Hewi bijna gecrashed ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hewi

Banned User
18 jun 2004
2.084
0
Vlijmen
En ja hoor ... het is mij nu óók overkomen; rijdend op een rotonde komt er een auto vanuit één van de zijstraten. En ook al weet je dat je voorrang hebt, ik doe tòch altijd maar liever een beetje voorzichtig. En gelukkig maar; want ook al rij ik op een Wing, meneer rijdt kijkend naar een paar meisjes op een terras aan de rechterkant van de weg zo de rotonde op, en ziet me pas als ik naast zijn portier tot stilstand kom. Wat ik raar vond om te zien is, dat hij een meter of drie verder pas op zijn rem ging staan ... ik kon zijn remlichten zien oplichten (gelukkig hoefde ik het dus niet van zijn reactie te hebben). We hebben elkaar niet geraakt, en nadat hij zich verontschuldigde kon ik er wel om lachen; ik moest gelijk denken aan wat een spektakel het gegeven zou hebben wanneer ik ècht bij hem naar binnen gereden zou zijn! Ik had het trouwens wèl gepost .... eerlijk is eerlijk ... als je A zegt, moet je óók B zeggen .... *D

Groetjes uit Vlijmen : Willem
 
Gelukkig maar, ik had het vandeweek ook op de rontonde.......

Scheelde maar een haartje.
Nooit gedacht dat ik nog zo hard kon remmen op die rontonde :)
 
heb jij nog sorry gezegd dat je al uberhaubt bestaat en toevallig zijn weg kruiste en dat het aan het weer type heeft gelegen dat je hem ondanks de voorrangsregel die er gold toch heb gehindert en dat je de volgende keer een poging om doet om het hem nooit meer in zijn wielen te rijden.

had ik gisteren precies net zo
tja waar zou het aan liggen aan al die schone dames van neerlandse bodem

of zijn ze toch van de zelfde melkboer *D *D *D *D
*D
 
Toch wel stijl dat je het hier post. :)

Gelukkig is het goed afgelopen. :)


Hoezo stijl dat ie hem hier post ?

Doe eens ff een linkje naar de voorgeschiedenis....

Of ben jij wel heel snel onder de indruk van mensen ;)
 
Weet je zeker dat er geen MF sticker op die auto zat :?

:+

Blij dat het goed is afgelopen Hewi ;)
 
Zie je wel! Vrouwen en verkeer B|



:+


(maarre... zo'n Goldwing heeft toch een val-detectiesysteem dat meteen zijwieltjes uitklapt als een val aanstaande is?)

:P
 
blah, blah...En ja hoor ...een paar meisjes op een terras ... blah, blah


full
 
Tis maar goed voor die meneer dat jij niet in een vrachtwagen rijd.
Is net zo duidelijk zichtbaar als je wing maar had wel doorgereden... :+
 
mooi als die wijven daar stonden had ik waarschijnlijk meer aandacht voor de rotonde...

kijk als het nou echt lekkere meiden zijn ja dan wil ik nog wel eens een keer (wanneer er geen overige weggebruikers zijn) me naar de meiden draaien, door met twee benen aan een kant op te gaan zitten :P :X
 
Meiden?

Die linker lijkt wel een verbouwde kerel....! :r :r :r En de rest is ook een beetje gaar, IMHO...
Smaak had die koekblikker iig niet...

Maarre... zal ik ook alle momenten posten dat een koekblikker mij niet ziet?... ik hoop dat de server het aankan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan