hier gaat er weer een

ir_fuel

MF veteraan
17 mrt 2003
1.230
0
Gent
Jaja, vannacht was het mijn beurt.
Lekker wat gaan rijden, nog aan den druppel langsgeweest, terug naar huis, in Gent aangekomen toch nog effe wat gaan rijden in het industrieterrein. Rij lekker rond daaro, rond puntje op, draai draai, weer weg, wat later zelfde rond puntje, draai draai, euh uh oh, ik ga ineens rechtdoor WTF, BENG in de grasberm!
Weet niet goed wat ik fout gedaan heb, slechte kijktechniek? Iets geraakt op de grond? IIg, deze jongen mooi op zn plaat a 50 km/h.
Schade:
mezelf:
blauwe heup en onderarm
pak:
gat in onderarm pak, zit gelukkig nog een dikke harde protector onder in binnenvoering (binnenvoering niet gescheurd)
broek geschaafd, maar geen gaten.
motor:
Stuur stukje geplooid, deuk in tank geslagen door stuur, koplamp aan gort, schakelpedaal geplooid. Koppelhendel gekrast. Motor start niet meer.

Ben ik blij dat ik helemaal in pak was, wil niet weten hoe ik er zou uitzien als ik enkel t shirt zou aanhebben (gelukkig rij ik ALTIJD in pak).
Morgen moest de motor toch binnen voor reparatie aan de koppeling, kunnen ze meteen de schade bekijken en inschatten :X

Geluk bij een ongeluk heb ik de vorige keer VTB VAB moeten laten komen (zie de stommiteiten thread, dodemansknop verhaal ;) ) en 15 pleuro moeten dokken, dus nu konden ze me gratis komen oppikken en thuis afzetten met motor :} .

k Moet zeggen, t eerste wat in me opkwam was dat ik het klote vond dattie niet meer startte enzo, want ik wou er gewoon terug opkruipen en rijden, heb zelfs niet staan beven ofzo, wou het gewoon opnieuw proberen (om te bewijzen aan mezelf dat het wel lukte ofzo?)

Maargoed, dat wordt een nieuwe vest kopen, en huilen bij het aanhoren van het pleuro cijfer voor de reparatie, en, erger nog, wachten op de wisselstukken ;(

Ben benieuwd wat mn vriendin gaat zeggen, we gingen deze of volgende week eens kijken voor een outfit voor haar om achterop te rijden, eens zien of ze dat nog ziet zitten
 
Kut voor je man. '(
Ik kan me voorstellen hoe hard dat zuigt als je valt.

In ieder geval succes met de afhandeling.
 
achja, weetje, k voel er me niet eens zo slecht bij. Zal wel komen als de pleuros van de bank account verdwijnen en ik eeuwig moet wachten op wisselstukken (Italianen he, ;) ). Ik heb alleen mezelf te verwijten voor dit voorval, dus tja, volgende keer beter zeker? :X

Ben blij dat ik naked rij (he dat rijmt ;) ), want dat plastic van die racemotoren kost me ook een vermogen zeg.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik vind het wreed sneu voor je, de monster620 is nog vrij nieuw.
Gelukkig kom je er zelf vanaf met builen en blauwe plekken. Die monster geraakt wel inorde, da's maar geld, gelijk gij da schijt moet dat dus geen probleem zijn :X
 
getverderrie, weer een druppelaar op z'n muil :(

zo te horen heb ik verdorie nog (veel) meer geluk gehad dan jij vorige zondag: was ook op een rond punt aan ong. zelfde snelheid, maar heb enkel wat schrammen op m'n pak, zelf helemaal niets, en m'n bike rijdt nog zonder problemen.

als dit zo doorgaat moet'k toch nog in "de vloek van de druppel" gaan geloven ;(

mijn vriendin wil alvast nog steeds met de motor op vakantie binnen anderhalve week :}
 
Balen joh. '( Sterkte met het herstel van je motor en jezelf.

Dat ie niet wil starten is vlgs. mij niet ongebruikelijk (bij carbs). Komt doordat je carburateurs leeggelopen zijn. Waarschijnlijk start ie later gewoon weer.

[off-topic]
Tis de laatste weken wel raak in België, zeg... Nadat in het begin van het seizoen half Nederlands MF op zijn plaat gegaan is, is het nu de beurt aan de belgen? :?
[/off-topic]
 
Damn, succes met herstellen en inderdaad zonde van de euro's |(
Dat uw Ducske der maar vlug weer als nieuw uit mag zien ...
 
Shit man....dat zijn er 4 op goei twee weken |(

jij, CPUburn, Kurt, Gixxer 600

hoewel die laatste wel de hoofdprijs gewonnen heeft :X
 
Jama, ik heb nu ook het "circuitgevoel" in mn heup en elleboog zenne ;)

Als ge die crash gezien zou hebben....ik heb sindsdien nog nooit zo kalm gereden
Op de moment dat hij nog aan het gaan was hadden er al twee een GSM vast om de MUG te bellen |(

Staat pipo gewoon recht en gaat hij naar zijne moto kijken :+
 
Ze komen vandaag de motorfiets ophalen om bij de dealer te zetten. Ben eens benieuwd hoe lang die Italianen gaan doen om alle stukken te verzamelen. Die gedeukte tank is nog het minst van mn zorgen, maar de rest heb ik wel nodig om te kunnen :]
 
hé Joris wat lees ik hier jong, gij nu ook al ? :(

Echt wel zonde van't Ducske & 't pak, maar gelukkig heb jij zelf niet al teveel !!

Beterschap enne hopelijk vallen de reparaties wat mee ( kwestie van stukken rap te verkrijgen dan )

zo'n deukske in de tank went wel ze :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan