High end Goretex kleding Revit Dominator GTX

Nee ik ook niet. Het is ook maar een "nadeel" . Uitgesmeerd over de jaren is het een veel goedkoper pak dan menig low budget pak. Per kilometer is het verreweg het goedkoopste pak dat ik heb gehad. Je moet het alleen wel in één keer op kunnen hoesten.
 
Nee ik ook niet. Het is ook maar een "nadeel" . Uitgesmeerd over de jaren is het een veel goedkoper pak dan menig low budget pak. Per kilometer is het verreweg het goedkoopste pak dat ik heb gehad. Je moet het alleen wel in één keer op kunnen hoesten.

Ik heb er gewoon voor gespaard nu hou ik geld over.
iederereen wil alles gelijk of direct heb ik geen probleem mee old skool . is vriendelijker voor de portemonnee en milieu.
 
Kun je nog eens een keer een update geven over je Stadler motorpak, hoe het nu bevalt?
Het begint weer een beetje weer te worden om na te denken over een nieuwe jas.

Ik heb de Stadler All Along Pro en die heeft ook een afneembaar bovendeel die je aan de broek rits kan hangen en dat bevalt erg goed als het koud(er) is.
Jas is ook fijn in de zomer omdat er extra lange ventilatie ritsen (2 voor en 2 achter) in zitten.
De ritsen aan de broek zijn ook extra lang dus makkelijk in en uit doen.

Je hoeft ook tijdens het rijden niet bezorgd te zijn voor een bui en je hoeft geen extra regenpak mee te nemen nog los vh aan/uit doen onderweg..
Maar het belangrijkste is de waterdichtheid, ik heb al behoorlijk wat langdurige regen gehad, oa naar het Harz -gebergte en een week Schotland met bijna alleen maar regen helaas, maar geen druppel kwam er door heen en het droogt razendsnel omdat het geen water opneemt.

Ik had daarvoor een geleend Rukka pak wat erg goed was maar de Stadler paste mij beter en deze heeft geen binnenjas of broek ( wat de Rukka wel had ) dus je kan zelf bepalen wat je eronder wilt qua isolatie/thermo onderlaag.

Tov van een minder kwalitatief goed pak betaal je misschien 2x € maar je doet er veel meer jaren mee dus in the long run is het zeker goedkoper.

 
Hier al meer dan 15 jaar diverse DANE pakken gehad. bij mijn lichaamsbouw is DANE eigenlijk de enige fabrikant die in de standaard maten mij bedient. Mijn spulletjes zijn eigenlijk altijd netjes droog gebleven. In mijn vorige Dane jas kwam na 5 jaar een klein lek te zitten. Zonder gezeur de hele binnenjas van Goretex vervangen door een nieuw exemplaar. bij mijn gebruik gaat het spul ongeveer 4-5 jaar goed mee. Dan vervang ik het. niet omdat het op is maar gewoon omdat het kan. Mijn oude jas gaat dan naar de wintertreffens toe mee en mag wat extra afzien en ook dat vinden ze prima.

benno
 
Terug
Bovenaan Onderaan