Hier wordt ik zoooo kwaad om!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Afgelopen woensdag 20/02 komt de schade expert langs om de schade van mijn vriendin te bepalen i.v.m. de diefstal van de VFR.

De volgende dag belt hij mijn vriendin om het vastgestelde schade bedrag door te geven. Hij vertelde ook dat hij 's middags het rapport op de bus zou doen. Dan konden we rond di / wo post van de verzekering verwachten.

Vandaag dus... geen post, Saint bellen! Bij de verzekering geen post :? ??? Dan de expert bellen... krijg je te horen dat het rapport vandaag wordt opgestuurd... :( :( :( Zolang het hun eigen geld niet is..... snappen ze dan niet dat wij graag centen krijgen en dan weer een motor voor mijn vriendin willen kopen..... :( :( :( :(
 
Tja, jullie zijn natuurlijk gewoon nummer zoveel... :( zou ik ook van balen..

Weet je al wat voor motor je gaat kopen (als de centen binnen zijn?
 
Ach er zijn een aantal opties, ik heb op mijn site een polletje gemaakt voor de lol. En de Enfield Bullet doet het goed :? Niet echt een vrouwen motor maar een VFR zoals ze had is toch heeeel mooi... :9~ :9~
 
Ja je betaald je blauw en je krijgt er geen F*CK voor terug...


typisch geval van

NEKSCHOT
 
Ja, die verzekeringmaatschappijen zijn altijd lekker traag. Bij diefstal moet je ook nog eens 30 dagen wachten voordat je uitbetaald krijgt.
Want ze zouden de motor nog wel eens terug kunnen vinden :?
 
Ja, die verzekeringmaatschappijen zijn altijd lekker traag. Bij diefstal moet je ook nog eens 30 dagen wachten voordat je uitbetaald krijgt.
Want ze zouden de motor nog wel eens terug kunnen vinden :?

Een redelijk percentage gestolen auto's wordt binnen 30 dagen teruggevonden, of er ook zoveel motoren worden teruggevonden weet ik niet. Wachten is nooit leuk, maar er zit wel een logische gedachte achter.
 
Juist!! Kl#te verzekeringen. Je (The Saint / mariska) kan pas opgelucht adem halen als het geld is gestort en voor die tijd kan er nog een HELEBOEL fout gaan!!

Suc6

ps. heb voor VFR gestemd, aangezien de Deauville niet in de lijst staat ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuke site heb je Saint.

Het zijn altijd de kleine lettertjes. Toch wel schappelijk dat ze alsnog willen betalen.

Van mijn vriendin zijn twee motors in drie maanden tijd gestolen. Stonden ook voor de deur, maar waren onder de 10.000 gulden. Dus werden beide zonder problemen vergoed. Maar je verliest wel telkens je eigen risico, en de dure sloten.
 
wat altijd goed werkt(irritant) is elke dag bellen met de vraag hoe het er mee staat.
niet boos worden of zo gewoon vragen....elke dag weer.
 
Ik ben ook niet boos geworden, de heer van Unigarant was vriendelijk en beleeft. Daar lag het niet aan. De expert was gewoon veel te traag. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan