Hier baal ik nou van

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Denk dat word een mooi avondje.
Leuk avondje gehad met vriendin.
Rij lekker terug op een vrijwel lege a65 met 210.
Kom thuis in Oisterwijk, zie gewoon 5 lege parkeerplekken staan. Wat gewoon een wonder is waar ik woon.

Nou parkeer hem lekker, loop naar mijn huis, stop mijn sleutel in het slot, draai hem om................ KUT deur gaat niet open.
KUT KUT KUT ben gewoon buitengesloten, waarschijnlijk sleutel niet meer goed (hoop ik).
Maarja mijn roomie is carnavallen en niet te bereiken, dus ik ben gewoon stranded.

Dan ga je dan als 23 jarige terug naar pappie en mammie, hoi pap/man mag ik hier een nachtje blijven ? |(
Wetend dat er alleen nog maar 1 bank voor me is om op te slapen. |(

Tja daar baal ik nou van :(
 
Denk dat word een mooi avondje.
Leuk avondje gehad met vriendin.
Rij lekker terug op een vrijwel lege a65 met 210.
Kom thuis in Oisterwijk, zie gewoon 5 lege parkeerplekken staan. Wat gewoon een wonder is waar ik woon.

Nou parkeer hem lekker, loop naar mijn huis, stop mijn sleutel in het slot, draai hem om................ KUT deur gaat niet open.
KUT KUT KUT ben gewoon buitengesloten, waarschijnlijk sleutel niet meer goed (hoop ik).
Maarja mijn roomie is carnavallen en niet te bereiken, dus ik ben gewoon stranded.

Dan ga je dan als 23 jarige terug naar pappie en mammie, hoi pap/man mag ik hier een nachtje blijven ? |(
Wetend dat er alleen nog maar 1 bank voor me is om op te slapen. |(

Tja daar baal ik nou van :(

Nou; wakker blijven en MFen dus!
Hoef je ook niet op de bank te gaan slapen!
Problem solved (hoop ik)
 
Toevallig niet het verkeerde huizenblok geprobeerd?

Nee helaas.
Ga het nu met de reserve sleutel proberen.
En als dat niet werkt, zatte roomie inladen en dan de deur maar intrappen of een ruitje.
Intresseert me niks als ik maar niet op 1 bank hoef te slapen.
 
je ouders bed niet groot genoeg jw? Kan je niet net zoals vroeger gelzellig tussen pa en ma in slapen? :+
 
je ouders bed niet groot genoeg jw? Kan je niet net zoals vroeger gelzellig tussen pa en ma in slapen? :+

Wat zeggen ze toch altijd ? leedvermaak beste vermaak ?
Reservesleutel paste dus niet, dus laatste optie roomie opspeuren en raampie intikken wat mij betreft
 
Reservesleutel past niet? Euhhm.. je test je reservesleutel ooit toch wel eens?
Noujah.. veel plezier nog.
 
Wrom moet je eerst je roomie opzoeken om vervolgens het ruitje in te tikken? Kan je toch ook in je uppie?
 
Wrom moet je eerst je roomie opzoeken om vervolgens het ruitje in te tikken? Kan je toch ook in je uppie?

Volgens mij hoopt ie nog binnen te kunnen met de sleutel van ze roomie.
Al lijkt dat me ook onwaarschijnlijk als een reservesleutel ook al niet werkt.
 
Leuk avondje gehad met vriendin.


(...............)
Dan ga je dan als 23 jarige terug naar pappie en mammie, hoi pap/man mag ik hier een nachtje blijven ? |(
Wetend dat er alleen nog maar 1 bank voor me is om op te slapen. |(

Tja daar baal ik nou van :(
wat heb je met je vriendin gedaan? voor de deur laten staan?
 
Dit komt me erg bekend voor :(

Ik hoor nog zo\'n interressant verhaal aankomen?? })

Dit is dus echt beroerd, zelf ook een keer meegemaakt, zonder sleutel weggegaan en thuisgekomen, blijkt dat medebewoner dronken op bed ligt, mooi dat we ook hier raampje in hebben kunnen slaan om naar binnen te kunnen |(

De volgende morgen:\"Had me dan wakker gemaakt\" :+ |( \ '(

 
Laatst bewerkt:
Ouders die de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Of niet de sleutel erin, maar wel de knip erop. Ging wel eens door het wc-raam naar binnen of belde gewoon net zolang aan totdat er open gedaan werd. Eigen schuld, dikke bult.
 
wat is dat nou voor tijd om terug te komen

1:21 ofzo toch tse tse tse ga je schamen :)
 
Ouders die de sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Of niet de sleutel erin, maar wel de knip erop. Ging wel eens door het wc-raam naar binnen of belde gewoon net zolang aan totdat er open gedaan werd. Eigen schuld, dikke bult.
Ik ken het. :+
 
Ook fijn:Thuis komen en erachter komen dat de knip \"lam\" is,en dus met weg gaan vanzelf omlaag is gevallen!!

Effe laddertje gehaald op \'t werk en via een open raam boven naar binnen gekropen.

Ben je wel 2 uur verder!! :(
 
en je vriendin nou? wat heb je daarmee gedaan dat heb je nog niet verteld of is die blijven w8en bij de voordeur?:p
 
euhhm.. hij zegt toch dat ie eerst z\'n vriendin is gaan afzetten (bij haar thuis dus) en dan zelf naar huis is gereden?!
Vriendin ligt lekker te slapen dus!
 
Waarom zoveel werk doen om binnen te komen? Je ramt gewoon een ruitje in, veel makkelijker..

Ben liever een paar rot centen kwijt dan dat ik in de kou zou staan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan