Hier word je toch niet vrolijk van

Ook als het een Aprilmop is, dan is het toch wel iets waarmee gespeeld wordt. Dus hoe "grappig" (in dat geval "kiss my ass") het ook bedoeld is, het is wel iets waar weldegelijk discussie over wordt gevoerd, dus misschien niet nu, maar over XX jaar?
 
Ik ben een sukkel !


Helaas, ik moet jullie uit de droom helpen: het is geen 1 april grap.

Kijk maar ff op:

--> www.tweedekamer.nl
--> Documentatie (midden bovenin)
--> Parlando (onderstreept in tekst)
--> Uitgebreid zoeken (helmaal rechts bovenin scherm)
--> vul bij vrije trefwoorden in: Evaluatie APK-verbeterpunten

Zie en huiver :(


Dus moet ik volgend jaar m'n dB-killer weer ff installeren 8-)

Ik denk zal me eerst eens goed informeren over het stuk dat PanRider aanhaalt, want mij pakken ze niet op 1 april, dus ff op de 2e Kamer site kijken.
Vind ik het gewraakte stuk, vergelijk de eerste paar regels, die inderdaad overeenkomen, en ga er meteen maar vanuit dat het gehele stuk klopt.


dom, dom, dom


:} :} :} Hulde aan PanRider :} :} :}

Naar mijn idee een zeer geslaagde grap.
 
Hij is goed Pan Rider! :} driewerf hulde :)

Maar het had net zo goed waar kunnen zijn, ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ook dit serieus wordt voorgesteld. Er zijn in Brussel al wel voorstellen die nog veel idioter zijn.... (zie oa. de web-sites van de MAG en FEMA)
 
:+
full
 
Heb net op het nieuws gehoord dat rolstoelen onder dan 3 jaar ook een apk keuring gaan krijgen , hierbij zal extra gekeken worden naar het rem vermogen en de zijwaartse stabiliteit , ook wordt er nog nagedacht over een rijvaardigheidbewijs , waarbij het praktijk examen bestaat uit 2 delen , 12 byzondere verichtingen Zoals achteruit de roltrap af en een noodstop maken bij 50 km ( dit wordt geoefend op het kopje van Bloemendaal )Zodra ik meer info heb zal ik u op de hoogte houden !!
Greetz :+ :+ :+ :+
 
Geachte collega's

Zojuist hebben wij vanuit FB-ICT tehoren gekregen dat vanmiddag onze draadloze verbinding geinstalleerd zal worden. Dit heeft consequenties voor de beschikbaarheid van het netwerk gedurende de werkzaamheden.

Enige tijd geleden hebben wij tien laptops voor in ontvangst mogen nemen welke beschikbaar zullen zijn voor medewekers die buiten de deur willen werken. Dit kan binnen een straal van ongeveer 300 meter van de voorzijde van het gebouw. Op korte termijn zullen steunzenders aangebracht worden, waarmee dit bereik vergroot zal worden. Omdat een en ander vanmiddag getest moet worden, kan er pas vanaf volgende week van deze nieuwe dienst gebruik gemaakt worden.

Aangezien wij overzicht willen behouden over de uitleenapparatuur kunt u vanaf heden reserveren. Bij het lenen van de laptop bent u zelf aansprakelijk voor verlies of diefstal van de laptop.

Met vriendelijke groet,

Afdeling automatisering


(aan de voorkant vaan onze school zitten een aantal kroegen en vreettenten, verder zit een van mijn collega's al een maandje te wachten op tien laptops O-) )

[me]lowalcohol wacht nu op reacties :z [/me]
 
'k Vond hem zelf ook wel leuk.

Beetje officieel tintje met ambtelijk taalgebruik, doet wonderen op 1 april.
 
He Panneridder, goede grap. :}

[me]Pink hoopt dat het bij een grap blijft want in Brussel gaan al geruchten ....[/me]
 
Maakt toch niet uit...mn motor is altijd tip top in orde...
en een pijpje heb je zo gewisseld voor een paar uurtjes...
 
Gister twijfelde ik er niet aan ... en baalde ik (3x apk) ;(

Gelukkig niets aan de hand :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan