993-1994-1995

    Stemmen: 29 34,5%
  • M 1993-1994-1995

    Stemmen: 6 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    84
zet mij ook maar op de lijst met 1 3/4 zxr

1x een originele zwart/rode '89

en 3/4 van een zwarte '89 in opbouw.
(maar als ik ineens al die zwarte op zie duiken dan ga ik denken over.... rood....NOT)
 
De mijne, en tevens de oudste die erbij staat denk ik zo |(

full






Och ja ....blijft toch een Kawa 8-)
 
Dit was de mijne,

Persoonlijk vind ik de ZXR in deze kleurstelling met deze bestickering de allermooiste.
Heb nu een ZX7R die ik momenteel nog aan het ombouwen ben.

(Afbeelding)

:^

Leuk topic dit :9
Mag ik hier als voormalig ZXR750 rijder ook nog een kleine bijdrage leveren :?
Heb 2 ZXR 750's gehad, en bevielen echt super.

mijn ex.....

ZXR1.jpg


[me]ZX7-aRnold vind het nog steeds jammer dat ik deze destijds moest verkopen... ;( [/me]
 
Kleurpolletje toegevoegd,als er een kleur/kleurencombinatie mist hoor ik het wel.
 
Ik heb der ook sinds 4 weken eentje :9~ Mag er officieel nog nie op rijden, maar dat kleine stukje dat ik er ok heb gereden reed ie wel lekker O-)

En ff een piccie
kawa.jpg

Er moeten miscchien alleen nieuwe nokkenassen in ivm met pitting ;(
 
Ik heb er ook een en ben er zeer blij mee!!! Zet mij ook maar op de lijst! Zo heb ik 'm gekocht
full


Zit nu alleen een tank op van een '94. Die klojo die 'm aan mij verkocht heeft 'vergat' te vertellen dat de tank niet helemaal in orde was.....
 
Dat ijsmonster....

Dat is inmiddels een legende :P

Ik kan ook op de lijst.

Mijn ZXR blijft (stond eerst te koop), maar wordt wel omgebouwd naar een streetfighter.
 
Ik vind het een verstandige keuze van je! Als ik je kan (en mag :P ) helpen dan doe ik dat graag!

Alle hulp is welkom ;)

Het zal een hele zoektocht worden naar onderdelen enz.

Ik ga eerst een zorgen dat ik een kroonplaat met risers en een superbikestuur op de kop tik.

Dan een ander kontje enz. enz.
 
Hehe, gekend is de is de ijsbike hier dus zeker...
Ik heb hem vorig jaar van Mark overgekocht met een defect aan het motorblok. Ondertussen ligt de fiets helemaal uiteen en was het probleem een ingelopen big-end lager en nokkenas.
Ik sta momenteel nog te twijfelen om het blok terug in orde te zetten (krukas en tuimelaars ontbreken mij nog), of een ZX9R blok in m'n eerste kwak te bouwen en het huidige blok over te zetten naar Mark's kwak.... ik kom er wel uit :)
 
Dat ijsmonster....

Dat is inmiddels een legende :P

Ik kan ook op de lijst.

Mijn ZXR blijft (stond eerst te koop), maar wordt wel omgebouwd naar een streetfighter.

Ben benieuwd wat voor onderdelen je voor wat voor prijs ga aanbieden !
En het eindresultaat uiteraard :9
 
Hehe, gekend is de is de ijsbike hier dus zeker...
Ik heb hem vorig jaar van Mark overgekocht met een defect aan het motorblok. Ondertussen ligt de fiets helemaal uiteen en was het probleem een ingelopen big-end lager en nokkenas.
Ik sta momenteel nog te twijfelen om het blok terug in orde te zetten (krukas en tuimelaars ontbreken mij nog), of een ZX9R blok in m'n eerste kwak te bouwen en het huidige blok over te zetten naar Mark's kwak.... ik kom er wel uit :)

Jouw nokkenasbrug komt eraan hoor, pastte alleen niet door de brievenbus, dus dat wordt pakketdienst ;)

Zalk morgen effe doen O-)
 
he crowbar wil je je kuipen alvast niet verkopen. heb er dringend een linker onderkuip en evntueel ook de rechtse nodig.
mail me anders ff. is wel spoed bij. dus wil je er vanaf en de prijs is redelijk laat t maar weten
 
He hallo mij niet vergeten hoor!!


full

'( '( '( hij staat te koop met nog een dus zet me maar op de lijst

[me]kawasnol vindt het nog steeds moeilijk om ze weg te doen[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan