Hier MotorJessica

Hoi! Ik denk dat je op mijn quote wilde reageren. Dat doe je d.m.v. een van de icoontjes bovenaan het bericht. Een van de icoontjes is voor het profiel en de andere is om te quoten. Even je muis erbij houden en dan zie je het vanzelf!
Enne, ik heet Jessica en geen Frouwke! Hoe kom je aan de naam MotorJessica?
 
Hoi! Ik denk dat je op mijn quote wilde reageren. Dat doe je d.m.v. een van de icoontjes bovenaan het bericht. Een van de icoontjes is voor het profiel en de andere is om te quoten. Even je muis erbij houden en dan zie je het vanzelf!
Enne, ik heet Jessica en geen Frouwke! Hoe kom je aan de naam MotorJessica?

Hallo Jessica,
Dit is even een test, kijken of ik nu persoonlijk met je spreek hier nu....
Deze naam heb ik al jaren Motorjessica... was ooit iemand die dat tegen me zei en vond het wel leuk om als chatnaam te gebruiken... :)

gr. frouwke
 
Welkom Frouwke op het altijd gezellige Motor-Forum.

voor een gezellige babbel, rit, wat dan ook kun je ook kijken bij Groningen & Drenthe - deel 19


Om een foto te verkleinen ga je naar Paint dan Afbeeldingen, Uitrekken/Hellen.
Bij uitrekken en hellen verkleinen naar 45%, Opslaan als ....?...

Om te posten kies je op M-F onderaan bladeren even de foto klikken en dan posten
Geen preview laten zien.
In het bericht [im gatt](zonder de spatie) zetten en klaar is Frouwke *D


:W
 
*O* *O* *O*
full
*O* *O* *O*
 
Hoi Rob.....leuk deze site...als je het begrijpt hoe het werkt...maar daar kom ik hopelijk nog wel achter met hulp..

gr. Frouwke :]
 
OK OK OK daar is Oppie al :+

Hallo en welkom op MF :W

Ik zie dat je al 4 dagen aan het tobben bent om een foto in je post te krijgen en dat er al meerdere mensen zijn geweest die het je hebben proberen uit te leggen :?
Lees je die posts ook? of ben je echt zo slecht met computers :? :?

Ik ga het je de laatste keer PROBEREN uit te leggen.

1. Ga naar je foto's op je PC en kies er één uit die je graag in beeld wilt hebben.
2. die ga je verkleinen zodat hij ONDER de 100KB komt. (uitleg is al gegeven iets met uitrekken en hellen)
3. Sla deze foto op onder een andere naam ( mag jij helemaal zelf kiezen, leuk hè! )
4. Doe bladeren bij je post naar die zojuist verkleinde en hernoemde foto en klik deze aan.
5. schrijf je stukje en zodra je helemaal klaar bent dan toets je gewoon in het wildeweg [imgatt ] dus echt tussen die haakjes alleen alles aan elkaar dus NIET met die spatie zoals ik ertussen.
Succes ermee.

Ik kom niet uit Drenthe of omgeving dus ga ook niet met je rijden.
SuperKris misschien wel, zal 'm eens langssturen hier :+

gr. Oppie
 
Ja stuur hem maar eens langs....ja ik zal er in de vakantie eens rustig voor gaan zitten... ben denk ik veel te druk...echte secretaresse hé:-))))

gr. Frouwke :] :]
 
Goedemorgen allemaal,

Nog ff kijken hier voor ik ga werken...ik vind jullie spontane hulp wel fantastisch moet ik zeggen!

Fijne dag voor vandaag en als ik buiten hier kijk, is het geen motorweertje:-(((

misc


gr. Frouwke :]
 

Welkom op MF Frouwke. De plaatjes wil nog niet lukken zie ik ondanks al de aanwijzingen die je al gehad hebt. :N Geeft niks kijken of ik het kan uitleggen.

Het imgatt heb je al begrepen zie ik. En ik heb eerder ook al gezien dat het koppelen van de afbeelding ook al gelukt was. Nu nog de combinatie zodat de foto ook zichtbaar wordt. Op de plaats waar je [imgatt ] neerzet komt de afbeelding te staan die je hieronder bij attachment selecteerd (via de knop bladeren). Dat is alles.

full
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je hulp weer... staat beter zo hé? *O*
zijn er nog mensen die iets organiseren om te rijden?

groetjes,

Frouwke en eindelijk met foto *O*
Hoi Frouwke, graag gedaan en maar 1 minuut werk :)
Als je ergens post, hoef je niet steeds je foto er bij te zetten hoor, je foto staat nu in je icoontje *O*

full

 
Terug
Bovenaan Onderaan