Hier weet zelfs JIJ een antwoord op!!!

Frits!

MF veteraan
15 mei 2005
1.366
0
Den Haag
Hier iets heeeeel simpels.
full


kan iemand mij vertellen welke draadjes ik nodig heb voor de aansluiting van mijn ledjes (de drie draadjes blauw, geel zwart) en met welke kleur ik ze moet verbinden?
 
Ah je hebt ook ontdekt dat je draatjes geschreven had? :P

Die 3 draden zijn van je achterlicht neem ik aan? + achterlicht, + remlicht en massa zijn dat dan. Welke volgorde zou ik zo niet weten, waarschijnlijk blauw massa.

Wat bedoel je aan de voorkant met hoofdlicht? Dimlicht? Daar zou ik ze op aansluiten. Mocht je dan nog niet genoeg lichtopbrengst hebben kun je het altijd nog anders doen.
 
voor de knipperlichtjes... gewoon een oud lichtje er op aansluiten en proberen, beetje knullig maar wel resultaat. Test het wel met alle verlichting (dus ook het achterlicht) aangesloten, want er is vaak maar een centraal massapunt en het kan zijn dat je hem via het achterlicht hebt aangesloten... Als je test en hij doet het even, daarna weer niet, daarna weer wel enz dan is dat het knipperlicht!!
 
voor de knipperlichtjes... gewoon een oud lichtje er op aansluiten en proberen, beetje knullig maar wel resultaat. Test het wel met alle verlichting (dus ook het achterlicht) aangesloten, want er is vaak maar een centraal massapunt en het kan zijn dat je hem via het achterlicht hebt aangesloten... Als je test en hij doet het even, daarna weer niet, daarna weer wel enz dan is dat het knipperlicht!!

:?

Begrijp jij het verkeerd of ik...
 
Ah je hebt ook ontdekt dat je draatjes geschreven had? :P
ja er moest iets zijn waarom je niet reageerde })


Die 3 draden zijn van je achterlicht neem ik aan? + achterlicht, + remlicht en massa zijn dat dan. Welke volgorde zou ik zo niet weten, waarschijnlijk blauw massa.

Wat bedoel je aan de voorkant met hoofdlicht? Dimlicht? Daar zou ik ze op aansluiten. Mocht je dan nog niet genoeg lichtopbrengst hebben kun je het altijd nog anders doen.
ja vroeger, toen ik mn schakelaartje overzette naar 'groot', dan ging dat kleine bolletje erbij branden. ah ik zie wel...

wat achter betreft, zwart maar op groen? en dan donker blauw op licht blauw en geel op geel?
 
ja er moest iets zijn waarom je niet reageerde })ja vroeger, toen ik mn schakelaartje overzette naar 'groot', dan ging dat kleine bolletje erbij branden. ah ik zie wel...

wat achter betreft, zwart maar op groen? en dan donker blauw op licht blauw en geel op geel?

blauw =massa, geel=achterlicht, zwart=remlicht zegt magnamaniac net, dat zou wel eens goed kunnen kloppen :Y Kweetnie hoe die aansluitingen bij je ledjes zitten...

maakt niet uit. kan je wel vertellen dat die knippers er niet toe doen. Tape die rakkers gewoon aan mn draadboom

Dat bedoel ik :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan