Hey Lenuzzz, wat is er gebeurd......

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom open je dan een topic voor haar :?

ALS ze haar verhaal kwijt wil, kan ze dat toch zelf wel doen...

[me]Bizz snapt het doel van het opdringen van een antwoord (op een openbaar forum) niet zo goed :N
[/me]



Lenuzzz, sterkte/beterschap!!!
:^
 
Sjongejongejonge wat een moraalridders weer.

Dit topique is echt niet bedoeld om iemand, al dan niet gemeen, onderuit te trappen.

Lenuzzz is gisteren naar Normaal geweest in Dalfsen, ondanks het ongeluk
Ik ben haar daar tegengekomen en we hebben even staan praten, totdat me dus verteld werd wat er die dag gebeurd was.

Ik heb toen voor de grap gezegd van, "Dan heb ik de primeur morgen op MF"
Zodoende dat ik dit topique geopend heb, met een knipoog naar om een hart onder de riem te steken.

Maar goed, gezien de kinderachtige reacties had ik het beter niet kunnen doen dus.
 
waarom open je dan een topic voor haar :?

ALS ze haar verhaal kwijt wil, kan ze dat toch zelf wel doen...

[me]Bizz snapt het doel van het opdringen van een antwoord (op een openbaar forum) niet zo goed :N
[/me]



Lenuzzz, sterkte/beterschap!!!

Da's ook wat ik dacht.......
[me]janice zal woest zijn, heb verdorie niet voor niets een mond (of in dit geval vingers om te typen ;) ) gekregen en bovendien zal mijn al zo gedeukte ego een nog grotere deuk oplopen. :o
[/me]


Weinig tactisch heren......Maar aan de andere kant...Lenuz heeft ook een mond gekregen om zichzelf te verweren, dus wat loop ik nou te bazellen :X
 
Sjongejongejonge wat een moraalridders weer.

Dit topique is echt niet bedoeld om iemand, al dan niet gemeen, onderuit te trappen.

Lenuzzz is gisteren naar Normaal geweest in Dalfsen, ondanks het ongeluk
Ik ben haar daar tegengekomen en we hebben even staan praten, totdat me dus verteld werd wat er die dag gebeurd was.

Ik heb toen voor de grap gezegd van, "Dan heb ik de primeur morgen op MF"
Zodoende dat ik dit topique geopend heb, met een knipoog naar om een hart onder de riem te steken.

Maar goed, gezien de kinderachtige reacties had ik het beter niet kunnen doen dus.
idd. B|
Ok, daar heb je ook weer gelijk in.
Bij deze dan.
wie ik :? :? nee joh :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan