Jaja, vannacht was het mijn beurt.
Lekker wat gaan rijden, nog aan den druppel langsgeweest, terug naar huis, in Gent aangekomen toch nog effe wat gaan rijden in het industrieterrein. Rij lekker rond daaro, rond puntje op, draai draai, weer weg, wat later zelfde rond puntje, draai draai, euh uh oh, ik ga ineens rechtdoor WTF, BENG in de grasberm!
Weet niet goed wat ik fout gedaan heb, slechte kijktechniek? Iets geraakt op de grond? IIg, deze jongen mooi op zn plaat a 50 km/h.
Schade:
mezelf:
blauwe heup en onderarm
pak:
gat in onderarm pak, zit gelukkig nog een dikke harde protector onder in binnenvoering (binnenvoering niet gescheurd)
broek geschaafd, maar geen gaten.
motor:
Stuur stukje geplooid, deuk in tank geslagen door stuur, koplamp aan gort, schakelpedaal geplooid. Koppelhendel gekrast. Motor start niet meer.
Ben ik blij dat ik helemaal in pak was, wil niet weten hoe ik er zou uitzien als ik enkel t shirt zou aanhebben (gelukkig rij ik ALTIJD in pak).
Morgen moest de motor toch binnen voor reparatie aan de koppeling, kunnen ze meteen de schade bekijken en inschatten
Geluk bij een ongeluk heb ik de vorige keer VTB VAB moeten laten komen (zie de stommiteiten thread, dodemansknop verhaal ) en 15 pleuro moeten dokken, dus nu konden ze me gratis komen oppikken en thuis afzetten met motor .
k Moet zeggen, t eerste wat in me opkwam was dat ik het klote vond dattie niet meer startte enzo, want ik wou er gewoon terug opkruipen en rijden, heb zelfs niet staan beven ofzo, wou het gewoon opnieuw proberen (om te bewijzen aan mezelf dat het wel lukte ofzo?)
Maargoed, dat wordt een nieuwe vest kopen, en huilen bij het aanhoren van het pleuro cijfer voor de reparatie, en, erger nog, wachten op de wisselstukken
Ben benieuwd wat mn vriendin gaat zeggen, we gingen deze of volgende week eens kijken voor een outfit voor haar om achterop te rijden, eens zien of ze dat nog ziet zitten
Lekker wat gaan rijden, nog aan den druppel langsgeweest, terug naar huis, in Gent aangekomen toch nog effe wat gaan rijden in het industrieterrein. Rij lekker rond daaro, rond puntje op, draai draai, weer weg, wat later zelfde rond puntje, draai draai, euh uh oh, ik ga ineens rechtdoor WTF, BENG in de grasberm!
Weet niet goed wat ik fout gedaan heb, slechte kijktechniek? Iets geraakt op de grond? IIg, deze jongen mooi op zn plaat a 50 km/h.
Schade:
mezelf:
blauwe heup en onderarm
pak:
gat in onderarm pak, zit gelukkig nog een dikke harde protector onder in binnenvoering (binnenvoering niet gescheurd)
broek geschaafd, maar geen gaten.
motor:
Stuur stukje geplooid, deuk in tank geslagen door stuur, koplamp aan gort, schakelpedaal geplooid. Koppelhendel gekrast. Motor start niet meer.
Ben ik blij dat ik helemaal in pak was, wil niet weten hoe ik er zou uitzien als ik enkel t shirt zou aanhebben (gelukkig rij ik ALTIJD in pak).
Morgen moest de motor toch binnen voor reparatie aan de koppeling, kunnen ze meteen de schade bekijken en inschatten
Geluk bij een ongeluk heb ik de vorige keer VTB VAB moeten laten komen (zie de stommiteiten thread, dodemansknop verhaal ) en 15 pleuro moeten dokken, dus nu konden ze me gratis komen oppikken en thuis afzetten met motor .
k Moet zeggen, t eerste wat in me opkwam was dat ik het klote vond dattie niet meer startte enzo, want ik wou er gewoon terug opkruipen en rijden, heb zelfs niet staan beven ofzo, wou het gewoon opnieuw proberen (om te bewijzen aan mezelf dat het wel lukte ofzo?)
Maargoed, dat wordt een nieuwe vest kopen, en huilen bij het aanhoren van het pleuro cijfer voor de reparatie, en, erger nog, wachten op de wisselstukken
Ben benieuwd wat mn vriendin gaat zeggen, we gingen deze of volgende week eens kijken voor een outfit voor haar om achterop te rijden, eens zien of ze dat nog ziet zitten