Hewi bijna gecrashed ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bartman was aardig bezig, jammer van zijn laatste zin.
Denk ook dat Hewi daardoor de discussie niet aangaat erover.

Hewi leg eens uit, ze mogen jou geen ongeluk toewensen maar jij lacht ze min of meer uit als ze onderuit gaan..hoe zie je die logica ?

Wat is er mis met mijn laatste zin :?

Hewi is gewoon een hypocriete moraalridder en ik kots :r op dat soort mensen.

Ik snap het punt niet waarom dat niet gezegd zou mogen worden
 
mag best gezegd worden...maar lees het zo'n beetje in elk topic waar Hewi wat post.. (ja inkoppertje :+ ).. en had even iets van ja nou weten we het wel..
 
mag best gezegd worden...maar lees het zo'n beetje in elk topic waar Hewi wat post.. (ja inkoppertje :+ ).. en had even iets van ja nou weten we het wel..

Als Hewi nou zelf nog ff die plaat voor z'n hoofd weghaalt en het gaat inzien, misschien houden we dan hier weer een leuk forum over :)
 
mag best gezegd worden...maar lees het zo'n beetje in elk topic waar Hewi wat post.. (ja inkoppertje :+ ).. en had even iets van ja nou weten we het wel..

Bedoelde meer een discussie met hem opzetten, moet ook nog motorrijden, mischien van de winter dan maar een keer :9
 
Denk ook dat Hewi daardoor de discussie niet aangaat erover.
Ik denk dat Hewi de discussie niet aangaat omdat hij inziet dat hij helemaal fout zit en dat hij idd zo hypocriet als het maar kan bezig is.

Het enige wat hij hierop kan zeggen is dat hij ongelijk heeft en dat hij idd de huichelachtige moraalridder speelde, maar waarschijnlijk is hij te laf om dit te doen en zegt hij niks.
 
Joh, dit hele verhaal is verzonnen, meneer wilde enkel laten zien hoe goed het wel niet van hem was.
Ik geloof er geen flikker van.
Als je wat harder had gereden was je er al voorbij geweest. :9
 
Bartman was aardig bezig, jammer van zijn laatste zin.
Denk ook dat Hewi daardoor de discussie niet aangaat erover.

Hewi leg eens uit, ze mogen jou geen ongeluk toewensen maar jij lacht ze min of meer uit als ze onderuit gaan..hoe zie je die logica ?


Waarom zouden ze mij ongeluk toewensen ? Ik stel juist alles in het werk om er géén te krijgen. Ik vind het dan ook vreemd om te horen uit de monden van mensen die "schijnbaar" motor rijden. Je zou denken dat je als motorliefhebber alles in het werk stelt om jouw motor mooi en heel te houden, en je zou verwachten dat die motorrijder als mens zichzelf niet opdringt aan zijn omgeving als potentieel gevaar. Ik zal niemand uitlachen die per ongeluk onderuit gegaan is, en heb dat ook nooit gedaan. Waarom zou ik; het is toch triest wanneer iemand door onvoorziene en externe omstandigheden valt of verongelukt ? Maar hier komt ook de nuance in het verhaal; ik maak wèl grapjes over mensen die willens en wetens tot aan de max gaan, en dan nog weten op te merken "ja, maar ik wéét wat ik doe, want ik heb het al zo vaak gedaan. En waarom ik dit keer die bocht níét haalde met 120 is mij óók een raadsel" . Je kunt moeilijk met twee maten meten; als je stoer doet, en vervolgens als sukkel eindigt, zal (leed)vermaak je deel zijn. Daarnaast heb ik simpelweg het recht om te reageren vanwege het feit dat ze op (deels) mijn weg, onder andere mij in gevaar brengen ! De openbare weg is van iedereen, en derhalve heb ik net zoals iedereen het recht om me veilig over diezelfde weg te mogen bewegen. Iemand die op de openbare weg àndermans veiligheid (of leven) op het spel zet zit gewoon fout. Ik heb mijn uitspraken vaak onderbouwd met voorbeelden zoals; "als iemand met 100km/u in een woonwijk iemand aanrijdt, zit ie fout, héél fout". Daar is voor mij geen discussie over mogelijk. Het probleem begint meestal wanneer de veroorzaker (of zijn aanhang) zich dan beroept op het "heilige" excuus ; "je was er niet bij, en kent de omstandigheden niet". Zoals ik al zei, die discussie ga ik dan niet eens meer aan; woonwijk is meestal 30 of 50 km/u, en 100 km/u en een ongeval is niet meer geralateerd aan "omstandigheden", maar in mijn ogen een misdrijf. Uiteraard niet voor de motorrijder in kwestie, maar probeer dit voorbeeld eens te bezien vanuit jezelf op het moment dat deze motorrijder je vrouw aan gort rijdt. En iedereen die aan gort gereden wordt door de idioot uit het voorbeeld heeft een vrouw,man,kind,ouder, etc etc. Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die graag hun grenzen verleggen, maar doe dat dan op een afgesloten parkeerterrein of een circuit of zo, en niet op de openbare weg, want daar heb je gewoon het rècht niet toe !

Ik hoop dat ik hiermee jouw vraag een beetje heb beantwoord M-71

Groetjes : Willem
 
Heel dat gedoe met Willem heeft me eigenlijk eens doen nadenken.

Je ziet ook vaak VW sjonnies en petjesdragende Ibiza tuners hard rijden. Die nemen ook "bochtjes" En rijden af en toe ook wel eens 200 (hard is dat :+ )
En eigenlijk vind ik die pipoos asociaal...en als ik weer eens voorbij gestoken wordt door zo'n eikel denk ik soms zelfs "denk maar niet dat ik stop als hij zich verongelukt"

Het rare is dat ik dat met motorrijders die hetzelfde doen ( bochten pakken met knie aan grond, open trekken naar 200+, brulpijp eronder en in iedere opening gooien) niet het gevoel heb dat ze asociaal zijn. Sterker nog...zo zou ik het ook doen :}

Maar stel nu ( enfin je moet niet stellen...het is gewoon zo) dat er ook mensen zijn die dat gevoel dat ik bij hardrijdende Sjonnies heb, bij motorrijders hebben. Het zou eigenlijk niet eens zo onlogisch zijn. Volgens mij is Hewi er zo eentje. En er zullen er nog wel zijn.

Dien ik wel te zeggen dat wanner je met een auto op een andere auto rijdt er een grotere kans is dat je onschuldige slachtoffers maakt dan met een moto. Bij een fietser is het weer wat anders. Toch is dit volgens mij de reden dat ik motorrijders niet op hetzelfde afreken als hardrijders met de auto.
 
blablablalblbaboring


Je verhaal zit weer vol met tegenstrijdigheden :z en het lezen in het topic dat ik (en vervolgens m71) aanhaalde is je ook niet zo goed afgegaan :Z


Ondertussen denk ik dat je nog steeds baalt dat je DIT ooit gepost heb want je ziet zelf ook wel dat je daar nooit meer uit lult.

Verder zal ik maar niet te uitgebreid op je verhaal ingaan omdat je toch te laf bent om te reageren, of misschien toch omdat je inziet dat je fout zit.
 
W Ik heb mijn uitspraken vaak onderbouwd met voorbeelden zoals; "als iemand met 100km/u in een woonwijk iemand aanrijdt, zit ie fout, héél fout". Daar is voor mij geen discussie over mogelijk. Het probleem begint meestal wanneer de veroorzaker (of zijn aanhang) zich dan beroept op het "heilige" excuus ; "je was er niet bij, en kent de omstandigheden niet". Zoals ik al zei, die discussie ga ik dan niet eens meer aan; woonwijk is meestal 30 of 50 km/u, en 100 km/u en een ongeval is niet meer geralateerd aan "omstandigheden", maar in mijn ogen een misdrijf.

Ik ben nog op zoek naar het eerste topic waarin iemand in een woonwijk op zijn plaat is gegaan en waar jij reageerde.

Helaas..... Niet gevonden dus bovenstaande qoute kan ook de prullenbak in.
 
blah blah blah :j
Groetjes : Willem

geef het maar toe.... dit ben jij he?
full


:r :r :r :r
 
Ik wens niemand een ongeluk toe en zelfs hewi niet, maar ik vind dat hij echt slap aan het lullen is op dit forum.
Hij vind zichzelf zo goed en alle andere motorrijders Of zoals hij zegt: zogenaamde liefhebbers van het motorrijden zijn allemaal slecht omdat wij wel eens te hard rijden.
Daar heb ik dus echt een schijthekel aan en dus noem ik Hewi een hondelul.
lekker oprotten naar een kuteiland waar geen internet is i.p.v. malta.
gasten zoals hij verpesten alleen dit forum maar, en hij is echt zo achterlijk dat hij het zelf niet eens in de gaten hebt.

looser
 
Hewi en Vincent, jullie hebben elkaar gevonden

Nopes. Ik probeer de zaken altijd van twee kanten te bekijken. Helaas ben je dan een "zeiker" omdat er altijd wat is. Veel makkelijker om kant te kiezen en in dit geval Hewi een looser (wat trouwens nog steeds met één o is) te noemen. Dan ben je lekker populair enzow...

Dit gezegd zijnde snap ik ook niet goed waarom de beste man maar blijft doorposten. Nou jah...ieder het zijne
 
Jongens gewoon elkaar helpen..die knakker die zo asociaal reed is gewoon nog in andere andere levensfase...en hopelijk evolueert die ooit nog eens naar de volgende.

Ik zit in de volgende ..dacht ik, maar ja ik begrijp ze wel was vroeger ook nogal wild..en dat is een understatement...

VAn mij mag iedereen knallen maar niet in woonwijken of waar het gevaarlijk is..

Nu ik kinderen heb ben ik toch wat socialer geworden en is de view op de wereld toch wel behoorlijk veranderd..zeg maar wat meer empathie en wat socialer en meer drank om deze fase vol te houwen.. ;) .. (cola light, tering warm hier)


EN NOU NEIT MEER SJEIKEN... ;) sjo das moest er ff uit (duiveltje)




 
Laatst bewerkt:
Jongens gewoon elkaar helpen..die knakker die zo asociaal reed is gewoon nog in andere andere levensfase...en hopelijk evolueert die ooit nog eens naar de volgende.

Ik zit in de volgende ..dacht ik, maar ja ik begrijp ze wel was vroeger ook nogal wild..en dat is een understatement...

VAn mij mag iedereen knallen maar niet in woonwijken of waar het gevaarlijk is..

Nu ik kinderen heb ben ik toch wat socialer geworden en is de view op de wereld toch wel behoorlijk veranderd..zeg maar wat meer empathie en wat socialer en meer drank om deze fase vol te houwen.. ;) .. (cola light, tering warm hier)


EN NOU NEIT MEER SJEIKEN... ;) sjo das moest er ff uit (duiveltje)



daar kan ik me prima in vinden dat iemand buiten de bebouwde kom zich om een boom wil vouwen of als vangrail versiering wil dienen oke doe het maar dan ook goed

maar binnen de bebouwde kom ,schandpaal , stenegen , in vieren delen.

ben geen moraalridder fan maar om puberaal gedrag te gaan vertonen om dat je vroeger altijd gepest bent en vandaag (lees gisteren) nog niet heb geneukt.
en dan hewi te gaan af sjeiken .
oke hewi mag zijn postjes wat nuanceren maar een pis paaltje zoeken.
dat probleem heb ik ook en met mij velen meer dat je er later spijt van heb van wat je heb gepost maar het staat er nu eenmaal.


zo bezorgje de moderators wel heel wat mail werk moeten ze je op het matje roepen

want als je naast ze staat bij het stoplicht durf je je bek ook niet open te doen

:] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Snap wat je bedoeld Hewi..en alle emotie aan de kant heb je best nog wel een beetje gelijk ook..maja motorrijden is emotie..

Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand bewust het gevaar gaat opzoeken in woonwijken of op drukke plekken..en ja ook op rustige plekken kan een verdwaald iemand slachtoffer worden, mee eens.

Iedere motorrijder stelt zelf zijn grens, afhankelijk van motortype, instelling en ervaring ga je harder of langzamer door een bocht..dat sommige die grens willen verschuiven..ja dan verhoog je het risico, maar dat wil nog niet zeggen dat ze graag hun motor willen beschadigen ofzo.

Kijk naar jezelf, door zonder beschermende kleding te rijden verhoog jij je eigen risico op zwaar lichamelijk letsel..stel dat je valt en je ligt flink open..moeten we dan allemaal cynish gaan doen van "ja hoe kan dat nou he zonder pak" of heb je liever dat we dat wel denken maar voor onszelf houden en het bij een "klote voor je, suc6 met je herstel en de schade" houden ?

Iedereen die wat harder rijdt en wat platter gaat weet zelf ook donders goed (mag ik hopen) dat ie het gevaar een beetje opzoekt..als het dan mis gaat zit je echt niet te wachten op iemand die je daar nog even op gaat wijzen ook..dat zijn van die open deuren, iedereen weet het maar niemand wrijft het nog even in ;)
 
hey 71, man maak je niet zo druk....
hewi komt net kijken op het forum en neemt het allemaal veels te serieus...(wie niet die nieuw komt op het foruM...)

lekker laten gaan..zakt vanzelf wel af.. :)
 
Maak me niet druk, probeer Hewi uit te leggen waarom ie hier weinig fans heeft..als je irl alleen wing/pan/bmw/chopper/etc. tourders spreekt dan kan ik me voorstellen dat je even moet wennen aan wat snellere rijders en hun instelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan