Highsider.....

Als je gaat forceren gaat 't fout he.. :X

Maar evengoed, crashen sucks..

als ik jou was zou ik een setje valdoppen monteren, die zouden al veel schade voorkomen hebben in dit geval..

Suc6 ermee!

spijkers met koppen enzo :X
ff over forceren.... ik forceerde niks.
ik ga altijd zo plat. nu even een keer te plat :P

vandaag gewonnen op ebay:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7924334652&ssPageName=ADME:B:EOAB:NL:6

cc8c794e95db9301230898f19abddf32.jpg


iets met een kalf en een put :P
 
Bruut :9~ die zocht ik ook, maar waren tegen 100 euro aan .


ben een ebay noob, vorig als het duits is :X
dus ik heb die verkoper gemailed dat ik een ebay noob ben en hoe we het gaan regelen met betalen en versturen enzo.

ben benieuwd.
 
Zien er goed uit die crash units. Lekker bling bling. HAd niet anders verwacht :+

Frame polijsten? :P
 
Frame polijsten? :P

zie ik er uit als een monnik?

nee?

dan doe ik ook geen monnikkenwerk :P

ik laat wel alle kappen en tank opnieuw spuiten (donkergroen) ook de undertail en hugger, die nu zwart en carbonlook zijn worden groen.
 
ben een ebay noob, vorig als het duits is :X
dus ik heb die verkoper gemailed dat ik een ebay noob ben en hoe we het gaan regelen met betalen en versturen enzo.

ben benieuwd.

Ik heb ook gevraagd of hij die dingen naar Nederland opstuurt. Ziet er uber geil aus. :9

Base, Morgen kan je de rem/schakelset verwachten
 
Laatst bewerkt:
Wat doe je met je oude pijp? Is die helemaal stuk? Of nog bruikbaar/ oplapbaar!???

ALS ik hem morgen koop, ga ik die oude verkopen.
rvs, paar kleine krasjes van deze schuiver, en een klein deukje op de achterkant. beugel is wat verbogen maar is prima terug te buigen. ik denk dat ik er ongeveer 40/50 euro voor ga vragen. (was 200 nieuw)

kep trouwens iemand gevonden die zn tank wil verkopen!!!! 8-)
nu alleen afwachten wat ie er voor vraagt en waar ie woont...
 
heb deze `valdoppen` al een paar maanden en ook via ebay besteld
passen perfect en staan ook goed (
full
 
Laatst bewerkt:
ALS ik hem morgen koop, ga ik die oude verkopen.
rvs, paar kleine krasjes van deze schuiver, en een klein deukje op de achterkant. beugel is wat verbogen maar is prima terug te buigen. ik denk dat ik er ongeveer 40/50 euro voor ga vragen. (was 200 nieuw)

kep trouwens iemand gevonden die zn tank wil verkopen!!!! 8-)
nu alleen afwachten wat ie er voor vraagt en waar ie woont...

Hey als je die BOS hebt kan je daar mooi een highmount tussenpijpje voor kopen :)
 
dan kan jij me mooi vertellen hoe het normaal gaat als je een veiling gewonnen hebt.
als je de veiling gewonnen hebt druk je op betaling en in het volgende scherm vraag je het totaal bedrag aan ,dan krijg je vanzelf een berichtje van hem waar het totaal bedrag opstaat . en dan krijg je een iban nummer en een bic nummer en dat zijn zijn rekening gegevens van een duitse bank
heb je een girorekening dan moet je internationale overschrijvingskaarten hebben
die moet je aanvragen bij de giro als je een bankrek hebt dan kan je als het goed is gewoon met die gegevens naar de bank en dan kan je het zo overmaken
als ik de rek. de deur uitdoe heb ik het met zo`n twee weken in huis
 
Update!

vandaag mn 2e hands rem/schakel setje (origineel) binnen gekregen! (nogmaals thanks remon/bandbandit)

ook heb ik vandaag een 2e hands ovale bos pijp carbon opgehaald. het ding is echt zowat nieuw (aan het roet kan je zien dat ie gebruikt is ;) ) voor 175 euro. ook niet echt slecht dacht ik.

nou is het wachten op de gozer met die tank, wanneer hij terug mailt.
want zodra ik een tank heb, gaat alles naar de spuiter (ook mn undertail en duo handvaten die zwart waren, die worden ook mooi in kleur gespoten)

maar eerst overmorgen naar de dealer om een Renthal fatbar/superbike stuur, knippers in stuuruiteinde, dubbele koplamp, spiegels, teller te halen en een afspraak maken om mn nieuwe bospijp te highlevellen!

maar en zodra ik echt alles binnen heb gaat ie eerst nog voor een grote beurt, en daarna ga ik alles optuigen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan