Het ZXR750 topic

Favoriete type ZXR750 ?

  • H 1989-1990

    Stemmen: 22 26,2%
  • J 1991-1992

    Stemmen: 16 19,0%
  • K 1991-1992

    Stemmen: 11 13,1%
  • L 1993-1994-1995

    Stemmen: 29 34,5%
  • M 1993-1994-1995

    Stemmen: 6 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Hey 4slag... topper! Ik ben voor een combi meeting met de hele zx*r serie. Dat lijkt me het meest cool om te zien! En amersfoort of harderwijk maakt me echt helemaal niets uit.... en 5 juni of 19 juni trouwens ook niet :9

Goh...en m'n vriendin maar zeggen dat ik altijd zo lastig ben..... Valt best mee denk ik zo... *D

}) effe in sneakmodus... we kunnen natuurlijk ook gewoon de 5e juni met alle zx'r 750 afspreken en twee weekjes later gewoon weer meedoen in Harderwijk, speciaal voor degenen die alle oude beestjes bij elkaar willen zien.... })
 
Hey 4slag... topper! Ik ben voor een combi meeting met de hele zx*r serie. Dat lijkt me het meest cool om te zien! En amersfoort of harderwijk maakt me echt helemaal niets uit.... en 5 juni of 19 juni trouwens ook niet :9

Goh...en m'n vriendin maar zeggen dat ik altijd zo lastig ben..... Valt best mee denk ik zo... *D

}) effe in sneakmodus... we kunnen natuurlijk ook gewoon de 5e juni met alle zx'r 750 afspreken en twee weekjes later gewoon weer meedoen in Harderwijk, speciaal voor degenen die alle oude beestjes bij elkaar willen zien.... })

Dat is natuurlijk ook geen slecht idee :)

kunnen we er lekker naartoe :]
 
We zetten op de meeting alle zxr-en naast elkaar.

en de zx7r-en naast elkaar.

dan is iedereen tevreden.

ps.

weet iemand misschien hoe ik "crowbar" kan bereiken ik heb hem eergister een mailtje gestuurd maar hij heeft nog niet gereageerd.

Heeft iemand misschien een telnr. die ik zou mogen hebben.


Ik weet waarschijnlijk wel waar Crowbar uithangt :+

Teveel gewerkt de laatste dagen :P

Ik heb je zojuist mijn tel. nr. gemaild.
 
Ik ben ook wel voor een complete Ninja meeting zolang er maar een z, een x, een r (en een 7 :+ , no offence 6,9 en 12ers) in zit.
Vanuit het noorden is Harderwijk wat mij betreft nog een beter alternatief en, als ik het zo hoor, ook een mooiere locatie.
 
Wat vinden jullie ervan?
Groene velgen houden,of ze paars maken zoals op het plaatje?

full
 
Oké, ik heb ook m'n stemmetje uitgebracht.

Allemaal ZiXxeRs bij elkaar is zeker wel geinig, helemaal met van die fraaie custom-made's erbij.
Ik ben er best wel voor om met de ZX7R erbij samen te doen, maar alléén de 750CC modellen van de vroegere superbikes (verbouwde ZXR-ren mag ook hoor, jongens met die ZX9 blokken etc.) maar gewoon de fietsen die in de jaren 80-90 in de superbikes reden.
Die ZX6's ZX9's ZX10's vindt ik (maarja, dat is mijn mening) te modern voor bij zo'n klassieker-treffen. Is een jaartje of wat geleden ook bij de kawa-club zo'n ZXR-dag geweest in zoetermeer, gaaf gezicht hoor, zo'n batterij ZiXxeRs.
Flink plaatjes schieten van al dat moois :9~
 
Hoi kan iemand zo zien of dir het kapje onder het achterlicht zit, of zit dit erboven.

(Afbeelding)

Dit zit erboven. Dit is van het model 93-95. Dat deukje in dat stukje kontje zit onder het vleugeltje/handvat/spoilertje zodat je duo z'n/haar hand er onderdoor kan doen voor vast te houden. Volgens mij zelfs van een 94-95 model, bij een 93 was dat spul kawa-wit als ik mij niet vergis.
 
Dit zit erboven. Dit is van het model 93-95. Dat deukje in dat stukje kontje zit onder het vleugeltje/handvat/spoilertje zodat je duo z'n/haar hand er onderdoor kan doen voor vast te houden. Volgens mij zelfs van een 94-95 model, bij een 93 was dat spul kawa-wit als ik mij niet vergis.

Je vergist je ;) van een 93'er is het blauw en van de 94 en 95 is het wit *D
 
Als we nou met die meeting gewoon de 5e juni voor de oudjes, dus alle types ZXR 750, doen en dan kan iedereen die twee weken later zin heeft gewoon weer gaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan