Highsider.....

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
Wat zo'n mooie motordak moest worden werd een drama :X
ik ben dus op mn smoel gegaan, en niet zo lichtjes ook...

Ik vanochtend dus lekker mn motor gewassen, in de was gezet, etc.
daarna stukkie rijden.
enfin, ik kom op de rotonde in den helder aan (die grote bij de watertoren, voor bekenden) mn banden waren al flink warm (20 km gereden, ff gevoeld) en ik lekker plat... tot opeens mn achterkant uit brak :o

mn achterkant kreeg opeens weer grip en daar vloog base dus door het luchtruim...
na ff airborne geweest te zijn werd ik hardhandig tegen het asfalt gekwakt.. :X
bleef er de hele tijd met volle verstand bij (ging met een kmtje of 60)... dus ik lag daar op de grond en ik keek naast me... zie ik daar my precious liggen met een deuk ik de tank, en een plasje benzine eronder.. (gelukkig geen olie :X )
dus ik bleef ff liggen, om te voelen of ik niks had aan mn nek etc. vrijwel direct omstanders om mee heen ( :} ) politie kwam ff later met gillende sirene's... ik kon gewoon lopen enzo. dus met de takelwagen mn motor thuis laten brengen B|

Ikzelf heb niks, alleen een pijnlijke heup. (lang leve het leer)
ook mn 1 week oude, dure, mp3speler die ik mee had had niks :}
mn motor is er iets erger aan toe.

- tank naar de klote (dit vind ik het ergste)
- stuur krom (ik vond het toch al een lelijk ding ;) )
- teller kapot
- stepje links afgebroken
- zijkap geschaafd
- frame licht geschaafd
- blok een beetje geschaafd (viel niet op, hij was het namelijk al :X )
- spiegels krom
- uitlaat geschaafd...
- pak een beetje geschaafd (BATTLESCARS! 8-) :P :X )

plan de campagne!

aangezien ik aan het sparen was voor een TLs, gaat de bandit nu ff voor. het plan is om deze even wat vetter te maken dan ie al was.

- ik moet in ieder geval een nieuwe tank. (wat gaat dat ongeveer kosten? nieuw en een sloop versie?)

- er komt een mooier renthal superbike/fatbar stuurtje op

- ik wil dat ene acerbis streetfighter kapje voorop hebben (je weet wel, die avz vroeger/nu had)

- ik geen originele tellerset meer kopen. die zijn volgends mij niet te betalen (in het guldentijdperk was het al 1300 gulden voor een ER5 tellerset)
daarvoor wil in de plaats een fietscomputer. maar wel 1tje met verlichting. (bestaan die uberhaupt?) en weet iemand of er een compacte oplossing is voor een toerenteller????? ik hoef geen joekel van een teller meer voorop.

- het blok en zijkappen laat ik zo, als ik misschien geld over heb wil ik die nieuw. die carteldeksels wil ik eventueel laten pollijsten (kosten???)

- als er nog in een hoekje geld ligt wil ik een andere uitlaat. dat wordt dan een ovale carbon harpoon.

ik hoop dat iemand wat antwoorden voor me heeft.... ;)
 
ik ga overigens nu ff alle kapotte onderdelen demonteren :X
 
klote voor je man.en het klinkt afgezaagd maar gelukkig heb je zelf niet al teveel schade.hoop dat je snel weer rijd en dat je onderdelen voor een redelijke prijs vind.
 
klote! heb net ff markplaats gekeken maar de bandit 1200 teller die ik had zien staan was wel weg, evenals de tank :(

Een voordeel: je komt nu in NapO's lijstje :)
 
Ik ken het '(

Sterkte man!!

En ga op zoek naar de betere (en mooiere :P ) SF/SM tellers. De mijne bijv zit ook een toerenteller op, en je hebt ze zelfs met oliedruk, vloeistoftemp etc etc....
 
Zonde man!! gelukkig ben je zelf nog heel.

Onderdelen kun je behoorlijk goedkoop via ebay krijgen. Check bijvoorbeeld deze http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=49829&item=7922788062&rd=1 (tellerset)
 
Ik ken de plek, maar dan was het daar cker een keer rustig, want ik vind het altijd veelste druk daar om plat te gaan.

Anyway, kut voor je. Koop dat je bike er weer goed bovenop komt.
 
Klote dude..........das de zoveelste bandit alweer van MF!!
Ik heb nog wel een licht geschaafde uitlaat liggen voor een bandit! Ruilen tegen jou race uitlaat?!?! :P

Verder kan ik ook redelijk goedkoop aan onderdelen komen voor de bandit. Zo kost zo'n ontstekingshuis deksel maar 30 euro! Orgineel van Suzuki!
Dus anders moet je me ff mailen! Kan je zo mijn 06 krijgen! Stuurtjes zijn hier ook te koop voor 30 euro! Volgens mij geen renthal! Maar kijk maar wat je doet!

Sterkte met alles! Je moet maar zo denken...het had ook erger kunnen aflopen!!
 
Als het een harde klapper is geweest moet je even kijken of je frame nog 100% recht is, zou lullig zijn om bij je eerste proefrit (over een maand of 4) erachter te komen dat ie zo krom als een hoepel loopt '(
 
Tank op Duitse E-bay http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32102&item=7923701511&rd=1&ssPageName=WD2V (*tank#1*) *tank#2*
Misschien past een 1200 model ook wel, aangezien het frame nagenoeg hetzelfde is.
 
Laatst bewerkt:
DoH damn je bent de 2e persoon vandaag die ik ken en die gecrashed is :X
wat een klote dag :X
succes met de schade man...vooral omdat je alles uit eigen zak moet betale :X
 
thanks allemaal...

kep iig al bijna een nieuwe bospijp binnen, dus het begin is er al.
 
Niet fijn B|

Wel prettig om te horen dat je zelf niets hebt. Succes met opknappen
 
tjees kl*te man.

jah die rondtonde ken ik wel, maar dan ist meestal te druk om daar te gaan gassen.


nu was het, heel raar, gewoon rustig :?
kep iig het volgende al besteld bij louis.de:

een drehzalmesser (toerenteller), sigma fiets kompnoeter, en een verlichting voor de computer.
 
:o :o

Gelukkig heb je niks bas! Mooi om te zien dat je altijd positief blijft! :)
Stel die tl idd nog maar even uit, je engeltje kan je tot nu toe goed bijhouden ;)

Suc6 met opknappen en houd ons op de hoogte!
 
10034824_2.jpg
deze toch? (alleen dan toerenteller, duh! :P )
What die blauwe achtergrondverlichting :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan