Hier is ie dan, m'n eigen beeldschone dame

2-wheel fanatic

MF veteraan
8 mrt 2004
6.710
1
Eindelijk na maanden van zoeken, heb ik m'n eerste motor angeschaft.

Het is een Honda Shadow VT1100C van 1988, Ze verkeerd in een keurige staat en rijdt ook nog eens super, met name het hoge koppel is heerlijk.
Doordat het een ingevoerde fiets betreft, heeft ze dus maar vier versnellingen, lijkt me geen nadeel, alleen heeft ze de neiging om te gaan bokken als er te zacht in een te hoge versnelling wordt gereden, bijv.: in de drie door een haakse bocht.
De fiets heb ik gekocht bij Motoport uit 's-Hertogenbosch, leuke zaak en aardige mensen [kun je goed mee onderhandelen over de prijzen]
Ben met een enorm voldaan gevoel terug gereden naar Emmen [dik twee uur rijden]
Maar a.s. zaterdag dan is ze officieel van mij, dan uitgevoerd met een scherm en leren zadeltassen.
Heb enorm zin in het toeren en de vakantie [op motor] naar Italië

Groetjes
 
full
 
mooie dame - en wie houdt daar nou niet van *D :}

'kheb zelf een shadow 750, en mijn 'dame' is nog een paar jaartjes ouder (1983)
Maarre: heel veel rijplezier toegewenst!!
 
Heb zelf ook zo'n vrouw gehad, was een goed huwlijk ;)
Heb er maar veel plezier mee :] :] :]
 
Thank for your kind reactions :}

Morgen is dan de grote dag aangekomen, dan kan ik m'n lieveling ophalen bij de dealer. Kan niet wachten, ik heb hier nl. heel lang op gewacht.
Planning is 's-morgens vroeg mijn motor uit 's-Hertogenbosch halen, 's-middags de motor van m'n vriend uit Leeuwarden halen [beurtje gehad] en dan samen lekker terug tuffen richting Emmen. :] Hoop dat het weer ook een beetje wil meewerken. 8-)
 
Gisteren gehele dag gereden, en ga zo weer effe. Ik kan er geen genoeg van krijgen, nadeel is moet geregeld tanken [na ca. 130 ml]
Begin de bike nu te voelen waar ze op wil reageren, super gaaf :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan