Hier droom ik nou van:

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
misc.php


Staat in nummer 1 van het blad motor. Ga ik toch ff halen. Hoe doet hij dat zeg met zo\'n motor!!! (Snap nou waarom een R1 zo handig is.) Zag ik net via dat andere topic. Is Sjaak op z\'n motor (bekende naam...).

Ik dacht altijd dat je daar een andere motor voor nodig had.

Maar dat zou ik best willen. Nog een paar koffers op m\'n motor. Spullen pakken en weg gaan.

Maar ja... Krijg je van alles. Visum en weet ik het allemaal. Geld heb je nodig, volgens mij veel geld. En lekker handig als je niet kan sleutelen. Je wilt niet alleen, maar niemand wilt mee.

Trouwens, heeft Sjaak een eigen website???
 
Laatst bewerkt:
Gaat allemaal lekker hierzo. Niet op letten...
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk, alles gelukt. Heb er twee reply\'s en \'tig\' edits voor nodig, maar goed. Plaatje erbij... |(

Bijlage: index_r1_sjaak.jpg
 
Laatst bewerkt:
als je maar veel geld of sponsors heb! zou ik het ook doen :9~
alleen niet op een r1 maar op een andere fiets


je bedoel zeker sjaak
op z\'n r1 een wereldreis




denk dat\'k ff spaar en dan m\'n red goed betaalde baan maar gewoon opzeg :)
om dan de wereld over te :]
 
Laatst bewerkt:
\'k ben waarschijlijk niet avontuurlijk genoeg om zoiets te ondernemen, maar vind het wel prachtig om te lezen...en zien!!!!!!!
 
Hij heeft het eerder met een Fireblade gedaan.
Deze fiets stond vorig jaar op de Motorbeurs....
 
Hij heeft het eerder met een Fireblade gedaan.
Deze fiets stond vorig jaar op de Motorbeurs....
Ik heb dat ding ook zien staan op de motorbeurs. Motor was ook aardig verbouwd ivm de lompe koffers... (versteviging e.d.)
 
Als hij terug komt gaat hij weer een tijdje lezingen geven (verplicht ivm sponsering), ff kijken of hij een keer in de buurt komt (dan ga ik er zeker heen)

Misschien dat die gasten van Motormaniacs hem een keer kunnen interviewen ? zou leuk zijn

Ik neem echt mijn petje af voor die gast !!!
 
Hé, nou weet ik het. Toen ik nog geen motor reed heb ik zijn Fireblade wel eens gezien. Die stond toen in de zaak waar ik nu mijn motoren gekocht heb! Hij gaf toen inderdaad een lezing.

Ja, toen kwam ik er al kijken...

Maar ik denk dat ik nog eerst ga sparen. Ben ook nog wat jong, dus als ik 30 ben of zo. Dan heb ik nog 10 jaar om te sparen, moet lukken...
 
heb in thailand met een gehuurde crossbrommer, (hard wil je dan toch niet) ik achterop destijds, over een eiland gescheurd. allemaal van dit soort wegdek, ook omhoog en naar beneden. Na een regenbui was het nog erger. Lekker glibberen. Zou ik toch niet zo snel met mijn motor over heen willen banjeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan