Highmount pipes zelf maken?

Highmount pipes?

  • Highmount staat een stuk beter

    Stemmen: 11 68,8%
  • Gewoon zo laten hoe die nu is

    Stemmen: 5 31,3%
  • Beide even mooi.

    Stemmen: 0 0,0%
  • kzie geen verschil ;-)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Ik heb ff zitten denken...

Wat mij het mooist lijkt is het buizen systeem (de nodige rvs stukken en bochten)
te voorzien van flensen en dus ook de demper.

prod_20050820122346.jpg


Hiermee kan ik heel eenvoudig het spul los koppelen. En mocht ik in de toekomst een andere demperset willen hebben, dan kan ik vrij eenvoudige die nieuwe demper op 't bestaande bestaande systeem monteren.
 
Ik heb ff zitten denken...

Wat mij het mooist lijkt is het buizen systeem (de nodige rvs stukken en bochten)
te voorzien van flensen en dus ook de demper.

http://www.mathijssentechnics.nl/main_img/prod_images/prod_20050820122346.jpg ((Afbeelding))

Hiermee kan ik heel eenvoudig het spul los koppelen. En mocht ik in de toekomst een andere demperset willen hebben, dan kan ik vrij eenvoudige die nieuwe demper op 't bestaande bestaande systeem monteren.
zoiets kun je zo laten watersnijden als je dat wilt (en niet zo kunt kopen) :)
 
nice :} hoe heb je de pijpen aan elkaar gemaakt en wat voor puipen zijn het?
Pijp en dempers zijn eigenbouw, dempers alu behuizing met inwendig RVS geperforeerd pijp. De pijpen heb ik dmv. trekveren aan elkaar gezet, koppelstukken op een doorn geexpandeerd zodat ze netjes over elkaar schuiven.
Als je wilt kan ik wat details plaatsen.

Groeten, Rob
 
(Afbeelding)

Zit er over te denken om m'n max van highmount pipes te voorzien. Heb alvast een photsoepje gemaakt hoe het er ongv. uit kan zien.. (zie bovenste foto)

Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?
Hoe je die dingen het best zelf kan maken of een andere eenvoudige/goedkope oplossing. ;)
laat maar doen door jerryT!!! check mijn frame wat ie voor me gemaakt heeft
full
 
Pijp en dempers zijn eigenbouw, dempers alu behuizing met inwendig RVS geperforeerd pijp. De pijpen heb ik dmv. trekveren aan elkaar gezet, koppelstukken op een doorn geexpandeerd zodat ze netjes over elkaar schuiven.
Als je wilt kan ik wat details plaatsen.

Groeten, Rob

oke ;) ik zat in je profiel te kijken en snap ineens wrom je daar zo handig in bent :+
 
er zijn genoeg mensen die goed kunnen lassen. Iets dergelijks zou ik ook gewoon zelf doen....pasmaken kun je altijd zelf......vervolgens zou ik de meuk over de schutting gooien, waarna de buurman mag lassen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan