Highway Hawk showroom?

Ton

MF'er
24 sep 2001
143
0
Rijswijk
Volgens mij zijn de artikelen van Highway Hawk aleen via motordealers te koop. Dié hebben echter nooit die dingen in de vitrine staan waar ik in geïnteresseerd ben. Willen ze wel bestellen, maar dan moet ik afnemen, anders wordt men er niet vrolijk van. Tja ik ga niet iets kopen wat ik alleen maar op papier heb gezien. Wie weet een goed gesorteerde Highway Hawk dealer?
 
Of Highway Hawk een showroom heeft weet ik niet maar ik heb onlangs geleerd ( *D ), dat Highway Hawk een internet site heeft en daar kan je ook pics vinden van artikelen. Er staat daar zelfs bij of je moet boren en zo. Als de pics ook getoond worden en je ziet niet alleen rode kruisjes dan is de site zeker de moeite waard.

Kijk anders even naar het topic "Help...de Virago is gekocht nu de accesoires nog" daar vind je een een aantal tips die ik ook heb gekregen ;) .

Veel succes.

Plaisir
 
Er bestaat ook een merk "grand canyon" accesoires.
Heb ik mn zijtassen van. Van het merk Cobra heb ik mn valbeugels, en steppies.
En mn uitlaat dragpipes van highwayhawk, net als mn bagagerek. En die dragpipes heb ik nu verzaagd, en ik ga er harley dempers op lassen morgen ofzo.
Dus: Highway-hawk, Grand canyon, Cobra, Mustang seats, corbin seats.
Maarja, je wilt het toch dicht bij huis kopen vaak, en dan is het maar net waar je dealer inkoopt. Maar bestellen kan als de dealer de boeken heeft. En op markten, beurzen, merkclubs..
 
Terug
Bovenaan Onderaan