Hier word ik nou geil van....

nou ?

  • Jep, helemaal goed..

    Stemmen: 18 14,0%
  • Kamperij.....

    Stemmen: 11 8,5%
  • Verf ? roest wil ik...

    Stemmen: 4 3,1%
  • Homokleuren...

    Stemmen: 87 67,4%
  • Ik ben geen wijf....

    Stemmen: 8 6,2%
  • kweil..........

    Stemmen: 1 0,8%

  • Totaal aantal stemmers
    129
E-mail van Poon...

Ook mooi..!

poontank1ef.jpg
 
yo dr bral hep je dat zelf gedaan? zo ja als je zin hebt mag je je lusten ook op mijn tank botvieren ik heb geprobbert om zelf te doen maar zit nu allemaal krakelee op dus lijkt het je wat? :]
 
yo dr bral hep je dat zelf gedaan? zo ja als je zin hebt mag je je lusten ook op mijn tank botvieren ik heb geprobbert om zelf te doen maar zit nu allemaal krakelee op dus lijkt het je wat? :]

Dat mocht Brallie willen! Het ziet er wellicht een beetje simpel en kinderachtig uit, maar het is vreselijk moeilijk om een echte goeie flake tank te spuiten.
Op die tank van FD zitten volgens mij een stuk of 70 lagen (grond, verschillende basiskleuren, flakes, candys, silver leafing, pinstipes, clear etc).
 
Bullshit...

'T is gewoon kunst.

net als al die lelijke airbrush crap... Dat wordt toch ook kunst genoemd.


Hahahaha, niet door mij hoor. Al die figuratieve airbrush vind ik ook niets.

Mooie basic flames, een goede tribal en natuurlijk checkerd flag kan ik wel waarderen.
 
zodra ik het zo kan sla ik mijn baas zo hard voor zijn veel te bruine bek dat hij net zo blauw ziet als FD's tank en begin ik voor mezelf........

Ik niet... Valt volgens mij geen rooie cent mee te verdienen.
Vorige week tijdens de vakantie gevraagd aan niet nader te noemen sjopper bouwer aan de west kust (dan weet u het wel) en die zei dat ze het 'met afstand' van de merchandise moeten hebben. Zoals bekend zijn hun choppers zijn ERG duur, maar er zit zoveel werk in dat je zelfs van die prijzen niet kunt leven.
Als je tig 'pre-fab-13-in-een-dozijn-kit-bikes' bouwt gaat het misschien net, maar alle grote jongens moeten het hebben van t-shirts, petjes en andere zooi.

Dus ik ben lekker loonslaaf en sta op zaterdag te prutsen in m'n schuur!
 
Ik niet... Valt volgens mij geen rooie cent mee te verdienen.
Vorige week tijdens de vakantie gevraagd aan niet nader te noemen sjopper bouwer aan de west kust (dan weet u het wel) en die zei dat ze het 'met afstand' van de merchandise moeten hebben. Zoals bekend zijn hun choppers zijn ERG duur, maar er zit zoveel werk in dat je zelfs van die prijzen niet kunt leven.
Als je tig 'pre-fab-13-in-een-dozijn-kit-bikes' bouwt gaat het misschien net, maar alle grote jongens moeten het hebben van t-shirts, petjes en andere zooi.

Klopt nix van.
Dan doen ze toch iets verkeerd; óf ze zijn veel te duur per uur en kunnen dat niet doorberekenen (hetgeen mij onmogelijk lijkt, belastingtechnisch gezien), óf hun inkoopbeleid zit scheef. Het merendeel van de kit-bikes is gewoon off-the-shelf-meuk, dús is onderhandelbaar gevoelig, en het assembleren kun je na 2 keer met 1 hand gebonden op de rug en een ooglapje voor. Daar moet je dus gewoon aan overhouden, anders moet je er mee kappen. Simple as that.
Kijk, dat ze (procentueel) meer verdienen aan de merchandise zal wel kloppen, en dat de omzet hierin de laatste jaren met enorme sprongen omhoog is gegaan weet iedereen. Maar je maakt mij niet wijs dat ze motoren aan het bouwen zijn (en die voor weinig of geen winst van de hand doen) om t-shirts, petjes en gesigneerde boxershorts te kunnen verkopen. No way Gossee.
't Is makkelijker verdient, en de heren hebben hun life-style een beetje aangepast (lees: belachelijke auto's / trailers, tattoo's twv een middenklasser op de rug & bimbo's) aan het snelle geld. En daarom houden ze dus minder over.

Drentse wijsheid!
 
Klopt nix van.
Dan doen ze toch iets verkeerd; óf ze zijn veel te duur per uur en kunnen dat niet doorberekenen (hetgeen mij onmogelijk lijkt, belastingtechnisch gezien), óf hun inkoopbeleid zit scheef. Het merendeel van de kit-bikes is gewoon off-the-shelf-meuk, dús is onderhandelbaar gevoelig, en het assembleren kun je na 2 keer met 1 hand gebonden op de rug en een ooglapje voor. Daar moet je dus gewoon aan overhouden, anders moet je er mee kappen. Simple as that.
Kijk, dat ze (procentueel) meer verdienen aan de merchandise zal wel kloppen, en dat de omzet hierin de laatste jaren met enorme sprongen omhoog is gegaan weet iedereen. Maar je maakt mij niet wijs dat ze motoren aan het bouwen zijn (en die voor weinig of geen winst van de hand doen) om t-shirts, petjes en gesigneerde boxershorts te kunnen verkopen. No way Gossee.
't Is makkelijker verdient, en de heren hebben hun life-style een beetje aangepast (lees: belachelijke auto's / trailers, tattoo's twv een middenklasser op de rug & bimbo's) aan het snelle geld. En daarom houden ze dus minder over.

Drentse wijsheid!

Mijn stelling was dat je het met kit bikes misschien wel redt, maar met one off's niet. En al helemaal niet in nederland, omdat daar maar een hele kleine markt voor is. Wat dat betreft heb ik ERG veel respect voor bv Bozzies die het toch lijkt te redden.

Als Bug & Bral het tegendeel willen bewijzen, zou ik de heren willen vragen de daad bij het woord te voegen ;)
Dan koop ik een t-shirt van jullie.
 
Bay Area ChoppersT-shirts zijn in de maak, we zijn momenteel in onderhandeling over de maatvoering; Bral vind dat we moeten beginnen bij XXXL, persoonlijk ga ik (Adonis) voor L als startmaat.
Ach, en dat chopperbouwen komt dan vanzelf wel....
 
Als Bug & Bral het tegendeel willen bewijzen, zou ik de heren willen vragen de daad bij het woord te voegen ;)
Dan koop ik een t-shirt van jullie.
Ik zou het graag voordoen maar ik weet zeker dat het vrijwel onmogelijk is om in dit door christenhonden geregeerde land je knaken te verdienen met iets waarmee je je kop boven het maaiveld uitsteekt, xj600'tjes etc. is prima handel denk ik maar woest verbouwde dingen wil hier gewoon niet....zie het grote help bral aan een hadee topic, zelfs een hardtailtje van 2500 euri is hier nog niet weg te geven, laat staan een ding dat 20 tot 30 keer zoveel moet kosten....

ergo, Bay Area Choppers zal dus alleen bestaan uit t-sjurten handel en petjes enzo, een motorfiets zal er nooit uit de schuur rollen (en als ik van die petjes handel een dikke Hadee en een Aston Martin Vantage kan betalen vind ik het ook allang best.... ;) )
 
en hier wordt ik ook wel geil van:

PhotoID11110.jpg


* David Covington's 103-inch Pan engine built by Berry Wardlow*
 
PhotoID11113.jpg


David Covington's engine. 103 cu. in Panhead, 4.5-inch stroke, 3-13/16-inch Accurate Engineering cylinders with Accurate Engineering, step-studs and 12-point hardware. STD full polished stock style '63-'65 Panheads with 3-bolt exhaust flanges. Accurate Engineering stainless steel overhead oil line. Accurate Engineering braided oil return lines.
 
Terug
Bovenaan Onderaan