High mount

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
ik ben dus van mn bandietje een streetfighter aan het fixen, en nu wil ik dus een high mount uitlaat. tis opzich best makkelijk te doen, het enigste wat ik nodig heb is een ander soort tussenstuk ( zie plaatje, dat tussenstuk moet dus anders )

full


wie weet een bedrijfje die dat tussenstuk (en natuurlijk de ophanging die daarbij komt kijken) gaat maken voor me?

edit: ik bedoel dus niet een uitlaat die van laag naar hoog gaat, maar een uitlaat die hoger zit. symmetrisch aan het origineel dus. zoals de cb600.
 
thanks.
kep ff dat formulier ingevuld.

Ik woon niet echt om de hoek, maar moet ik dan mn motor daar laten?
of meet ie het op en kan ik meteen weer weg?
 
ff kleine opmerking base, de pijp van de uitlaat kan pas omhoog achter het voetensteuntje, gezien de plaats van de demper zouden er dan best wel eens 2 vrij scherpe bochten inkopmen, en ik vraag mij af of die het vermogen en de looks tegoed komen!

edit: ik bedenk mij net dat het vermogen weinig uitmaakt natuurlijk |(
 
ff kleine opmerking base, de pijp van de uitlaat kan pas omhoog achter het voetensteuntje, gezien de plaats van de demper zouden er dan best wel eens 2 vrij scherpe bochten inkopmen, en ik vraag mij af of die het vermogen en de looks tegoed komen!

edit: ik bedenk mij net dat het vermogen weinig uitmaakt natuurlijk |(

idd het voetsteuntje zit niet ideaal.

maar ik wacht geduldig af wat zn antwoord is :)
 
ik ben dus van mn bandietje een streetfighter aan het fixen, en nu wil ik dus een high mount uitlaat. tis opzich best makkelijk te doen, het enigste wat ik nodig heb is een ander soort tussenstuk ( zie plaatje, dat tussenstuk moet dus anders )

(Afbeelding)

wie weet een bedrijfje die dat tussenstuk (en natuurlijk de ophanging die daarbij komt kijken) gaat maken voor me?

edit: ik bedoel dus niet een uitlaat die van laag naar hoog gaat, maar een uitlaat die hoger zit. symmetrisch aan het origineel dus. zoals de cb600.
He botte boer B| , best wel techvraag he B|

Pleur em daar dan ook neer ;)


Moet ik die luie modereters weer wakker maken B|

Altijd hetzelfde met die gasten, op sommigen na dan ;)
 
ff kleine opmerking base, de pijp van de uitlaat kan pas omhoog achter het voetensteuntje, gezien de plaats van de demper zouden er dan best wel eens 2 vrij scherpe bochten inkopmen, en ik vraag mij af of die het vermogen en de looks tegoed komen!

edit: ik bedenk mij net dat het vermogen weinig uitmaakt natuurlijk |(
Toch maakt dat wel uit in vermogen. Twee scherpe bochten zorgen voor meer weerstand in het systeem. Of je het verschil in de praktijk merkt is de vraag natuurlijk, maar theoretisch zal je wat vermogen inleveren.
 
Bij mij moest de voetsteun ook meer naar buiten geplaatst worden, gedaan met een buisje en een verlengde bout...

(Afbeelding)

mijn steuntje zit aan mn subrframe gelasd.
maar ik heb vandaag een mailtje terug gehad, en meteen weer geantwoord met wat verdere specs. ben benieuwd wat het gaat kosten! (als het onder de 100 euro blijft doe ik het :P )
 
goed nieuws!

het is 100 euro!

slecht nieuws!

zrg exhaust zit bij de duitse grens ;(
dat betekend dat ik vanuit den helder daar naartoe moet rijden, motor afleveren, met de trein terug, en daarna weer met de trein heen en terug met de motor.

dus...


WEET IEMAND EEN UITLATEN EXPERT IN NOORD HOLLAND??

alvast bedankt! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan