Hier moet je zijn voor deel 2 van de Honda CBR1000F clan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus gaat wel hard hier, als je dit vergelijkt met het eerste topic. ;)

Zo motor staat afgetankt klaar, mag ie morgen mee voor de eerste 700km richting de creuse. Eerste stop is bij jetjock, als het goed is staat de koffie stand-by. :Y :)

Zal de komende 3 weken niet of heel weinig posten. See you :W :W
 
Ooooooooooooooooooooo, dan hebben we nog even.

He Mark nog ff een vraagje, hoeveel olie ging er ook al weer in het dikke duizend blok?
Jij hebt het toch pas ververst?
:W

Bij mij ging er 4 liter in... Zou 3,9 moeten zijn volgen wph. dit is inclusief het wisselen van het oliefilter.. Als je het oliefilter laat zitten (voor die paar euro zou ik het zoiezo vervangen) moet er minder in.
 
Jezus gaat wel hard hier, als je dit vergelijkt met het eerste topic. ;)

Zo motor staat afgetankt klaar, mag ie morgen mee voor de eerste 700km richting de creuse. Eerste stop is bij jetjock, als het goed is staat de koffie stand-by. :Y :)

Zal de komende 3 weken niet of heel weinig posten. See you :W :W

Creuse?? of Cruise igg goede vakantie(?)(ofzo) ..
 
Ooooooooooooooooooooo, dan hebben we nog even.

He Mark nog ff een vraagje, hoeveel olie ging er ook al weer in het dikke duizend blok?
Jij hebt het toch pas ververst?
:W
full
 
ben er mee bezig, probleempje met het posten van foto's

He JJ Rechtsboven in elk bericht heb je drie icoontjes, als je op het middelste icoontje klikt kan je het letterlijk ingetikte bericht zien, misschien makkelijk om te zien hoe Ryan het heeft gedaan met de foto's...
 
Alvast gefeliciteerd Solo.
Dus je bent erbij, bij de meet&greet in Belgie.
Voor de rijskosten hoef je het niet te laten.

Ja dat zal wel lukken ik ben enkel begin augustus in Noord-Holland op vakantie. Dus voor Fleurr ik rij nu 2 jaar en 8 maanden met de motor maar door een paar kluchten in de belgische wetgeving ging bij mij die 2 jaar ervaring - 25kW regel niet op. Dus moest ik 8 maand langer rijden en ik was dat snel beu (hypocriet oneerlijk ondoordacht , ...) en heb dan maar een cbr 1000 f gekocht omdat dat volgens mij een prima toerfiets is. En ik heb dus eigenlijk heel de tijd zonder rijbewijs gereden...
 
Zoooooooo ik ben er weer. Net ff de 1000F uitgelaten, en wat liep die lekkerrrrrrrr!!! Dus flink aan het gas gehengeld, laatste stukje in de stad nog wat stoplichtsprintjes getrokken... hmmmm jammer alleen dat je zo snel aan de maximumsnelheid komt O-)

Zo FleuRR, da's een mooie poserfoto van JJ :P En neeeeee niet wegdoen! En die van jou mag er ook wezen *D (en ook niet wegdoen!)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zal wel lukken ik ben enkel begin augustus in Noord-Holland op vakantie. Dus voor Fleurr ik rij nu 2 jaar en 8 maanden met de motor maar door een paar kluchten in de belgische wetgeving ging bij mij die 2 jaar ervaring - 25kW regel niet op. Dus moest ik 8 maand langer rijden en ik was dat snel beu (hypocriet oneerlijk ondoordacht , ...) en heb dan maar een cbr 1000 f gekocht omdat dat volgens mij een prima toerfiets is. En ik heb dus eigenlijk heel de tijd zonder rijbewijs gereden...
Ik snap het nog steeds niet... (BlondT) :?

Zo FleuRR, da's een mooie poserfoto van JJ :P En neeeeee niet wegdoen! En die van jou mag er ook wezen *D (en ook niet wegdoen!)
Ik begrijp hieruit dat die van Jetjock beter is dan die van mij? _O- _O- _O-
 
Ik snap het nog steeds niet... (BlondT) :?Ik begrijp hieruit dat die van Jetjock beter is dan die van mij? _O- _O- _O-
Hehehe die van hem is scherper :P Als ik hier openlijk ga verkondigen dat jouw foto waanzinnig is :9~ dan krijg ik waarschijnlijk een uitbrander van Helly en wordt ik door JetJock uit de OP gegooid ;) Maar ff serieus, ik zag jouw foto pas later omdat Helly niet verder terug had gebladerd (dus had m gemist :$)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan