Hewi bijna gecrashed ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer willem dat je niet gecrashed bent, dan zie je dat de moraal ridder die altijd voorzichtig doet sneller crashed als de gekken die op dit forum rondlopen/rijden :+
eerlijk is eerlijk Napo, die opmerking valt me van je tegen (ondanks je :+ ) :+
 
meneer rijdt kijkend naar een paar meisjes op een terras aan de rechterkant van de weg zo de rotonde op, en ziet me pas als ik naast zijn portier tot stilstand kom.

Tja, wij onlangs - met het blik - dezelfde situatie. Vervang "meneer" echter door "pizzakoerier" die ons pas zag toen we tot 2x toe de claxon gebruikten ... |(
 
jammer willem dat je niet gecrashed bent, dan zie je dat de moraal ridder die altijd voorzichtig doet sneller crashed als de gekken die op dit forum rondlopen/rijden :+


En dit zou de ware aard van de "echte motorliefhebber" zijn; iemand een ongeluk wensen ?
 
Beetje het artiestengebeuren :? hals und beinbruch (ofzo..mijn spaans is niet zo goed)
 
En dit zou de ware aard van de "echte motorliefhebber" zijn; iemand een ongeluk wensen ?

Nee jij bent een "echte motorliefhebber" |(
"Grapjes" maken als iemand net onderuit is gegaan :r :r :r

Hypocriete moraalridder :r die je bent, ga maar lekker snel naar Malta :j
icon_fuckyou.gif
 
doe nou ff niet zo puberaal gasten..we weten nou wel dat jullie Hewi niet aardig vinden
 
Nee niet to the rescue..ben het ook niet met Hewi eens in dat soort dingen..maar 10 keer FU en rot naar malta en dan de hele reeks :^ er weer achteraan...het is bekend dat Hewi geen grote fanclub heeft ;)

Je kan Hewi ook in een nette discussie affikken hoor 8-)
 
Nee niet to the rescue..ben het ook niet met Hewi eens in dat soort dingen..maar 10 keer FU en rot naar malta en dan de hele reeks :^ er weer achteraan...het is bekend dat Hewi geen grote fanclub heeft ;)

Je kan Hewi ook in een nette discussie affikken hoor 8-)

doe es voor dan
 
Bartman was aardig bezig, jammer van zijn laatste zin.
Denk ook dat Hewi daardoor de discussie niet aangaat erover.

Hewi leg eens uit, ze mogen jou geen ongeluk toewensen maar jij lacht ze min of meer uit als ze onderuit gaan..hoe zie je die logica ?
 
Ik zie wel airbags..en die mevrouw probeert iets in de bekerhouder te stoppen geloof ik
 
Je kan Hewi ook in een nette discussie affikken hoor 8-)

Sorry, but why ?

Beetje in de trand van,...

Don't argue with an idiot, they'll drag you to their level and beat you to shit with experience.

Ik zit gewoon niet te wachten op een ll lange discussie met hem, heb ik de energie niet voor over,... then again, zal ik hem ook niet continue af fikken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan