Hiep Hiep Hoera!!!!!!

Héél leuk cadeautje voor jezelf, maar ik word geen moeder en heb ook een nieuwe R6 gekocht... voor eh... 'zomaar' (ook met dank aan Frank uiteraard!).

Maaruh..... heel veel pret met je nieuwe motor :] (al vind ik mat-zwart toch mooier) en met het toekomstig vaderschap!!


CAT :) :)
 
Grmbl... weer eentje met een Mille voordat ik er 1 heb gekocht :( :( :( wanneer win ik die loterij nu?

Maareh, gefeliciflapsteerd man, en de motor is ook erg :9
 
dag meneer hornikx ,ik zie dat het erg goed gaat met je !!! je bent al bezig met kleine robertjes.
ik weet niet of je weet wie je voor je hebt maar wij zijn ooit nog eens erg goede vrienden geweest (als jij diezelfde bent ) ik ben die gek uit oisterwijk van de motorzaak (je weet wel )
erg gefeliciteerd met je bambino en je nieuwe twin ,erg mooi ,geen duc maar toch erg mooi ;)
ik zie je nog wel een keer bij de baars als het weer wat rustiger is ,en val anders eens een keer binnen (niet letterlijk natuurlijk) bij de ducati shop om een keer wat af te spreken om wat te rijden met een paar man
groeten redbull man ,aka toine van den biggelaar
 
Ja, Toine!
Dacht je nou echt dat ik je vergeten was? Ik kom vaak langs de Beugenstraat gereden en altijd koekeloer ik even naar binnen. Ik wist al langer dat je hier rondhangt als RBM, maar vanwege privacy heb ik me er maar niet aan gewaagd om iets over "ons" verleden te vertellen. Lijkt me ook niet zo'n strak plan, je hebt nu nog (of weer?) een goede repuatie... :-)

We spreken elkaar nog wel! Ik kom wel eens langsrijden. Doe trouwens de groeten aan je pa en ma!
 
Jouw geluk kan dus ff niet op.

Gefeliciteerd aanstaande paps, en mams natuurlijk :+
En veel plezier met de Mille uiteraard.

Ledikant enzo krijg je niet mee heh, op de fiets...Toch nog eens in de auto stappen dan })

Welnee, gewoon een draagzak omsjorren of zo'n rugzak waar de kleine in kan en dan lekker een eindje :] met de kleine.

Effe zonder gein,
G E F E L I C I T E E R D met de zwangerschap en de aanschaf van die gave motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan