hey

en je bent zeker van je zaak wat betreft de foto? no offence maar op die foto lijkt ze net wat ouder dan haar geboortejaar.
 
hoe dan ook, beetje kansloos om zonder haar toestemming een foto hier te dumpen...

:W

Gast het is der niet, buiten dat zet diegene hem zelf op internet en zegt ze haar naam en woonplaats. Dan moet ze beter op letten wat ze op internet zetten.

Zo iets heet eigen schuld dikke bult.

Als je niet wilt dat je bankrekening leeg geroofd wordt zet je toch niet je bankgegevens hier of elders neer? Dat kan vrij en blij gebruikt worden. Foto's zonder copyright dus ook. :W

Moet je bij die mensen zijn die continue plaatjes van leukopdefoto posten. Daar moeten ze toestemming voor vragen, sterker nog vragen hoeft niet eens.. gewoon betalen en klaar.

Zodra ze aangaf dit niet te willen heb ik toch ook weg gehaald?

Als je gaat huilen over plaatjes gebruik dan trek je de utp maar uit je nic en ga je boeken lezen. Welkom bij de wereld die niets vergeet, voor iedereen open is en alles wat je upload tegen je gebruikt kan worden.
 
Hey! Ben jij toevallig Renske uit Sijbekarspel? :?
dan ken ik jou ook Renske!!!

Welkom hier... enne, tot zondag :)

full
 
Laatst bewerkt:
Gast het is der niet, buiten dat zet diegene hem zelf op internet en zegt ze haar naam en woonplaats. Dan moet ze beter op letten wat ze op internet zetten.

Zo iets heet eigen schuld dikke bult.

Als je niet wilt dat je bankrekening leeg geroofd wordt zet je toch niet je bankgegevens hier of elders neer? Dat kan vrij en blij gebruikt worden. Foto's zonder copyright dus ook. :W

Moet je bij die mensen zijn die continue plaatjes van leukopdefoto posten. Daar moeten ze toestemming voor vragen, sterker nog vragen hoeft niet eens.. gewoon betalen en klaar.

Zodra ze aangaf dit niet te willen heb ik toch ook weg gehaald?

Als je gaat huilen over plaatjes gebruik dan trek je de utp maar uit je nic en ga je boeken lezen. Welkom bij de wereld die niets vergeet, voor iedereen open is en alles wat je upload tegen je gebruikt kan worden.

je hoeft jezelf niet te verantwoorden, zo lang verhaal over hoe privacy en internet werkt, zonde van je tijd :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan