Highsider na dieselspoor..

VANDAAG WAS T WEER PRIJS ZEG, HIER IN DE BUURT VAN BREDA LAG OP VERSCHILLENDE PLAATSEN DIESEL OP T WEGDEK!!!!!!
LEVENSGEVAARLIJK
Sterkte met de afhandeling!!!!
 
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha......
wat ben jij een stomme kneus, volgens mij heb je een bril nodig!!!
jij bent echt een sletje dat je de gemeente aansprakelijk stelt,
want jij kan gewoon niet rijden.
ze kunnen het geld beter bebruiken voor een school of gehandicapte zorg ofzo
maar jij gunt ze dat geld niet heh... egoïst
 
Ey Bjorn, wat heb je nou dan gedaan.? :o

En hij was zo mooi. '(

Succes met het opknappen en de spierpijn. Ik hoop dat het lukt met het waarborgfonds.
 
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha......
wat ben jij een stomme kneus, volgens mij heb je een bril nodig!!!
jij bent echt een sletje dat je de gemeente aansprakelijk stelt,
want jij kan gewoon niet rijden.
ze kunnen het geld beter bebruiken voor een school of gehandicapte zorg ofzo
maar jij gunt ze dat geld niet heh... egoïst
Als je hier alleen komt om te zieken kun je beter maar heel rap weer opr*tten. :(

K#tkinders. B|
 
Hm..... vrijheid van meningsuiting kan ook te ver gaan.... Infantiele IQ-nullussen.....

Maarreh.... de gemeente aansprakelijk stellen zal inderdaad moeilijk zo niet onmogelijk zijn. De enige kans die je hebt is als er een aanrijding is geweest oid waarna de diesel niet of niet goed is opgeruimd.
Waarborgfonds is een mogelijkheid.

Ik heb verleden jaar hetzelfde gehad. Recht stuk weg, rustig remmen voor een stoplicht en boem.... 2500 Eurootjes schade. M'n tussenpersoon gaf aan dat het waarborgfonds niets zou doen, omdat de schade niet aantoonbaar door een andere weggebruiker was veroorzaakt. Bovendien was het oliespoor een uurtje later niet meer te zien (kort na de aanrijding was het er nog spekglad) Ik heb het maar laten zitten. Ik ben dus benieuwd wat er bij jou uitkomt. Veel succes in ieder geval.

En inderdaad: je ziet steeds meer diesel op het wegdek liggen. Heb er al een paar vervelende momenten mee gehad, inclusief die klapper.
 
Laatst bewerkt:
Tóppie Orpheus, goed gereageerd.
We zijn niet van suikergoed en mensen mogen best hun mening zeggen denk ik zo, maar dit soort onzin gaat véél te ver.
 
Tóppie Orpheus, goed gereageerd.
We zijn niet van suikergoed en mensen mogen best hun mening zeggen denk ik zo, maar dit soort onzin gaat véél te ver.
Tja, dat krijg je als ouders hun kinderen zonder toezicht op internet laten rommelen. B|

Drie posts op zijn naam, allen in dit topic en duidelijk bedoeld om te provoceren. Gewoon één of ander joch dat toevallig deze site is tegengekomen op internet en ging zitten etteren.
 
Ik ben op brommerforum.nl moderator, en ben gewend meteen 'Edit post' te klikken en hem vervolgens te verwijderen... Maar dat werkte hier niet merkte ik :+

Ik ben vandaag ff langs het weggetje gereden om foto's te maken. Zal er zo even commentaar bij zetten en ze online zetten.

Orpheus: Ik ben morgen op de Megameeting dus dan kun je de schade bekijken (op stuur en risers na want die zijn vervangen), bij Motofit vonden ze de schade op het oog nog meevallen. Hoogstwaarschijnlijk door de valblokken. Wat ben ik blij dat ik die krengen heb :)
 
sterkte, en wel straf dat die bestuurder gewoon doorrijdt.
Hier in België staan daar zware boetes op, om iemand die in nood is
niet te helpen.

Dat is de wet die je verplicht een persoon in nood te helpen, alleen staat die nood en helpen niet omschreven, is altijd een moeilijke zaak.

Zo lag er vorige donderdag om 4.30 een vent in het midden van de straat in de Europese wijk in Brussel...heb ook gewacht tot er een tweede auto was om erg voorzichtig te gaan kijken :X je weet nooit en in zijn geval is dit nooiit hard te maken

Wel veel suc6 met het opknappen ;)
 
11-09-2004%20001.jpg

11-09-2004%20003.jpg

11-09-2004%20005.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke plaatjes... De eerste laat alleen wat lucht zien en de andere twee alleen een 404, maar dan op zijn Frans. :P
 
Zolang ie schoon is is het idd een prachtbocht (ook naar de kant toe waar ik vandaan kwam..)
 
Damn '(

Gelukkig ziet het er allemaal uit als goed reparabele schade (kennis, kunde en materiaal is voorhande..)

Zie het maar als een mooie reden om er nog meer aan te verbouwen! :)

Btw, je hoort er imho nu wel bij hoor ;)
 
maaruh hoe herken je dat diesel nou op het wegdek? en hoe zit het ook alweer: na regen is droog asfalt nog steeds glad of iets dergelijks :?

s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan