Hier MotorJessica

trasos ..... Ik heb jou de foto's gestuurd....zie hier nu mijn eigen tekst weer staan..... ;(
weet het .. probeerde hem hier te plakken ...maar dat lukt mij niet B|
kan het zijn dat de foto's op jou homepage staan (die nu ff niet werkt )
dan werkt het linkie namelijk niet O-)
 
een 900kb groot


dan maar ff zo
full



wel een heel stuk kleiner O-)
 
Snap er niets meer van joh....heb mijn foto geplaats maar staat nu ergens anders in .... hahaha wat ben ik toch dom in dit werk.
kan je me uitleggen hoe ik het in volgorde moet doen om dit bij mijn profiel te krijgen... sorry dat ik het niet door heb..
;(
 
Snap er niets meer van joh....heb mijn foto geplaats maar staat nu ergens anders in .... hahaha wat ben ik toch dom in dit werk.
kan je me uitleggen hoe ik het in volgorde moet doen om dit bij mijn profiel te krijgen... sorry dat ik het niet door heb..
;(
Hoe post ik een plaatje?
Hiervoor zijn ruwweg 2 manieren. Manier 1 is om je afbeelding als bijlage mee te sturen met je bericht. Als je een reactie plaatst zie je onder aan de knop Bladeren staan. Als je hierop klikt kun je de afbeelding selecteren op je computer. Selecteer deze en kies Openen. Zet hierna in je nieuwe bericht
misc
. Als je hierna je reactie post zal je zien dat op de plaats waar je
misc
hebt gezet de afbeelding verschijnt die je zojuist hebt meegestuurd met je bericht. Voorwaarde is dat het bestand van het type .gif of .jpg is en niet groter is dan 100 KB (kilobyte). Let er tevens ook op dat je de preview niet gebruikt als je een plaatje invoegt. Manier 2 om een plaatje te posten gaat als volgt. Er wordt vanuit gegaan dat de afbeelding reeds ergens op internet staat (dat geldt ook voor plaatjes die in " mijn bestanden" staan in je profiel). Open deze afbeelding en kopieer de locatie van de afbeelding. Zet vervolgens
in je bericht en zet de locatie van de afbeelding tussen deze 2
plaatje.jpg
. Als je nu je reactie plaatst zal als het goed is de afbeelding zichtbaar zijn. Kijk hier voor een uitgebreidere handleiding.

Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?
Maak of zoek een plaatje, zorg ervoor dat deze 60x60 pixels is, zet hem ergens op internet en vul daarna bij je profiel de URL van het plaatje in. Wanneer je zelf geen ruimte op internet hebt om je plaatje neer te zetten kun je hem ook op onze server zetten door Profiel, en vervolgens 'mijn bestanden' te kiezen en daar je plaatje te uploaden (op internet zetten). Nadat je je icoontje geupload hebt komt het in de lijst bestanden te staan. Klik rechts op de naam van je icoontje en kies 'Kopieer Locatie' of 'Copy Shortcut'. Klik vervolgens op Profiel en klik bij Icoon op rechts > plakken. Klik hierna op Wijzigen en voila, je hebt een icoontje. Zorg er wel voor dat je plaatje niet te groot is, dat is voor mensen met een niet al te snelle internet verbinding erg irritant. Een mooi bestandsformaat van je icoontje is rond de 10/12 KB.

Hoe voeg ik een link toe?
Om een link te posten kopieer je deze link en zet hem vervolgens in je bericht. De link zal dan automatisch omgezet worden in een klikbare link. Het is echter ook mogelijk deze link tussen tags te zetten. Je krijgt dan dus zoiets: www.motor-forum.nl. Het is ook mogelijk om zogenaamde nette links te maken. Op deze manier is het mogelijk en stukje tekst klikbaar te maken. Dit doe je op de volgende manier: Dit is een test. Je krijgt dan dit: Dit is een test. Indien je een link post naar een topic of post op Motor-Forum zal deze automatisch worden omgezet in een nette link.
FAQ
hier staat nog veel meer leuke dingentjes :X
 
Laatst bewerkt:
Hee Frouwke, ik zie dat je de weg naar het forum al hebt gevonden!

Veel plezier en welkom hier!

Henry
 
Hoe post ik een plaatje?
Hiervoor zijn ruwweg 2 manieren. Manier 1 is om je afbeelding als bijlage mee te sturen met je bericht. Als je een reactie plaatst zie je onder aan de knop Bladeren staan. Als je hierop klikt kun je de afbeelding selecteren op je computer. Selecteer deze en kies Openen. Zet hierna in je nieuwe bericht
misc
. Als je hierna je reactie post zal je zien dat op de plaats waar je
misc
hebt gezet de afbeelding verschijnt die je zojuist hebt meegestuurd met je bericht. Voorwaarde is dat het bestand van het type .gif of .jpg is en niet groter is dan 100 KB (kilobyte). Let er tevens ook op dat je de preview niet gebruikt als je een plaatje invoegt. Manier 2 om een plaatje te posten gaat als volgt. Er wordt vanuit gegaan dat de afbeelding reeds ergens op internet staat (dat geldt ook voor plaatjes die in " mijn bestanden" staan in je profiel). Open deze afbeelding en kopieer de locatie van de afbeelding. Zet vervolgens (Afbeelding) in je bericht en zet de locatie van de afbeelding tussen deze 2 http://www.domein.nl/plaatje.jpg](Afbeelding). Als je nu je reactie plaatst zal als het goed is de afbeelding zichtbaar zijn. Kijk hier voor een uitgebreidere handleiding.

Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?
Maak of zoek een plaatje, zorg ervoor dat deze 60x60 pixels is, zet hem ergens op internet en vul daarna bij je profiel de URL van het plaatje in. Wanneer je zelf geen ruimte op internet hebt om je plaatje neer te zetten kun je hem ook op onze server zetten door Profiel, en vervolgens 'mijn bestanden' te kiezen en daar je plaatje te uploaden (op internet zetten). Nadat je je icoontje geupload hebt komt het in de lijst bestanden te staan. Klik rechts op de naam van je icoontje en kies 'Kopieer Locatie' of 'Copy Shortcut'. Klik vervolgens op Profiel en klik bij Icoon op rechts > plakken. Klik hierna op Wijzigen en voila, je hebt een icoontje. Zorg er wel voor dat je plaatje niet te groot is, dat is voor mensen met een niet al te snelle internet verbinding erg irritant. Een mooi bestandsformaat van je icoontje is rond de 10/12 KB.

Hoe voeg ik een link toe?
Om een link te posten kopieer je deze link en zet hem vervolgens in je bericht. De link zal dan automatisch omgezet worden in een klikbare link. Het is echter ook mogelijk deze link tussen tags te zetten. Je krijgt dan dus zoiets: www.motor-forum.nl. Het is ook mogelijk om zogenaamde nette links te maken. Op deze manier is het mogelijk en stukje tekst klikbaar te maken. Dit doe je op de volgende manier: Dit is een test. Je krijgt dan dit: Dit is een test. Indien je een link post naar een topic of post op Motor-Forum zal deze automatisch worden omgezet in een nette link.
FAQ
hier staat nog veel meer leuke dingentjes :X



Wannabee Mod... :Z




})
 
Welkom @ M-F! En een naamgenoot van me, dacht ik! Zie in je profiel een andere naam in het emailadres staan en je groet ook met Frouwke in je eerste post, dus heet je Jessica of Frouwke?
 
Hoi.,
Dat is wel heel dicht bij....maar heb even je profiel bekeken, maar.... zie niet zo veel er in staan ;( ??????

gr. Frouwke!! :]
 
Sorry dat ik zo laat reageer...maar ik snap er nog niet zo heel veel van...ben net vanaf zaterdag hier en nog steeds zoeken...
Ja inderdaad heet ik Frouwke echte naam....en jij ook...ook wel met de w voor de k?? Leuk...

gr. Frouwke :] *O*
 
Dank je Techsolo, moet nog veel leren hier...maar ik wil graag persoonlijk een bericht op iemand doen...kan dat ook wel zie ik ...maar HOE???

GR. Frouwke :]
 
Sorry dat ik zo laat reageer...maar ik snap er nog niet zo heel veel van...ben net vanaf zaterdag hier en nog steeds zoeken...
Ja inderdaad heet ik Frouwke echte naam....en jij ook...ook wel met de w voor de k?? Leuk...

gr. Frouwke :] *O*

Hoi! Ik denk dat je op mijn quote wilde reageren. Dat doe je d.m.v. een van de icoontjes bovenaan het bericht. Een van de icoontjes is voor het profiel en de andere is om te quoten. Even je muis erbij houden en dan zie je het vanzelf!
Enne, ik heet Jessica en geen Frouwke! Hoe kom je aan de naam MotorJessica?
 
Terug
Bovenaan Onderaan