High mounth exhaust!?!?!?!?!?

Blapmaster

MF'er
11 feb 2009
138
0
Horst
Ik heb een vraag welke high mounth knalpijp heeft het beste geluid, beste prestaties, en prijsverhouding. En waar kan ik deze dingen kopen????? mooi geluid dus herrie maken mag die zeker doen!

Suzuki gsxr 750 k2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag welke high mounth knalpijp heeft het beste geluid, beste prestaties, en prijsverhouding. En waar kan ik deze dingen kopen?????


't moet passen op een Honda DAX?

Beste geluid: zó stil mogelijk?

[edit]oorspronkelijk vraag maar even gequote voordat ik dadelijk weer beticht wordt van het niet lezen van de OP :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
ja is een vraag waar ik deze krengen kan kopen want zit hele avond op internet te zoeken maar vind niks dus mischien weet iemand goede plek. website
 
Laatst bewerkt:
Qua geluid schijnt superpole uit Kaatsheuvel écht wel good value for money te leveren als je alleen een demper wil vervangen. De linkpijp kunnen ze daar gewoon op maat maken voor je.

Qua performancewinst ... Mjah, met alleen een demper win je weinig en zul je écht een volledig systeem moeten zoeken inclusief een andere/goede afstelling van je blok middels een dynojet kit.

Maar ook dan ga je géén meerdere tien-tallen paarden extra vinden, mijn inziens.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag welke high mounth knalpijp heeft het beste geluid, beste prestaties, en prijsverhouding. En waar kan ik deze dingen kopen????? mooi geluid dus herrie maken mag die zeker doen!

Suzuki gsxr 750 k2

elke extreme (want veronderstel dat je't daarover hebt) highmount kost je vermogen... en dan bedoel ik motorvermogen, niet als in eurovermogen..waarom denk je dat merken als bvb akrapovic en yoshimura japan geen extreme highmounts willen maken?

hebben ooit van alles wat getest, ergste was 'n devil highmount op 'n 99'er R6... - 7pk, na carb aanpassing nog steeds -4 pk tegenover standaard. R1 was vergelijkbaar. (Mig (godzijdank bankroet!) - 9pk zelfs)
 
elke extreme (want veronderstel dat je't daarover hebt) highmount kost je vermogen... en dan bedoel ik motorvermogen, niet als in eurovermogen..waarom denk je dat merken als bvb akrapovic en yoshimura japan geen extreme highmounts willen maken?

hebben ooit van alles wat getest, ergste was 'n devil highmount op 'n 99'er R6... - 7pk, na carb aanpassing nog steeds -4 pk tegenover standaard. R1 was vergelijkbaar. (Mig (godzijdank bankroet!) - 9pk zelfs)

Opzich ook wel logisch dat een high-mount op een fiets die ontworpen is voor een standard-mount een vermogensverlies geeft. Linkpijp wordt onnodig langer gemaakt én heeft extra bochten met extra weerstand waardoor de gehele "flow" van de uitlaatgassen nadelig veranderd ten opzichte van het orgineel.
 
Opzich ook wel logisch dat een high-mount op een fiets die ontworpen is voor een standard-mount een vermogensverlies geeft. Linkpijp wordt onnodig langer gemaakt én heeft extra bochten met extra weerstand waardoor de gehele "flow" van de uitlaatgassen nadelig veranderd ten opzichte van het orgineel.

yup, dat is de oorzaak, tè lang en te veel knikken/bochten. vooral knikken zijn nefast.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan