High mount lassen ??

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Ik vindt een High Mount demper set super vet....en op mijn ZZR moet dat ook zeker kunnen. Punt is alleen dat ik nergens 2e hands high mount dempers kan vinden voor mijn ZZR 600 '98.

Nu zat ik zo eens rond te kijken hier op het forum en daar staan wel een paar dempers op (2 stuks en high mount). Nou vraag ik me af of het enigzins te doen om een en ander een beetje te buigen en te lassen zodat het mooi uitkomt. Als ik zo naar mijn dempers kijk dan zie ik wel dat als ik em ga buigen dat ik buis te kort kom....

kortom:

Wie heeft hier ervaring mee... ???
 
NOTE: Met lassen/buigen bedoel ik eigenlijk meer 'passend maken'....
 
Ik vindt een High Mount demper set super vet....en op mijn ZZR moet dat ook zeker kunnen. Punt is alleen dat ik nergens 2e hands high mount dempers kan vinden voor mijn ZZR 600 '98.

Nu zat ik zo eens rond te kijken hier op het forum en daar staan wel een paar dempers op (2 stuks en high mount). Nou vraag ik me af of het enigzins te doen om een en ander een beetje te buigen en te lassen zodat het mooi uitkomt. Als ik zo naar mijn dempers kijk dan zie ik wel dat als ik em ga buigen dat ik buis te kort kom....

kortom:

Wie heeft hier ervaring mee... ???

ik heb zelf een 4-in-1 met highmount demper pasgemaakt op mijn GPX. Het is wat werk, maar het resultaat mag er zijn. ik plaats er vanavond wel een foto van
 
Het is wel te doen. Ik heb ook een paar oude Arrow dempers gekocht en deze hoog gemonteerd. Hier heb ik lasbochtjes voor gebruikt want het materiaal is te dun om het met een buigblokje te buigen. Er gaat alleen best nog wel wat tijd in zitten met het passen en meten.



full
 
Laatst bewerkt:
Kan ik voor je doen(Heb genoeg rvs bochten en buis liggen,51mm)en word tig gelast.
Woon ook niet zo ver van je weg.Mail me anders even.(zijlstra80@zonnet.nl)
Gr.Gerard
 
ik ben ook al een tijd je op zoek naar high mount pipes.
Dam uit belgie heeft ze, tenminste die heb ik ook eens aan een zzr zien zitten.
Kan je wel een foto sturen
 
ik heb zelf een 4-in-1 met highmount demper pasgemaakt op mijn GPX. Het is wat werk, maar het resultaat mag er zijn. ik plaats er vanavond wel een foto van

Dank u en ik zie de foto wel verschijnen....
 
Kan ik voor je doen(Heb genoeg rvs bochten en buis liggen,51mm)en word tig gelast.
Woon ook niet zo ver van je weg.Mail me anders even.(zijlstra80@zonnet.nl)
Gr.Gerard


Ik zal je vanmiddag ff mailen ikmoet nu eerst naar me werk, iig bedankt zover.
 
ik heb zelf een 4-in-1 met highmount demper pasgemaakt op mijn GPX. Het is wat werk, maar het resultaat mag er zijn. ik plaats er vanavond wel een foto van

full


het beeld is iets vertekend op de foto, in het echt staat de pijp een stuk hoger
 
Terug
Bovenaan Onderaan