Hier MotorJessica

MotorJessica

MF'er
29 jul 2006
65
0
Drenthe
Zou me even in het kort voor stellen....ik rij graag en veel motor, heb een Suzuki SV 650. Ben klein en mollig, groene ogen, kort zwart haar en draag een knalrode bril....Ben op dit moment single, werk als secretaresse en heb er nog een klein praktijkje bij, geef ik voetreflexmassage en hoofd, schouder en nekmassage. Zou graag motorvriend willen ontmoeten om samen gezellig mee te gaan toeren....om het mooie Drenthe te laten zien, jij misschien jou omgeving?? :]

Groetjes,
Frouwke!
 
Dank je.... maar weet nog niet goed hoe het werkt...iemand heeft mij hier vandaag voor het eerst bekend mee gemaakt...pffffff hoop dat dit goed bij je overkomt... zit nu steeds te bladeren hoe alles werkt.

x Frouwke
 
full
 
Ik ben net nieuw... maar hoe kan ik op jullie profiel kijken..ben altijd nieuwsgierig wie op mij reageerd... *D

En hoe krijg je deze tekeningen erop?

gr. Frouwke :]
 
Profiel kun je zien door op
profiel.gif
te klikken rechstboven in de post van diegene waarvan je het profiel wilt zien

Lees hier maar ff Faq

Oh enne welkom :W
 
Zou me even in het kort voor stellen....ik rij graag en veel motor, heb een Suzuki SV 650. Ben klein en mollig, groene ogen, kort zwart haar en draag een knalrode bril....Ben op dit moment single, werk als secretaresse en heb er nog een klein praktijkje bij, geef ik voetreflexmassage en hoofd, schouder en nekmassage. Zou graag motorvriend willen ontmoeten om samen gezellig mee te gaan toeren....om het mooie Drenthe te laten zien, jij misschien jou omgeving?? :]

Groetjes,
Frouwke!



uuuuuhm drenthe klinkt leuk! als er maar bochten zijn :)

maar welkom op mf
 
Ja is gelukt met icoontje rechtboven... leuk man..

En die tweede vraag die me gesteld werd.. geen foto... ja dat wil ook niet, krijg het steeds terug van te groot ;(

gr Frouwke :]
 
Mailadres van een willekeurig testosteronbommetje hier de foto mailen en dan zet hij er hem wel op :P

Superkris of Oppie is een goede optie.

Wel raar dat ik ze hier nog niet gezien heb trouwens :?
 
Ah, een ander testosteronbommetje bied zich reeds aan zie ik _O-
 
schrijf maar ff door....ga ff eten ben zo terug... leuk dit man... :P

Tot straks... KOM TERUG, heb nu smaak te pakken hieR *O*

** Frouwke
 
_O- KRIIIISSSSS, OOOPPPPPPIIIEEEEE. Waar zitten jullie nou :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan