Hi Hi die dingen zijn ook nergens anders goed voor

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Hi Hi die dingen zijn ook nergens anders goed voor.


Ik wist dat ze een slechte wegligging hebben, maar om er nu spikes onder te leggen.

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3172/8c680f90bb13bdab91ff3b464ff90579 (gixxice.jpg)​
 
Hi Hi die dingen zijn ook nergens anders goed voor.


Ik wist dat ze een slechte wegligging hebben, maar om er nu spikes onder te leggen.

misc.php
Lijkt me wel waanzinnig gaaf! Zit komende kerst in Lapland, eens kijken of die gekke Finnen nog zo iets hebben. In ieder geval kruip ik op zo'n snow mobile!
 
Lijkt me wel waanzinnig gaaf! Zit komende kerst in Lapland, eens kijken of die gekke Finnen nog zo iets hebben. In ieder geval kruip ik op zo'n snow mobile!
Vergis je niet in de snowmobiles. Ook daarvan tunen ze exemplaren met turbo's en lachgas. Die dingen schijnen nog behoorlijk gevaarlijk te zijn, en een hele bult vermogen aan boord te hebben.

Zullen ze vast wel Suzuki onderdelen voor gebruiken. Die presteren tenminste ook in de sneeuw :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Vergis je niet in de snowmobiles. Ook daarvan tunen ze exemplaren met turbo's en lachgas. Die dingen schijnen nog behoorlijk gevaarlijk te zijn, en een hele bult vermogen aan boord te hebben.

Zullen ze vast wel Suzuki onderdelen voor gebruiken. Die presteren tenminste ook in de sneeuw :P ;)
Dat zeg ik, daar wil ik zeker opkruipen :)
 
[standaardgsxrrijderverhaal]
bla bla niet met R1 want bla bla dus wegligging bla bla conclusie bla bla gsxr beter dan R1 bla bla...
[/standaardgsxrrijderverhaal]

Dit is wel een errug koele foto :} .
 
eens kijken of die gekke Finnen nog zo iets hebben. In ieder geval kruip ik op zo'n snow mobile!

Ze hebben hele rare dingen BV FK (Fins kampioenschap) sauna zitten :) Heb voor Sonera gewerkt ben der een paar keer geweest wel een mooi land Finland... En heel veel blonde vrouwen :9
 
Ze hebben hele rare dingen BV FK (Fins kampioenschap) sauna zitten :) Heb voor Sonera gewerkt ben der een paar keer geweest wel een mooi land Finland... En heel veel blonde vrouwen :9
Ben d'r ook meerdere keren geweest. Hebben ook aardig wat donkerharige vrouwen daar, is een ander volkje dan de zweden. En die snow mobiles zie je daar om de haverklap, vooral in het noorden.
 
Ben d'r ook meerdere keren geweest. Hebben ook aardig wat donkerharige vrouwen daar, is een ander volkje dan de zweden. En die snow mobiles zie je daar om de haverklap, vooral in het noorden.

Ik ben totaal een keer of 5 rondom Helsinki geweest.
Nog nooit in Lapland of zo!
 
Kben vorig jaar in Laplang geweest, ook een dagje met zo'n snowmobiel gespeelt... Echt wel kicke.

Maar da's dan ook zo'n beetje het enige vervoermiddel wat je daar ziet.
 
wat een vette foto...
lijkt me best wel gaaf om een keer te doen...lekker raggen met je bike in de sneeuw...(met spikes natuurlijk... :) )
 
Strakke foto!

Toch wel veilig rijden... ik neem aan dat er geen stoepranden en vangrails op het ijs staan... en lekker doorglijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan