Hiep Hiep Hoera!!!!!!

Hornikx

MF veteraan
15 mrt 2002
2.053
0
Omdat ik sinds 3 weken weet dat ik vader wordt, heb ik mezelf maar eens een flinke traktatie gegeven!

Na lang zoeken naar een gebruikte RSV Mille van 2001 heb ik gisteren een......vlamnieuwe RSV Mille in de kleur blauw gekocht. Inderdaad een 2001 model en dus overjarig, kan mij het schelen. Ik kan ze zaterdag ophalen. God, dat duurt nog lang. Ik heb ook nog overwogen om een matzwarte te kopen maar (en vele zullen me nu wel afmaken) de matzwarte is alleen nieuw erg mooi. Ik heb ondertussen veel gebruikte matzwarte Mille's gezien, maar allemaal minder mooi doordat je er werkelijk alles op ziet. De blauwe is geweldig mooi om te zien in de zon (mooi metallic) en de prijs was natuurlijk een stuk lager. Er schijnen er maar 7 verkocht te zijn in Nederland, dus ook dat is vrij uniek.
Schiet me maar af, maar ik ben blij!!!
YAHOOOOO!!!!!!!

Even kijken of piccie lukt....
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2916/c5fd222482d4130b4d64c725c238ae96 (rsv mille blauw.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Van harte gefeliciteerd met beide! :)

edit: plaatje in post is je zelf al gelukt zie ik ;)
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets
wel ff opletten, vriend van mij met op en af stappen met zijn laars tegen sticker op kont getikt= leuk kras

is een hoge fiets om op te stappen
en mijn kollega een kleine ukkepuk

hij leest dit toch niet dus :j
 
Jouw geluk kan dus ff niet op.

Gefeliciteerd aanstaande paps, en mams natuurlijk :+
En veel plezier met de Mille uiteraard.

Ledikant enzo krijg je niet mee heh, op de fiets...Toch nog eens in de auto stappen dan })
 
Koel! Een toekomstige pappa die een motor koopt i.p.v. verkoopt
misc.php


Heel veel plezier van beide! *D
 
Errug gaaf ding. :} :9~ Pas maar op, straks moet je nog aan junior uitleggen dat paps geen goede opleiding kon betalen vanwege de motor.... :+

Gefeliciteerd!!!!!
 
Errug gaaf ding. :} :9~ Pas maar op, straks moet je nog aan junior uitleggen dat paps geen goede opleiding kon betalen vanwege de motor.... :+

Gefeliciteerd!!!!!

Gewoon vroeg beginnen met de indoctinatie en uitleggen wat papa's regels zijn
deal.gif
en dan is d'r niets aan de hand
hypocrite.gif
;)
 
Errug gaaf ding. :} :9~ Pas maar op, straks moet je nog aan junior uitleggen dat paps geen goede opleiding kon betalen vanwege de motor.... :+

Gefeliciteerd!!!!!

Beter dat dan een vader die zijn kinderen slaat, uit frustratie dat die geen motor meer kan rijden.
Dus eigenlijk koop je die motor juist voor je kinderen. })
 
Beter dat dan een vader die zijn kinderen slaat, uit frustratie dat die geen motor meer kan rijden.
Dus eigenlijk koop je die motor juist voor je kinderen. })

Tuurlijk... :z

[slijm-modus]Je hebt zoals gewoonlijk weer eens helemaal gelijk[einde-slijm-modus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan