Hi, oma Karin stelt zich ook even voor.

Oma Karin

Rookie
21 jul 2020
12
65
Ik ben 57 jaar en druk aan het lessen.
Motorrijden is altijd een grote wens geweest, dus het is nu of nooit!
Ik ben 1.52 cm dus mijn lengte heb ik niet echt mee ;-)
Ben in het bezit van een Kawasaki EN 500.
Nu het fel begeerde motorrijbewijs nog....:} avb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 57 jaar en druk aan het lessen.
Motorrijden is altijd een grote wens geweest, dus het is nu of nooit!
Ik ben 1.52 cm dus mijn lengte heb ik niet echt mee ;-)
Ben in het bezit van een Kawasaki EN 500.
Nu het fel begeerde motorrijbewijs nog....:}

Hartstikke veel succes gewenst! En ondertussen rondjes en achtjes draaien ☺️
 
Hoi luitjes,
Mijn naam is Bert. Ik ben de blije berijder van eenYamaha FJR. Binnenkort start ik een project om een Suzuki GSX 750 es om te bouwen naar een caferacer. Ik namelijk nog zo jong dat ik zelf uit de tijd van de caferacers stam en het lijkt me een hele mooie uitdaging om zo'n ding naar eigen inzicht te bouwen.
Zo kwam ik ook op dit forum uit want ik zag een hele mooie foto, van ene Jindo van een "es" met een upside down voorvork. En mijn aandacht was meteen getrokken. Dus, als Jindo dit leest, stuur svp even een berichtje, want ik heb een paar vragen waarvan ik hoop dat je me daarmee verder wilt helpen.
 
Hoi luitjes,
Mijn naam is Bert. Ik ben de blije berijder van eenYamaha FJR. Binnenkort start ik een project om een Suzuki GSX 750 es om te bouwen naar een caferacer. Ik namelijk nog zo jong dat ik zelf uit de tijd van de caferacers stam en het lijkt me een hele mooie uitdaging om zo'n ding naar eigen inzicht te bouwen.
Zo kwam ik ook op dit forum uit want ik zag een hele mooie foto, van ene Jindo van een "es" met een upside down voorvork. En mijn aandacht was meteen getrokken. Dus, als Jindo dit leest, stuur svp even een berichtje, want ik heb een paar vragen waarvan ik hoop dat je me daarmee verder wilt helpen.

Maak anders even je eigen voorsteltopic, niet zo netjes om het topic van @Oma Karin te kapen.
 
Ik ben 57 jaar en druk aan het lessen.
Motorrijden is altijd een grote wens geweest, dus het is nu of nooit!
Ik ben 1.52 cm dus mijn lengte heb ik niet echt mee ;-)
Ben in het bezit van een Kawasaki EN 500.
Nu het fel begeerde motorrijbewijs nog....:}Bekijk bijlage 1531627
succes met
Ik ben 57 jaar en druk aan het lessen.
Motorrijden is altijd een grote wens geweest, dus het is nu of nooit!
Ik ben 1.52 cm dus mijn lengte heb ik niet echt mee ;-)
Ben in het bezit van een Kawasaki EN 500.
Nu het fel begeerde motorrijbewijs nog....:}Bekijk bijlage 1531627
succes met het lessen, altijd Leuk een vrouw achter het stuur, het wordt er alleen maar beter op, op de weg 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan