Highway Hawk db killer??

john308

Rookie
4 aug 2016
11
0
Hey mensen,

Ik heb ff een vraagje, deze is vast al vaker beantwoord maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

Ik heb de demper van mijn Vx800 afgesleten en er uitlaatsierstukken op gezet..
De pijp is helemaal open nu en maakt behoorlijk veel lawaai.
Nu las ik dat dit niet te minderen is met een db killer omdat er geen demper meer aanwezig is.

Via Google kwam ik toch bij Highway Hawk db killers, speciaal voor drag pipes met demper wol.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Of misschien een andere manier om het geluid met deze setup zachter te krijgen??

Zo niet dan rijdt ik lekker zo door, maar ietsje zachter zou perfect zijn :X

Bedankt!
 
Doen dan je oortjes een beetje zeer? Huilie!
Ben benieuwd of je me dit ook in me gezicht zou zeggen als je me ergens tegen komt!
Reageer gewoon als je wilt helpen en niet als je je gal wilt spuwen.
 
Doen dan je oortjes een beetje zeer? Huilie!
Ben benieuwd of je me dit ook in me gezicht zou zeggen als je me ergens tegen komt!
Reageer gewoon als je wilt helpen en niet als je je gal wilt spuwen.

:N Deze agressiviteit is nou ook weer niet nodig. -O- Je kan dit soort posts ook negeren.

Als je de zoekfunctie gebruikt krijg je diverse hits als je zoekt op Highway Hawk.

Ik denk dat om echt antwoord op je vraag te krijgen je dit niet hier zal vinden. Je zal dan toch echt de leverancier en misschien zelfs de fabrikant moeten contacten.

Als ik even zoek denk ik dat je deze bedoelt:
http://webshop.highwayhawk.com/Whisper-Baffle-For-Drag-Pipes_4


Zoals het op hun site beschreven staat lijkt me dat je deze dus in een holle pijp zet als een soort einddemper.
 
Doen dan je oortjes een beetje zeer? Huilie!
Ben benieuwd of je me dit ook in me gezicht zou zeggen als je me ergens tegen komt!
Reageer gewoon als je wilt helpen en niet als je je gal wilt spuwen.


In real life krijg je hem recht in je gezicht. Dankzij overlast gaan steeds meer mooie wegen dicht voor motorrijders. Door met een bak onnodige herrie te gaan rijden geeft je de voorstanders van afsluitingen een sterk wapen in handen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan