Highsider.....

Zo dat is weer lekker, als ex- mede VFR400R rijder doet me het toch pijn ;) .

Dat is dan mede de meevaller, minder plastic wat kapot kan gaan, weet er zelf alles van B| .

Sterkte met de nasleep!
 
:o :o

Gelukkig heb je niks bas! Mooi om te zien dat je altijd positief blijft! :)
Stel die tl idd nog maar even uit, je engeltje kan je tot nu toe goed bijhouden ;)

Suc6 met opknappen en houd ons op de hoogte!

thanks man...

maar als ik eerlijk ben zat dit er wel aan te komen... altijd dat kniegeile gebler van mij :+
 
heeft iemand trouwens enig id wat een nieuwe tank ongeveer kost? :?

full
 
moet ik wel het plaatje mee uploaden :+
en ja, mn frame heeft ook een schaafplek. dat vind ik eigenlijk minder leuk :X

[me]BasE hoopt dat ie ergends een zwart frame en tank voor een prikkie op de kop kan tikken[/me]


Bijlage: DSC02270.jpg
 
Yep, 600 en 1200-tank uitwisselbaar. Alleen heeft de 600 geen benzinemeter-voorziening (geen vlotter in tank).

mn maat zn bandit 600 heeft een benzinemeter (is wel een 2003 bandit, weet niet of dat er wat mee te maken heeft)

on-topic: enig idee hoe het kwam? lag er vuil op de baan ofzo? Good luck met de herstelling!
 
Bas, wat zonde man, iig beter dat je zelf er goed vanaf bent gekomen, veel succes met het opknappen van de bandit.

gr van kc
 
on-topic: enig idee hoe het kwam? lag er vuil op de baan ofzo? Good luck met de herstelling!

ik had mn velgen met siliconen olie gepoetst.
waarschijnlijk is er wat nevel op de band gekomen, want de weg wat schoon en de banden goed warm...
 
Mooie digitale race(toeren en temperatuur) tellers bij: http://www.aimsports.com/
Succes met herstellenm van jezelf en je bike!

:9~ maar wat kost dat? :P

Als je een frame op de kop kan tikken zou het mooi zijn, maar als je het laats spuiten moet die plek in dat frame wel bij te werken zijn :)
En als je echt alles laat spuiten neem dan deze kleurencombinatie :}

full

(past ook goed bij je laarzen ;) )
 
:9~ maar wat kost dat? :P

Als je een frame op de kop kan tikken zou het mooi zijn, maar als je het laats spuiten moet die plek in dat frame wel bij te werken zijn :)
En als je echt alles laat spuiten neem dan deze kleurencombinatie :}

(Afbeelding)
(past ook goed bij je laarzen ;) )


yuk!

nee als ik hem laat spuiten, wordt het metallic zwart.
 
lekker kl*te voor je!
maarjah, 1 voordeel, je bent er zelf goed vanaf gekomen, DUS kan je die bandit van je nog mooier opknappen dan dat ie al was! ;)
en zo te zien gaat dat wel lukken :9~
 
Tering Bas!! Echt matige dingen zijn dat :(
Maarja doe je niks aan dit soort dingen |( Ja, zachter rijden :+ Maar daar hou je niet zo van heb ik gezien in de Eifel ;)
 
Ook voor jou geld weer gelukkig valt het voor jezelf mee en succes met de remake van je bike !


wat is het toch met net gepoetste motoren ? 't lijkt wel of die makkelijker onderuit gaan, vooral als je er lang mee bezig geweest bent om em weer shiny te krijgen. zelf ook ervaring mee helaas
 
hee base,gaat lekker hé dit jaar! ;(
maar met vallen en opstaan leer je motorrijden :X
belangrijkste is(wat anderen ook al hebben gezegd)dat je er zelf redelijk goed bent afgekomen.
en je motor is weer te herstellen.

grtn ron
 
Tering Bas!! Echt matige dingen zijn dat :(
Maarja doe je niks aan dit soort dingen |( Ja, zachter rijden :+ Maar daar hou je niet zo van heb ik gezien in de Eifel ;)


hé wouter(tje) :P
ja echt klote. ik ga overmorgen met een waslijst naar mn dealer toe. dan alleen nog ff een tank zoeken :X

hee base,gaat lekker hé dit jaar! ;(
maar met vallen en opstaan leer je motorrijden :X
belangrijkste is(wat anderen ook al hebben gezegd)dat je er zelf redelijk goed bent afgekomen.
en je motor is weer te herstellen.

grtn ron

ik heb dit jaar vaker mazzel gehad dan ik pech had, dus ik mag niet klagen. die engel op mn schouder heeft flink zn best gedaan.
dit ongeluk heeft me wel aan het denken gezet. ik denk niet dat ik weer overal plat ga, zoals ik vaak deed.
tja gelukkig ben ik zelf ongeschonden, al heb ik zelf wel veel spierpijn in mn schouder en heup :)
 
Als je gaat forceren gaat 't fout he.. :X

Maar evengoed, crashen sucks..

als ik jou was zou ik een setje valdoppen monteren, die zouden al veel schade voorkomen hebben in dit geval..

Suc6 ermee!
 
Als je gaat forceren gaat 't fout he.. :X

Maar evengoed, crashen sucks..

als ik jou was zou ik een setje valdoppen monteren, die zouden al veel schade voorkomen hebben in dit geval..

Suc6 ermee!

Ik heb van die valdoppen maar als ik die tank alleen al zie denk ik dat zoiets weinig helpt :X
Valblokken zijn leuk als je motor met beide wielen aan de grond blijft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan