Hewi bijna gecrashed ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
iki heb nog wat foto's gevonden van jouw "dames" })

(Afbeelding)

(Afbeelding)


voor verdere details:

http://gallys.nastydollars.com/we/69/

en vraag nu niet hoe ik deze site ken..... ;)
\


lol, dan ben ik meer benieuwd hoe Hewi aan deze foto komt. :? Weet je vrouw Hetty hier wel van Hewi
schater.gif
schater.gif
 
je vrouwtjes hebben voor mij ook geposerd:

[modbreak]
Dergelijke foto's maar in je privé-collectie houden in het vervolg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat om het hier posten Voske, iedereen had wel op die link kunnen klikken om zelf te kijken als ie het nodig vind..

[me]M-71 is guilty as charged O-) [/me]
 
zeg, ik heb die site nie in mn favorieten staan, dus wie heeft er dan zo weinig stijl :Z


Euh ..... klopt; Hetty heeft die site bij haar favorieten (ik trouwens inmiddels ook) ... en daar staat ie goed .... wij hoeven er in tegenstelling tot uw persoon niemand mee te confronteren. *D
 
Euh ..... klopt; Hetty heeft die site bij haar favorieten (ik trouwens inmiddels ook) ... en daar staat ie goed .... wij hoeven er in tegenstelling tot uw persoon niemand mee te confronteren. *D

nog dement ook |(
wie begon er nou met de 1e foto van die sloeries te posten? ...
 
Graag weer ontopic...

...reed ik laatst op een rotonde, viel ik bijna omver. Gelukkig behoedde de valbeugel mij voor erger :+
 
Laatst bewerkt:
nog dement ook |(
wie begon er nou met de 1e foto van die sloeries te posten? ...


Ik zie trouwens nèt de foto onder jouw naam .... nu begrijp ik het al veel beter waarom jij het niet helemaal kan volgen .... *D
 
En ja hoor ... het is mij nu óók overkomen; rijdend op een rotonde komt er een auto vanuit één van de zijstraten. En ook al weet je dat je voorrang hebt, ik doe tòch altijd maar liever een beetje voorzichtig. En gelukkig maar; want ook al rij ik op een Wing, meneer rijdt kijkend naar een paar meisjes op een terras aan de rechterkant van de weg zo de rotonde op, en ziet me pas als ik naast zijn portier tot stilstand kom. Wat ik raar vond om te zien is, dat hij een meter of drie verder pas op zijn rem ging staan ... ik kon zijn remlichten zien oplichten (gelukkig hoefde ik het dus niet van zijn reactie te hebben). We hebben elkaar niet geraakt, en nadat hij zich verontschuldigde kon ik er wel om lachen; ik moest gelijk denken aan wat een spektakel het gegeven zou hebben wanneer ik ècht bij hem naar binnen gereden zou zijn! Ik had het trouwens wèl gepost .... eerlijk is eerlijk ... als je A zegt, moet je óók B zeggen .... *D

Groetjes uit Vlijmen : Willem
jammer willem dat je niet gecrashed bent, dan zie je dat de moraal ridder die altijd voorzichtig doet sneller crashed als de gekken die op dit forum rondlopen/rijden :+
 
ff offtopic die hele blonde die is zo verkeerd nog niet...goeiemorgen zeg.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan